ניסור בטון בדרום

הבטון מאז ומתמיד היה בין החומרים הבולטים בענף הבניה בזכות חוזקו המכני יוצא הדופן ועמידותו ארוכת הטווח. עם השנים הפך הבטון מעבר לחומר חזק וקשה אשר מיועד לתעשייה ולמיגון, ובזכות פיתוח של חומרים מחזקים ומגוונים (סילר לבטון, צבעים איכותיים ומרהיבים לבטון) ושיטות עבודה חדשניות (החלקת בטון, הטבעה בבטון, פילוס בטון באמצעות מכשיר הליקופטר) הפך גם לחומר ביד היוצר בעבור אדריכלים ומעצבי פנים. ניתן למצוא כיום בטון אדריכלי ומעוצב במגוון רחב של שימושים בניהם חיפוי קירות, משטחי עבודה ומטבחים, ריצוף מלא, כיורים וכמובן קירות בטון בחדרי ביטחון וחללי מיגון אחרים.

הבטון בשונה מאבן רגילה נוצק כיחידה אחד ואינו נסדק בדומה לה, כנגד מסמר או הפעלת לחץ מינורי אחר. האפשרות לסדוק את הבטון באמצעות כוח בלבד תביא להתפוררות החומר ויצירת סדקים לא רצויים סביב נקודת החדירה, בעבודה גסה ולא מדויקת. על מנת לפתוח צוהר בבטון, להרחיב פתחים או אף להשמיד כליל משטח בטון מסוים נדרשת עבודת ניסור בטון מקצועית בכלים מתאימים לעבודה עם בטון.

קצת עלינו

אנו בחברת בטון טופ מספקים שירותי ניסור בטון מקצועיים עםבטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו

חברת בטון טופ היא חברה מובילה בישראל בתחום ניסור בטון בדרום, במרכז ובצפון הארץ, תוך הפעלת צוותי עבודה מנוסים ומקצועיים המצויים בפריסה ארצית. בחברה מקפידים על איכות העבודה, רמת גימור גבוהה ומעטפת שירותים מלאה במחיר הוגן.

צרו עמנו וצוות המקצוענים של חברת בטון טופ יגיעו אלכם בהקדם

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור הדרום חייגו 050-9990592

בערים רבים בדרום הארץ בניהן אשדוד, שדרות, אופקים, באר שבע, קריית גת, קריית מלאכי, נתיבות וערים נוספות מתקיימים בלא מעט שכונות פרויקטים מסוג פינוי בינוי ופרויקטים מסוג תמ"א 38, וזאת לצד יוזמות פרטיות לשיפוץ ולשיקום מבנים. קבלנים המבצעים את הפרויקטים הללו מחפשים לא אחת קבלני ניסור בטון בדרום, על מנת לפרק, להרוס, לחצוב במבנים בעלי בסיס ותשתיות בטון, ביד אמונה ומקצועית. קבלני ניסור בטון בדרום נותנים מענה גם לפרויקטים עצמאיים, למוסדות ולארגונים ולמעשה מספקים עבודות ניסור בטון בהיקף רחב ובהתאמה אישית לכל צורך ולכל מטרה.

 

צפו במחירון 2024 מעודכן – מחירון ניסור מחיר

למה לנסר בטון ולא להשתמש בשיטות המסורתיות דוגמת קונגו, כדור הרס ואפילו חומרי נפץ?

השימוש בחומרי נפץ וכדור הרס מתאימים לפרויקטים בהם המבנה כולו מיועד להריסה, וממוקם באופן שאינו מסכן מבנים אחרים, עוברים ושבים, אקולוגיה וסביבה. במרבית המקרים בנינים הממוקמים בלב העיר אינם זוכים למרחב בטיחות שכזה ועבודות ההריסה חייבות להתבצע באופן כירורגי באמצעות ניסור וקידוח בבטון, בתכנון אדריכלי מוקפד ובחירת נקודות הקידוח שיביאו לקריסה מבוקרת של המבנה.

כאשר מדובר בקירות ומשטחים במבנה קיים חובת משנה הזהירות אף גדולה יותר. שימוש בכלים כבדים בניהם כלי צמ"ה ו/או עבודת קונגו אגרסיבי, יביאו לזעזוע של המבנה, התפתחות סדקים בקירות, תזוזה של קירות, נפילת אריחי קרמיקה ואריחי חיפוי אחרים ונזקים נוספים. עבודה עם קבלן ניסור בטון בדרום תביא לתכנון אדריכלי בהתאמה אישית לצרכי כל פרויקט ובהתאמה לכל צורך ולעבודה ממוקדת, מקומית ויסודית.

בחירת קבלן

חשוב לבחור בקבלן ניסור בטון בדרום (ולמעשה בכל מקום בארץ) אשר מספק מקצועיות באמצעות שילוב בין צוות עובדים מורשים ומנוסים, מערך כלים מקצועיים מן החדישים בשוק בניהם ראשי קידוח ודיסקים לניסור בעלי ראש יהלום חזק, עמיד ומדויק והקפדה יתרה על תנאי הבטיחות באתר העבודה כנדרש בתקן ובחוק.

בין העבודות המאתגרות ביותר בתחום ניסור וקידוח בטון נמצאת העבודה כנגד בטון משוריין. בטון משוריין הוא בטון אשר בנוסף לחוזקו הטבעי זכה לתוספת ולחיזוק של חומרים נוספים דוגמת פלדה יצוקה או מתכות אחרות במטרה לחזק אותו. תוספת זו מיועדת למשטחי בטון המיועדים לשאת עליהם לחץ רב, ומעניקה לבטון את הגמישות הנדרשת לעמידה בלחץ. קבלן ניסור בטון בדרום אשר נדרש לביצוע עבודת ניסור במבנה יבחן את אופי התשתית והחומר בטרם תחילת העבודה על מנת ללמוד את היסודות והתשתיות המדוברות ולתכנן את חציבתם בהתאם.

עבודות קידוח וניסור בטון והריסת מבנים הן עבודות הטומנות בתוכן אחריות רבה, לבטיחות הסביבה ולאיכות והמשך העבודה. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים ובעלי המלצות בתחום. קבלני ניסור בטון נותנים מענה לעבודות קטנות דוגמת פתיחת חלון או הרחבת דלת בקיר מבנה ביתי או עבודות גדולות היקף דוגמת הרס מבנה, הרס קיר במבנה מבלי לפגוע בתשתיות המבנה ועוד. יש לוודא כי הקבלן המיועד מנוסה בתחום ובאופי העבודה לה הוא נדרש.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן