ניסור בטון ברמת גן

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר ברמת גן

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור רמת גן. זמינות 12 שעות ביממה.

החיפוש אחר קבלן ניסור בטון ברמת גן עשוי להוליד מספר בעלי מקצוע וקבלני שיפוצים, אולם חשוב לשים לב כי בתחום ניסור הבטון נדרש ידע ומקצועיות תוך התמחות ייחודית כמו גם ציוד מקצועי ייעודי ועל כן יש לעבוד עם קבלן ניסור בטון מומחה בלבד.

בטון הוא חומר הבניה החזק ביותר ועל כן הוא משמש למשטחים, קירות ותשתיות רבות. הבטון עשוי מתרכובת הכוללת חול ומים ביחסים מדודים וחומרים צמנטיים, כמו גם חומרי סילר המיועדים לאיטום, גיבוש וסגירה של המשטח בצורה אחידה. התרכובת הייחודית של הבטון יוצרת משטחים כבדים וחזקים במיוחד, אולם גם בעלי נטייה להתבקעות ולהתפוררות במקרה של הפעלת לחץ בלתי מבוקר על המשטח.

עבודות ניסור בטון בשונה מעבודות הריסה המתבצעות באמצעות מכשירי קונגו ומיכון כבד בטכנולוגיית הרס, מתבצעות בצורה כירורגית ממש, תוך החדרת דסקיות חדות וחזקות במיוחד בעובי המתאים על פי עובי הקיר וצרכי החיתוך.

קצת עלינו

בטון טופחברה מובילה בתחום ניסור וקידוח בבטון

חברת בטון טופ היא החברה המובילה בישראל בתחום ניסור בטון, הפועלת בכל רחבי הארץ. בבטון טופ פועלים שבעה צוותים מקצועיים, המלווים באבזור מתקדם עלפי מיטב הטכנולוגיות בתחום, לביצוע עבודות ניסור בטון איכותיות בגימור מושלם, ולבטיחות מלאה.

חברת בטון טופ עובדת עם קבלנים ובעלי מקצוע מובילים, חברות ענק ותאגידים וגם לצד לקוחות פרטיים עלפי צורך. החברה מבצעת עבודות ניסור בטון לכל מטרה, קידוח בטון והריסת מבנים, באחריות ובמקצועיות.

בבטון טופ מאמינים ביעילות ובמהירות אשר מסייעת לקידום הפרויקט כולו, ועל כן מקפידים במיוחד על ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר, תוך עמידה מלאה בלוחות הזמנים כפי שנקבעו מראש, בשיירותיו ובהוגנות מלאה

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור רמת גן חייגו 050-9990592

בין הצרכים המובילים בעבודות ניסור בטון ברמת גן:

קביעת חלון על גבי קיר בטון

פתיחת דלת/פתח מעבר בקיר בטון

יצירת סקיילייט ופתחי תאורה בתקרת בטון או בקיר בטון חיצוני

הרחבת פתח מעבר קייםיצירת מעבר נגיש לנכים

קביעת תעלות בקיר בטון לצורך העברת תשתיות תקשורת ותשתיות אחרות

חיתוך בבטון לצורך עבודות דקורציה

ניסור בטון ברמת גןמחיר

בחיפוש אחר קבלן ניסור בטון ברמת אחת השאלות הראשונות שעולות היא שאלת המחיר. בתחום השיפוצים נהוג להתפזר עם העלויות ולפרוץ מסגרות תקציביות, ובמטרה להימנע מכך רבים מעדיפים לקבוע מחיר מוסכם לעבודות מוגדרות.

על מנת לזכות במחיר קבוע ומוגדר מראש בתחום ניסור בטון יש להגדיר מראש לקבלן ניסור בטון המיועד לבצע את העבודה באופן מדויק את הצרכים:

מיקום הנכס/ האתר

כתובת, קומה, נגישות, קיום או אי קיום מעלית: המידע רלוונטי על מנת לתכנן את הנגישות והובלת הציוד למקום, כמו גם לתכנון אופן הפינוי של פסולת הבנייה שתיווצר במקום בעת העבודה.

עובי קיר הבטון

עובי קיר הבטון חשוב על מנת לקבוע כלים מתאימים לביצוע העבודה בפועל. ניסור בטון היא עבודה המצריכה כלים עוצמתיים. ככל שהקיר עבה יותר יהיה צורך בכלים מתקדמים וחזקים יותר. חשוב גם לציין במידה ומדובר בסוג בטון שאינו סטנדרטי דוגמת בטון מזויין, בטון מחוזק, בטון משוריין וכדומה.

היקף העבודה

עבודות ניסור בטון מתומחרות על פי מ"ר. ככל שכמות המ"ר לחיתוך גדולה יותר, כך המחיר למ"ר נמוך יותר.

במסירת כל הפרטים בצורה מדויקת ומראש לקבלן ניסור הבטון תוכלו לזכות להצעת מחיר כתובה ומפורטת מראש, וללא חריגות ותוספות בזמן אמת.

חשוב לדעת כי מידע לא מדויק עשוי להביא לעלויות נוספות (קיר בטון עבה ממה שצוין, קיר בטון מחוזק ללא תיאום מראשיצריכו שינוי בכוח האדם ובמיכון תוך כדי העבודה ועשויים גם להביא לעיכובים בפועל).

בטיחות בעבודה

עשרות תאונות עבודה מתרחשות מדי שנה בענף הבנייה בישראל, רובן ככולן בשל אי עמידה בהנחיות הבטיחות של קבלנים ו/או עובדים באתרי הבנייה. בהזמנה של קבלן ניסור בטון חשוב לוודא כי מדובר בקבלן מורשה, רשום ומוסמך הפועל עלפי כל הנחיות הבטיחות המחמירות ביותר, במטרה להימנע מכל סיכון מיותר.

הנחיות הבטיחות נוגעות ללבוש העובדים, אביזרי בטיחות (משקפיים, קסדות), עבודה בגובה ופרמטרים נוספים. הנחיות הבטיחות נועדו הן על מנת להגן על העובדים באתר והן במטרה להבטיח עבודה מקצועית, יסודית ובטוחה שלא תסכן בהווה או בעתיד איש.

עבודת הניסור עלולה להיות מסוכנת וכדי לבצע אותה בהצלחה יש צורך בידע ובניסיון. יש כלים שונים המיועדים לניסור יהלום, ורק בעל מקצוע מיומן ידע להתאים לכל סוג של עבודה את הכלי המתאים. רק מי שעוסק בתחום ידע לבצע את העבודות בהצלחה.

באמצעות הטכניקה של ניסור יהלום תוכל לפתוח פתח גם בקירות עבים כמו הקירות של חדר הביטחון ועוד. יש כלים שונים שבאמצעותם אפשר לנסר בבטון ובעל מקצוע מיומן ידע לבחור את הכלי המתאים, כך שעובי הקיר לא יהווה מגבלה.

עבודות קלות וסטנדרטיות כמו יצירת פתחים בקיר בטון לחלונות, לדלתות או לתעלה להתקנת תשתיות שונות נמשכות בממוצע כשעתיים עד שלוש. עבודות מורכבות יותר בתנאי שטח קשים יכולות להימשך מספר ימים. אפשר לומר כי משך זמן העבודה תלוי בסוג העבודה, במורכבות שלה ובתנאי השטח.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן