הריסת מבנים מחירים

הריסת מבנים הוא מבין התהליכים המורכבים ביותר שקבלן לוקח על עצמו. התהליך עצמו לוקח מספר שבועות ברוב המקרים, ולעיתים גם חודשים. יש להבדיל בין השלבים הפיזיים לשלבים הבירוקרטיים. כחלק מהריסת מבנים נדרש הקבלן הראשי לקבל את האישורים המתאימים ולפנות לבעל מקצוע אשר תפקידו להרוס מבנים. במקרה שמדובר על הריסת מבני בטון יש להיעזר בקבלן בטון מוסמך.

על חברת בטון טופ

חברת בטון טופ מתמחה בהריסת מבנים. החברה פועלת באזור המרכז וירושלים, היא נותנת מענה לכל סוגי הריסת המבנים בכל היקף. החברה בעלת ניסיון בפרויקטים תעשייתיים, מסחריים, ציבוריים ופרטיים. החברה מתמחה בהריסת בטון באמצעות כלי ציוד ייעודיים כמו מסור יהלום, כוס יהלום ואחרים. כאשר אנחנו בוחרים חברה להריסת מבנים נרצה לבחור בחברה מקצועית, מנוסה ושתעבוד בשקיפות מלאה מול הלקוח.

הריסת מבנים מחירים מה זה אומר?

לפני שניגע בכל הנוגע אל הריסת מבנים מחירים וכיוצא בזה. מה זה בכלל הריסת מבנים? על פניו, מדובר על פעולה הנדסית עבודה ממה שאנחנו מכירים. המטרה העיקרית היא להשמיד מבנה או חלק ממבנה. גם כאן, התהליך אמנם נשמע פשוט ושאינו צריך לכלול מידע רחב ותכנון, אבל למעשה מדובר על פעולה הנדסית שאף יש שיגידו שהיא מורכבת יותר מאשר בניית מבנים. גם כאשר אנחנו עומדים לפני הריסת מבנים יש תחילה לקבל היתר בנייה ובתכנון ייסודי של מהנדס מבנה

ברוב המקרים שיטת העבודה תהיה פירוק יסודי. פירוק יסודי היא שיטה בה אנחנו הורסים מבנה בצורה עדינה יחסית. הסיבה לכך היא שייתכן ונוכל לעשות שימוש חוזר בחלק מהמבנים. שימו לב, יש מקרים בהם המבנה אינו ניתן להריסה בצורה דומה, בעיקר כאשר מדובר על בטון. במקרים כאלה ימתינו להריסת המבנים לקבלן בטון מוסמך אשר הוא כשיר לביצוע מלאכות הנוגעות בבטון באמצעות כלים ייעודיים

טרם תחילת כל פעולה יש לקבל היתר מהרשות המקומית, היתר בדיוק כמו היתר בנייה. לפני תחילת ההריסה יש לבצע פעולות קודמות הכוללות ניתוק המערכות מתשתיות עירוניות, חשמל, מים, ביוב וכיוצא בזה. כמו כן, יחויב הממונה על הפרויקט לגדר את אתר הבניה על פי התקנים הקבועים בחוק. כאשר מדובר על הרס חלקי של מבנה יש תאם את תוכנית ההריסה אל מול מהנדס או אדריכל הבניין. נסכם לכם בקצרה את כל השלבים בתהליך הריסת מבנים:

הריסת מבנים מחירים שלבי עבודה

  1. אישורים הדבר הראשון לפני תחילת העבודה הוא לקבל היתר על פעולת הריסה. במקרים רבים נדרש להגיע עם תכנון ההריסה כדי לקבל את האישור.

  2. תכנון הדבר השני הוא תכנון הריסת המבנה, באיזו שיטת עבודה נפעל, האם מדובר על הרס חלקי או כללי, גידור והגעה עם כלי ציוד מתאימים.

  3. פינוי פינוי כל דבר בעל ערך, כמו כבל תקשורת ואביזרים עם שווי כספי גבוה ובעל ערך. לאחר מכן, יש לפנות כל חומר אשר עשוי להוות סכנה לחיי אדם בזמן ההריסה. נסביר, לדוגמא אם יש חלונות זכוכית נרצה להסיר אותם מכיוון שהוא עשויים להתנפץ ולפגוע באמצעות שברי זכוכית. כמו כן, נראה לפנות חומרים רעילים כמו אזבסט, חומרים דליקים ועוד חומרים אשר מהווים סכנה

  4. מבנה צמוד יש לקחת בחשבון, כאשר מדובר על הריסת מבנה לו יש מבנים צמודים (בנייה טורית), יש להעניק פתרון הנדסי אשר ימנע מאותם בניינים להיפגע. השיטה הפופולרית ביותר היא באמצעות מסבכי פלדה זמניים אשר מחוברים לשני צידי המבנה. כמו כן, יש עוד פתרונות כמו חיזור פלדה וחיזוק מבנים.

  5. פינוי פינוי כל הפסולת לאתרים מורשים נעשה על ידי קבלן מוסמך ובאמצעות משאיות ייעודיות.

למה אנחנו בכלל צריכים להרוס מבנה? יש סיבות שונות להריסת מבנים. הסיבות הפופולריות ביותר הן מסיבות הנדסיות וסיבות כלכליות. סיבה הנדסית היא כאשר המבנה יכול להוות פגיעה וסכנה לציבור. לדוגמא, כאשר המבנה ישן ומתחילים להיווצר בו סדקים. מהנדס נדרש לבדוק את המבנה והאם הוא כשיר למגורים, כאשר הוא אינו יש לפנות את כל הדיירים ולהתחיל בתהליך הריסה מבנים. הסיבה הכלכלית היא חידוש עירוני. הריסת מבנה כדי להקים על אותו אזור מבנה גדול או בניין

הריסת מבנים מחירים 

לא ניתן באמת לתת מחיר קולקטיבי להריסת מבנים מכיוון שיש פרמטרים שונים המשפיעים על המחיר. לדוגמא, מה עובי קיר בטון? האם מדובר בכלל על קיר גבס? כל הנתונים האלה משפיעים על המחיר. יש להבדיל גם בין הריסת מבנה שלם להריסה חלקית ואף הריסת קיר בודד לצורך הרחבת החדר. הריסת קיר תנוע בטווח של החל מ-100 ש"ח, כאשר מדובר על קיר גבס המחיר יהיה נמוך יותר. ככל שהיקף העבודה יהיה רחב יותר המחיר למ"ר יהיה נמוך.

כל עוד קיים היתר הריסה ניתן להרוס כל מבנה. עם זאת, יש מבנים שידרשו תכנון רחב יותר ואילו אחרים יכולים להיות "פשוטים". כמובן, יש לעבוד רק בהתאם לתקנות הקבועות בחוק ורק לאחר תכנון הריסת מבנה מקיף.

די לבחור בצורה מקצועית שבעצם תסייע לכם להגיע לתוצאה הרצויה במחיר הרצוי, יש לבחור חברה עם ניסיון של מעל 10 שנים בהריסת מבנים. מעבר לכך, עליכם לוודא שהחברה מחזיקה בכל הציוד הנדרש וכמובן שהיא עובדת עם קבלן בטון מוסמך

  1. משך זמן הריסת מבנה משתנה, זאת בהתאם לסדר גודל המבנה, תשתיות, היתרים ואישורים אחרים. למעשה, דווקא השלבים המוקדמים שאינם כוללים הריסה פיזית הם לרוב אלו שייקחו יותר זמן. נדרש לבצע תכנון מדויק לפני שמתחילים לבצע פעולות פיזיות

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי בטון טופ, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן