ניסור בטון בבית שמש

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בבית שמש

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור בית שמש. זמינות 12 שעות ביממה.

עבודות ניסור בטון בבית שמש ובכל פרויקט ברחבי הארץ מחייבות קבלן ניסור בטון מקצועי ומנוסה בעל ציוד מתאים. קבלני מפתח, קבלני בינוי, קבלני שיפוצים ויצרנים של מטבחים ומוצרים מתחום הבטון האדריכלי זקוקים מעת לעת לעבודות ניסור בטון של משטחי בטון קיימים, באמצעות כלים ומיומנויות של אנשי מקצוע מובילים בתחום.

הבטון הוא החומר החזק ביותר בענף הבניה, ועל כן משמש לא אחת חיזוק מבנים וליצירת חדרי ביטחון מסוג ממ"ד, ממ"ק ומקלטים משותפים. כאשר נולד צורך ליצירת חלון על גבי קיר בטון, יצירת פתח מעבר, הרחבה של פתח קיים, יצירת פתח תאורה או כל מטרה אחרת הדורשת תכנון ודיוק – עבודות ניסור בטון באמצעות כלים מדויקים ויד מיומנת תספק מענה.

קצת עלינו

חברת "בטון טופ" נקראת אל הדגל!

קבלני הבניין, יזמים וקבלני שיפוצים הלוקחים חלק בשגשוג העיר ומבצעים את הפרויקטים הללו, מחפשים לא אחת קבלני ניסור בטון בבית שמש, על מנת לפרק, להרוס, לחצוב במבנים בעלי בסיס ותשתיות בטון, ביד אמונה ומקצועית. קבלני ניסור בטון בדרום נותנים מענה גם לפרויקטים עצמאיים, למוסדות ולארגונים ולמעשה מספקים עבודות ניסור בטון בהיקף רחב ובהתאמה אישית לכל צורך ולכל מטרה.

חברת "בטון טופ" היא חברה מובילה בישראל בתחום ניסור בטון בבית שמש, במרכז ובצפון הארץ, תוך הפעלת צוותי עבודה מנוסים ומקצועיים המצויים בפריסה ארצית, גם בדרום הארץ. בחברה מקפידים על איכות העבודה, רמת גימור גבוהה ומעטפת שירותים מלאה במחיר הוגן.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור בית שמש חייגו 050-9990592

מהו בטון אדריכלי?

הבטון האדריכלי הוא למעשה מהפך שנוצר בתחום הבינוי, האדריכלות ועיצוב הבית, כאשר הבטון יצא מתדמיתו כחומר מתועש, אפרורי ובעל פונקציונליות של חוזק בלבד, ומספק מענה לשלל שימושים ועיצובים דוגמת ריצוף, חיפוי קירות ויצירת משטחים לכל מטרה. השינוי נעשה בזכות שיטות עבודה חדשניות ומתקדמות עם הבטון אשר מאפשרות החלקה מלאה של החומר, הטבעה של דוגמאות בבטון, יצירת משטחי בטון מוחלק ומוטבע, בטון אטום למים המתאים לחדרים רטובים ולמשטחים חיצוניים.
חשוב לזכור כי הבטון אינו חומר טבעי כי אם תרכובת, מה שמאפשר שליטה בהרכב החומר, בגמישותו ובתכונותיו. הבטון עשוי משילוב בין חול, מים וחומרים צמנטיים לצד חומרי איטום וחיזוק, ולעתים כולל גם מתכות ופלדה במטרה ליצור בטון משוריין ומחוזק במיוחד.

הבטון הוא חומר רך וגמיש במיוחד לעבודה אשר לאחר התייבשות נוצר חומר קשה ועמיד במיוחד.
בטון מוקשה נוטה להתבקע ולהתפורר בעת הפעלת לחץ עליו, מה שמצריך היכרות טובה עם החומר וכלי עבודה מקצועיים כאשר נדרשת עבודה מדויקת. לצורך הרס כולל ניתן לעשות שימוש בכלים מאסיביים דוגמת כדור הרס, קונגו או כלי צמ"ה.

 

ניסור בטון בבית שמש- קבלנים

חיפוש אחר קבלן ניסור בטון בבית שמש לרוב יפנה לבעלי מקצוע מקומיים, מתחום הבינוי והשיפוצים ולאו דווקא מתחום ניסור בטון. חשוב לדעת כי עבודות ניסור בטון בבית ובמשרד, בהזמנה פרטית או במסגרת שיפוץ כולל, הן עבודות המבוצעות בתוך שעות אחדות, כולל פינוי הפסולת מן האתר, ולרוב אינן דורשות המשכיות. אין מניעה להזמין קבלן ניסור בטון ראשי העובד בפריסה רחבה ומציע אזורי שירות, ובתנאי כי מדובר בקבלן רשום וזה הוא תחום עיסוקו העיקרי.
בטיחות

אחד האלמנטים החשובים ביותר בהזמנת בעל מקצוע לבית/ לאתר העבודה הוא בחירה בבעל מקצוע המקפיד קלה כחמורה על הנחיות הבטיחות. עבודות ניסור בטון עשויות להתבצע בגובה, במים (שינויים בבריכות שחיה ומקוואות), תוך שימוש בכלים חדים בעלי מהירות סיבוב גבוהה במיוחד, כלים כבדים, חשיפה לניצוצות ולאבק בכמות גבוהה. אי הקפדה על הנחיות בטיחות עשויה להביא לפגיעה ברכוש, פגיעה בגוף ואף סיכון חיי אדם.
כמו כן יש לוודא כי כל העובדים המועסקים תחת קבלן ניסור הבטון מבוטחים בביטוח תאונות מקצועיות כנדרש.

מחיר לעבודות ניסור בטון

עבודות ניסור בטון בבית שמש, בירושלים ובסביבה ובכל עיר אחרת בארץ, מתומחרות על פי קביעת מחיר למטר מרובע. המחיר למ"ר נקבע על ידי מספר פרמטרים:
עובי הקיר- עובי קיר הבטון קובע את המכשור הנדרש ומן העבודה אשר יידרש לביצוע הניסור וככל שמדובר בקיר בטון או במשטח עבה יותר כך גם מחיר העבודה יעלה.
לרוב קיים מחיר למשטחי בטון עד 20 ס"מ עובי ולמשטחים עבים מ-20 ס"מ. עוביים מיוחדים יזכו להצעת מחיר פרטנית.

סוג הבטון

בטון עשוי להיות מתרכובת חומרי הבטון בלבד או כאמור לכלול יחידות ופרופילים מפלדה וחיזוקים אחרים. בטון משוריין ומזויין ובטון מחוזק יצריכו מאמץ ומשאבים שונים ומחיר העבודה יעלה בהתאם.

היקף העבודה

 ככל שהיקף עבודת ניסור בטון יהיה גדול יותר כך יפחת המיר למ"ר הכולל את הגעת הצוות, שינוע הציוד, הכנת השטח ופינוי הפסולת שנוצרה לאחר ביצוע העבודה לאתרי פסולת בניה מורשים.

לא מומלץ. כדי לבצע את העבודה בדייקנות ובמקצועיות לא מספיק להצטייד בציוד המתאים, יש צורך גם בניסיון ובמיומנות. ועוד, יש סוגים שונים של מסורים ולהבים, ורק איש מקצוע מנוסה ידע לבחור את כלי העבודה הנכון ולהתאים אותו לסוג הבטון, לעובי ולסוג העבודה.

ניסור בטון מאפשר לנו לבצע בדייקנות, במקצועיות וברמות גימור גבוהה כל סוג של עבודה, בכל סוג של בטון ובכל עובי של קיר. העבודה באמצעות מסור היהלום אינה משאירה את סביבת העבודה מלוכלכת ומונעת, ככל האפשר, את התפשטות האבק.

לא. השיטה של ניסור בטון באמצעות להב יהלום או כבל יהלום היא שיטה חדשנית ועדכנית המאפשרת לנו לבצע את העבודות בדייקנות בלי לגרום נזקים לסביבה ובלי לפגוע בקירות סמוכים כמו, למשל, לגרום לשברים בקיר, לסדקים, לפיצוצים ועוד.

תוכן עניינים
2.2/5 - (16 votes)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן