קידוח בטון במרכז

קידוח בטון במרכז הינה פעולה שחוזרת על עצמה בתהליכים שונים של בנייה. מכיוון שבטון הוא חומר גלם קשיח, עלינו לפעול בהתאם כדי לייצר את החור בסדר הגודל הרצוי. נסביר בהמשך מה זה קידוח בטון, איך זה עובד וכמה זה עולה. מה שחשוב לדעת כבר בהתחלה הוא שרק קבלן בטון מנוסה כשיר לבצע עבודות בטון. לפניכם המידע המלא.

קידוח בטון במרכז מה זה?

קידוח בטון במרכז היא שיטת עבודה שנשמעת על פניו כמלאכה די פשוטה. עם זאת, מדובר על תהליך מורכב הכולל מספר שלבים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. קידוח בטון ברוב המקרים יעשה באמצעות מקדחה עליה יש להב המצופה יהלום, חלקיקי יהלום, שבבי יהלום ועוד. הדגש העיקרי הוא על שימוש ביהלום, מכיוון שבטון הוא חומר גלם קשיח עלינו לפעול בצורה זהה. יהלום נחשב למבין חומרי הגלם הטבעיים החזקים ביותר ולכן, באמצעות כוס יהלום המורכבת על מקדחה עוצמתית נוכל לבצע את הפעולה הרצויה.

הקידוח נעשה בצורה ממוקדמת כאשר הדגשים לתחילת העבודה הוא לבחון את השטח. אם אין תרשים בניה, יהיה עליכם בחלק מהמקרים לגשת לקונסטרוקטור מוסמך כדי לקבל אישור עבודה. קידוח בטון במרכז הוא לצורך מגוון רחב של סיבות. לדוגמא: כאשר אנחנו רוצים להעביר תעלות בתוך מבנה, התקנת מזגן, התקנת מכונת כביסה, התקנת חור לקמין ועוד. יש להבדיל בין ניסור וקידוח בטון, כאשר קידוח בטון הוא לדברים יותר נקודתיים ובעיקר לצורך העברת תשתיות. מצד שני, ניסור בטון נועד למקרים אחרים בהם אנחנו נרצה ליצור זוויות בבטון ליצירת פתחים, ניסור כלונסאות ועוד

מידות הקידוח נקבעות בהתאם לקוטר הרצוי. המידות של כוס היהלום נמדדות לפי צול, כאשר המינימום הנדרש הוא 2 צול ואילו המידה הגדולה ביותר היא לרוב תהיה 16 צול, לעיתים אף יותר. בעל המקצוע הוא זה שיודע לבחור את המידה הרצויה ביחס לסוג הפרויקט. הקידוח עצמו נעשה בשלט רחוק, זאת אומרת שבעל המקצוע מייצב את המקדחה במקום המתאים על גבי מסילה ייעודית. לאחר מכן, יפעיל בעל המקצוע את המקדחה כאשר הוא רחוק מהמקום. במהלך הקידוח יש מערכת קירור המתיזה מים על המנוע וגם על אזור העבודה כדי למנוע פיזור חלקיקי בטון באוויר שעשויים לפגוע ולגרום לנזק

קצת עלינו

חברת בטון טופ הינה חברה מקצועית המתמחה בקידוח וניסור בטון. בראש החברה עומד קבלן בטון מנוסה ולו צוות של בעלי מקצוע מוסמכים. המוניטין של החברה עומד לפניה כבר מעל 15 שנים, החברה לקחה חלק בפרויקטים מסחריים, תעשייתיים, ציבוריים ופרטיים. החברה היא כמובן קבלן משנה בעל תחום התמחות ספציפי, ניתן להזמין את שירותיה של החברה לפרויקטים פרטיים או הזמנה על ידי קבלן ראשי בתהליכי פרויקט. דגש החברה הוא על בטיחות, זמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות קידוח בטון במרכז חייגו 00000000

מחירון קידוח בטון מעודכן לשנת 2023

[table id=46 /]

קידוח בטון במרכז

נגישות לעבודות קידוח בטון במרכז

אחד הקריטריונים שישפיעו גם על הפרויקט ובעיקר על מחיר העבודה היא הנגישות למקום העבודה. במקרים מסוימים כאשר יש נגישות לקויה ייתכן ובעל המקצוע יידרש לערוך עוד עבודות מוקדמות כדי לבצע את העבודה. מעבר לנגישות, יש לוודא שאין דברים בחלל החדר ועל גבי הקיר אותו אנחנו קודחים. נרצה להרחיק את כל הדברים כדי למנוע נזק לכל מקרה של התזת חלקיקי בטון כמובן שגם זאת הסיבה שכל בני האדם צריכים להיות במרחק סביר ממקום העבודה.

מה משפיע על מחיר קידוח בטון במרכז?

יש מספר משפיעים על המחיר הסופי אותו נשלם: היקף עבודה, עובי בטון, נגישות, חיבור לחשמל ופינוי פסולת. ניגע בצורה זריזה על כל אחד מהגורמים:

  • היקף עבודה ככל שהיקף העבודה יהיה רחב יותר כך המחיר למ"ר פוחת. אם יש עבודת קידוח בודדות המחיר עשוי להתייקר.

  • עובי בטון יש להתאים את כוס היהלום לא רק לפי קוטר החור הנדרש, אלא גם בהתאם לעובי בטון. ברוב המקרים עובי בטון ינוע בין 10 ס"מ ל-25 ס"מ. עם זאת, בחדרי ממ"ד או מקומות שונים בטון יכול לעלות גם על עובי של 30 ס"מ ובכך המחיר מתייקר.

  • נגישות עד כמה העבודה נגישה לביצוע? אם מורכבות העבודה גבוהה המחיר יהיה בהתאם. לדוגמא, אם מדובר על עבודה בקומות גבוהות העבודה הנדרשת יותר מורכבת מאשר קומת קרקע.

  • חיבור לחשמל מכיוון שמדובר על מקדחה עם מנוע עוצמתי, השקע החשמלי שנדרש הוא תלת פאזי בלבד. אם אין לכם במבנה חיבור תלת פאזי על בעל המקצוע לספק גנרטור אשר מייקר את המחיר. מי שמספק את הגנרטור הוא קבלן משנה או קבלן ראשי, אך בסופו של דבר המחיר מתגלם לצרכן

  • פינוי פסולת יש להעביר את כל הפסולת שנוצרת עקב הקידוח לאתרים מורשים בלבד. חלק מתפקידם של קבלני משנה הוא פינוי פסולת בתשלום. המחיר עשוי להופיע בהצעה הכוללת או בנפרד.

מחירי קידוח בטון במרכז משתנים בהתאם לקריטריונים שציינו. הפרמטר העיקרי הוא קוטר החור. עבור קידוח 2 צול נשלם החל מ-100 ש"ח, ואילו עבור 16 צול המחיר אותו נשלם יהיה כ-400 ש"ח ומעלה. כמובן, יש עוד קריטריונים המשפיעים על המחיר אותם בעל המקצוע יוכל לבחון רק בהגיעו למקום.

אחד הדגשים העיקריים שציינו הוא זמינות החברה. ככל שהחברה תהיה זמינה יותר כך הפרויקט יוכל להתקדם בצורה יעילה ומהירה. במקרים רבים קידוח וניסור בטון הוא תהליך שללא ביצועו הפרויקט אינו יכול להימשך. לכן, הזמינות והמקצועיות של בעל המקצוע חשובה כל כך

אנחנו נרצה לוודא בתור התחלה שלבעל המקצוע יש את הניסיון המתאים להתמודד עם פרויקטים מסוג זה. בעל מקצוע חייב להיות קבלן בטון מוסמך ומורשה, רצוי שהניסיון יהיה של למעלה מ-5 שנות ניסיון לפחות

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי בטון טופ, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן