ניסור גג בטון

ניסור גג בטון – בואו לגלות את הקשר שבין גג הבטון לבין היהלום!

ניסור של גג בטון מתבצע בעיקר בשני מצבים, כאשר הורסים מבנה קיים או כאשר רוצים לפתוח פתח בגג הבטון כדי לאפשר יציאה אל הגג או כדי לשלב בגג אלמנטים דקורטיביים. הטכניקה של ניסור הבטון נולדה מהצורך להתמודד עם חומר הבטון העבה והקשה. הבטון הוא אחד החומרים החזקים בענף הבטון וכדי להתמודד אתו יש צורך להציב מולו חומר חזק כמותו.

כורי השיש חיפשו חומר חזק כדי לחצוב בדייקנות את אבן השיש החזקה ומצאו את חומר היהלום, פועלי הנדל"ן העתיקו את השיטה אל עולמם, הצליחו וחוללו מהפכה בענף. במקום לחתוך את גג הבטון בפטיש אוויר, במסור ידני או בקונגו, הם אימצו את השיטה של ניסור הגג באמצעות חומר היהלום.

חברת "בטון טופ" מחויבת תמיד לציוד החדיש והעדכני ביותר בתחום. החברה הצטיידה בכלי העבודה החדישים, צוות העובדים צבר ידע רב, עבר הכשרה מקצועית מתוך הקפדה על כללי הבטיחות והתוצאות לא אכזבו. חברת "בטון טופ" הפכה להיות החברה המובילה בתחום ניסור גג הבטון באמצעות חומר היהלום.

קצת עלינו

חברת "בטון טופ" מודעת לכל הסכנות המלוות את העבודה ומקפידה על רכישת פוליסת ביטוח אשר מכסה את כל הסיכונים האפשריים.

בסיום העבודה יש להקפיד ולהשאיר את סביבת העבודה נקייה מחתיכות חדות ומשאריות של בטון שחשוב לפנות.

אנו בחברת "בטון טופ" מקפידים על סביבה נקייה בסיום העבודה ומפנים את כל הפסולת והלכלוך אל אתרי פינוי מורשים.

לסיכום, ניסור גג בטון זוהי עבודה מאתגרת המלווה בסיכונים. רק בחירה של צוות עובדים מקצועי ומיומן המצויד בכלי העבודה הנדרשים יצליח לבצע את העבודה בהצלחה ולמנוע סיכונים העלולים לעלות בחיי אדם או לגרום נזק לרכוש.

מחפשים את הטובים ביותר בתחום ניסור הבטון? צרו קשר, הגעתם אל הכתובת הנכונה!

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור גג בטון חייגו 050-9990592

מהו חומר היהלום ואיך הוא קשור לעולם הבטון?

הבטון ידוע ומוכר כאחד החומרים החזקים ביותר בענף הבנייה, חומר שקשה לחתוך בדייקנות ולהגיע לתוצאות אסתטיות. דיסק היהלום היא דיסק ייעודי המצופה בשבבי יהלומים לתעשייה. רק חומר חזק ועוצמתי כמו היהלום יכול להתמודד בהצלחה כאשר מולו ניצב חומר קשה וחזק כמו חומר הבטון.

את הדיסק המצופה בשבבי היהלומים מצמידים אל משטח הבטון וכאשר הדיסק מסתובב במהירות גבוהה הוא מצליח לנסר את הבטון בדייקנות, ביעילות ובמהירות. הציפוי של שבבי היהלומים ועוצמת המהירות של הדיסק מאפשרים לחתוך את גג הבטון בכל עובי ובכל סוג.

המפתח להצלחה – כלי עבודה חדשניים ועובדים מיומנים ומקצועיים

כדי לבצע את ניסור גג הבטון אנו משתמשים במסור מסילה או במסור בטון.

מסור המסילה הוא מסור המצויד בלהב המצופה ביהלומים והוא מסוגל לחתוך משטחי בטון עבים וחומרים קשים נוספים, וליצור חתך מדויק בקו ישר ונקי. את מסור המסילה מרכיבים על גבי מסילה, מצמידים אותו אל משטח הבטון, והמסור נע על גבי המסילה הלוך וחזור עד לקבלת החתך המדויק.

מסור הבטון הוא מסור קל, מסור עם דיסק המצופה בשבבי יהלומים. את המסור מפעילים בשלט רחוק ובכך מקטינים את הסיכונים הבטיחותיים של אנשי הצוות המפעילים אותו.

אומנם לכלי העבודה החדשניים יש תפקיד מפתח בהצלחה הפרויקט, אך לעובדים יש תפקיד חשוב לא פחות. האתגר בביצוע ניסור הגג הוא ניסור מדויק ועבודה מקצועית ללא גרימת נזק למבנה. עבודה בלתי מקצועית עלולה לגרום לסדקים בחלקי המבנה השונים שבהם אין לפגוע, להחליש את יציבות המבנה ולהפוך את המבנה למבנה מסוכן.

 

צוות העובדים חברת "בטון טופ" צברו ניסיון רב. הם ידעו איך להשתמש נכון בכלים הייעודיים מתוך הקפדה על מניעת רטט וזעזועים מיותרים העלולים לפגוע ביציבות המבנה ולהגן על חלקי המבנה המיועדים להישאר על כנם בגמר העבודה.

רק הקפדה על כללי הבטיחות תבטיח הצלחה בעבודה

ניסור גג בטון זוהי עבודה המלווה בסיכונים רבים ורק הקפדה על כללי הבטיחות תמנע נזקים ואסונות ותביא לתוצאות טובות.

לפני שמתחלים לנסר את גג הבטון חשוב להתייעץ עם מהנדס בניין כדי לבדוק את יציבות המבנה ולהבטיח שניסור הגג לא יפגע בשלד הבניין, ביציבות שלו או בתשתיות השונות של המבנה. כאשר גג הבטון משמש כרצפה לקומה שמעליו, חשוב לבדוק כי ברצפת הקומה העליונה אין תשתיות כמו צנרת גז, כבלי תקשורת, צנרת מים וביוב, כבלי חשמל וגורמים נוספים העלולים להינזק.

עבודת הניסור מתבצעת על ידי שני עובדים. תפקיד האחד הוא לנסר את הגג ותפקיד העובד השני הוא לאבטח את הסביבה. כאשר העבודה מבוצעת במקום גבוה, על העובד להיות מצויד ברישיון של עבודה לגובה.

לפני תחילת העבודה יש להציב בשטח עמודי תמיכה רבים שתפקידם לבלום את חתיכות הבטון המנוסרות העלולות להתפזר תוך כדי הניסור ולסכן את בני האדם הנמצאים בסביבה או לפגוע במבנים סמוכים.

כאשר יש צורך לנסר משטחי בטון גדולים הנמצאים בגובה, מבצעים את העבודה באמצעות מנוף. בתחילת העבודה מבצעים קידוח בטון בגג המבנה שעתיד להיות מנוסר ואל החורים שנקדחו ישחילו העובדים שרשראות שייצמדו אל גופי הבטון הענקיים המנוסרים.

במשטחים גדולים ינסרו העובדים את הגג לפי סימון וסדר ברור. בכל פעם שחלק מגג הבטון ינוסר, ברגע שפלטת הבטון תתנתק מהמקום, המשטח המנוסר יהיה תלוי על שרשראות המנוף שהושחלו מראש אל תוך החורים. אם המשטח המנוסר יהיה גדול מדי, הוא יעבור ניסור נוסף, אם לא הוא יפונה היישר אל משאית פינוי האמורה לפנות את חלקי הבטון אל שטח הפינוי כפי שנקבע מראש.

כאמור, ניסור גג בטון זוהי עבודה מסוכנת העלולה לסכן הן את העובדים, הן את הנמצאים בסביבה והן את הרכוש, ולכן אחד הפרמטרים המאפיינים חברה מקצועית הוא רכישת פוליסת ביטוח מתאימה.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן