ניסור בטון בשלד הבניין

ניסור בטון בשלד הבניין – לנסר בלי לגרום נזקים למבנה!

שלד הבניין הוא לב הבניין! זהו מכלול של יציקות בטון שעליו מתבסס כל הבניין. ניסור שלד הבניין זוהי עבודה אחראית הדורשת ידע, ניסיון וכלי עבודה ייעודיים. ניסור בלתי מקצועי עלול לערער את החוזק של כל המבנה, לגרום לנזקים, לעתים גם בלתי הפיכים. רק עבודה מקצועית לא תפגע בעמודי התמך וביסודות של הבניין, לא תפגע בחוזק של הבניין ולא תגרום לנזקים לרכוש וגם תגבה חיים במקרים חמורים.

מהן עבודות השלד?

עבודות השלד הן כל העבודות של בניית השלד של הבניין כמו סימוני קרקע בשטח הבנייה, קידוחי כלונסאות, בניית היסודות, ביסוס המבנה, בניית הרצפה, הקירות, מחיצות הפנים והתקרה. במהלך כל העבודות האלו מבוצעות עבודות טפסנות ויציקת בטון. חומר הבטון הוא החומר החזק ביותר בענף הבנייה, ולכן את שלד הבניין בונים מבטון בשל החוזק והיציבות שהוא מעניק לבניין.

קצת עלינו

חברת "בטון טופ" היא אחת החברות המובילות בענף ניסור הבטון. החברה מבצעת בהצלחה עבודות ניסור וקידוח בבטון בפרויקטים רבים ברחבי הארץ. צוות העובדים עושה שימוש בכלי העבודה החדשניים והעדכניים ביותר, צוות העובדים עבר הכשרות רבות בתחום והוא יודע לבצע כל עבודה מתוך הקפדה על כללי הבטיחות ולהגיע לתוצאות מדויקות ואסתטיות ולרמת גימור גבוהה.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון בשלד בניין חייגו 050-9990592

מחיר

שירות

החל מ 150

ניסור קיר שלד בניין

החל מ 700

פנוי פסולת של שלד בניין

החל מ – 150 המחיר עלול להשתנות בהתאם לעובי המשטח

מחיר לניסור של מטר אורך

החל מ 190

ניסור קירות שלד בניין

החל מ – 160

ניסור שלד בניין ביהלום

מהן עבודות השלד?

עבודות השלד הן כל העבודות של בניית השלד של הבניין כמו סימוני קרקע בשטח הבנייה, קידוחי כלונסאות, בניית היסודות, ביסוס המבנה, בניית הרצפה, הקירות, מחיצות הפנים והתקרה. במהלך כל העבודות האלו מבוצעות עבודות טפסנות ויציקת בטון. חומר הבטון הוא החומר החזק ביותר בענף הבנייה, ולכן את שלד הבניין בונים מבטון בשל החוזק והיציבות שהוא מעניק לבניין.

מתי אנו מבצעים עבודות של ניסור בטון בשלד הבניין?

במצב אופטימאלי, כאשר אנו בונים את שלד התכנית בהתאם לבניין, בניית השלד אמורה לדייק ולהיבנות בדיוק בהתאם לתוכניות. אך במקרים רבים המצב האופטימאלי אינו שכיח, תמיד יש מקרים שבהם נרצה לתקן או לשנות תוך כדי הבנייה. מאחר ושלד הבנייה בנוי מהבטון החזק, כל שינוי וכל תיקון דורש עבודות של ניסור בבטון.

טעויות בשלב בניית השלד הן טעויות שכיחות. לא אחת הפתח שפתחנו עבור החלון נראה במציאות קטן יותר מאשר בתוכנית, לפעמים אנו מגלים כי החלל שנבנה חשוך וכדאי להוסיף לו חלון ועוד. תמיד עדיף לגלות את הטעויות בשלב הבנייה ולא אחרי שהבניין מוכן. חברה מקצועית המתמחה בניסור בשלד הבניין תדע לבצע את התיקונים במהלך הבנייה בדייקנות ובמקצועיות.

תכניות הבנייה הן תכניות דינאמיות, ובמהלך הבנייה כמעט תמיד יכולים להיות שינויים. אם נרצה לבצע את השינויים לאחר שסיימנו את בניית שלד הבניין, נידרש להזמין את המומחים לניסור בטון כדי שיסייעו לנו לבצע את השינויים הנדרשים.

 

בואו להכיר : ניסור בטון – השיטה שיצרה מפה בענף הנדל"ן

בעבר כאשר רצו לחתוך את קירות הבטון החזקים השתמשו בפטיש אוויר, במסור ידני או בקונגו. העבודה עם הכלים האלו הייתה נמשכת זמן רב, היא הייתה קשה ומתישה, היא גרמה לאבק וללכלוך רב והתוצאות לא היו מדויקות, לא אסתטיות ובמקרים רבים היה צריך לתקן את הנזקים שנגרמו לקירות או למבנים סמוכים.

כיום ניסור הבטון בשלד הבניין מתבצע באמצעות טכניקה חדשה וייחודית, באמצעות ניסור היהלום. טכניקת ניסור היהלום הגיע אל ענף הנדל"ן ממחצבות השיש. חוצבי השיש חיפשו חומר חזק שיוכל להתמודד בהצלחה עם חומר הבטון החזק, הם ניסו את היהלום והצליחו. לאחר ההצלחה פועלי הבניין העתיקו את השיטה אל ענף הבנייה.

היהלום הוא אחד החומרים הקשים ביותר בטבע, אנו מכירים אותו מענף התכשיטים, אך היהלומים שבהם אנו משתמשים בתעשייה שונים, הם פחות יפים הם פחות נוצצים והרבה פחות יקרים.

רק חומר חזק כמו היהלום מצליח להתגבר על חומר חזק הנמצא מולו, חומר הבטון, ולנסר אותו בדייקנות, במהירות וברמת גימור גבוהה.

יש מספר כלי עבודה המשמשים אותנו לעבודת הניסור, מסור יהלום ומכונת ניסור. המכנה המשותף לשני הכלים הוא דיסק היהלום. את הדיסק המצופה בשבבי יהלומים מצמידים אל המשטח שאותו רוצים לנסר ומפעילים במהירות בתנועות ישרות. השילוב של החוזק של היהלום והמהירות של הדיסק מאפשר לבצע חיתוכים ישרים ומדויקים, במהירות וללא אבק ולכלוך רב.

צוות העובדים בחברת "בטון טופ" מצוידים בכלי העבודה החדישים המבוססים על חומר היהלום. כל העובדים עברו הכשרה מקצועית, הם שולטים היטב בכלים ויודעים איך לבצע את העבודה בדייקנות בלי לגרום נזקים לקירות או למבנים הסמוכים.

איך לבחור חברה לניסור בטון בשלד הבניין?

הבחירה של חברת הניסור היא המפתח להצלחת העבודה. הנה ארבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה מכולם.

חשוב לבחור חברה עם ניסיון בתחום ככל שהחברה צברה יותר ניסיון כך יש לה ידע רב יותר וסיכויי ההצלחה של החברה גבוהים יותר. במידת האפשר, כדאי לבדוק פרויקטים שהחברה ביצעה בעבר, להתרשם מאיכות העבודה ומהתוצאות.

חשוב לבחור חברה המחזיקה את כל האישורים הנדרשים – חשוב לבחור חברה בעלת פוליסת ביטוח אשר מכסה הן את הנזקים לעובדים ולאנשים הנמצאים בסביבה והן את הנזקים לרכוש. אם לא תבחרו בחברת בעלת פוליסת ביטוח מתאימה, אם למבנה ייגרמו נזקים, או חלילה לעובדים, נטל הפיצויים עלול ליפול עליכם.

כאשר העבודה מתבצעת לגובה, בדקו האם לעובד המבצע את העבודה יש רישיון לביצוע עבודות בגובה.

ציוד – חשוב לבחור בחברה אשר מבצעת את העבודות באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם. עבודות חיתך הבטון יכולות להיות מושלמות רק אם הן מבוצעות באמצעות טכניקה חדשנית וכלי עבודה המבוססים על חומר היהלום. בדקו שלחברה שבחרתם יש מגוון גדול של כלים אשר יוכלו להתאים לכל פרויקט ולכל סוג של בטון ובכל עובי.

המלצות המלצות הן הכלי הטוב ביותר העשוי להעיד על איכות העבודה של החברה. נסו לדלות המלצות מאנשים שביצעו בעבר עבודות ניסור והיו מרוצים או בין הגורמים השונים הפועלים בענף הנדל"ן כמו אדריכלים, יזמים, קבלני בניין ושיפוצים ועוד.

אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להעיד עלינו, אנחנו מבצעים עבודה מקצועית ואיכותית ללא תחרות מתוך שימוש בטכנולוגיות ובכלים החדשניים ביותר.

צרו קשר, אנחנו מבצעים כל סוג של עבודה בכל רחבי הארץ.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן