ניסור בטון מחיר

מה תרצו לדעת?

ניסור בטון הוא שלב פופולרי בתהליך בנייה ושיפוץ. ניסור בטון נועד כדי לתת לנו מענה ליצירת פתחים בבית מכל סיבה שהיא, בין אם מדובר על יצירת פתחים בשביל חלונות ודלתות, ובין אם מדובר על יצירת פתחים לצורך העברת כבלים ותשתיות אחרות. עבור ניסור בטון מחיר שאינו אחיד, המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים רבים והמטרה שלנו היא להנגיש את המחיר בצורה המדויקת לפעולה לכן ריכזנו עבורכם את המדריך המלא למחירי ניסור בטון.

מתי עושים ניסור בטון?

מתי באמת צריך לקרוא לקבלן ניסור בטון? יש מספר עבודות נפוצות לניסור בטון שבעצם מסבירות את הצורך בניסור בטון. כפי שפתחנו ואמרנו, ניסור בטון נועד ליצירת פתחים וכמו כן, לצורך הרחבת פתחים לחלונות ודלתות. עם זאת, קיימים עוד שימושים לניסור בטון כמו שבירת בטון, עמודי בטון, הרחבת חללים פנימיים באמצעות ניסור בטון (לדוגמא אם יש עמוד פנימי). בנוסף, ניסור בטון נועד כדי להכין תשתיות למערכות השונות בבית כמו חשמל, גז ואינסטלציה. גם אם תרצו להתקין מזגן בבית תצטרכו ליצור פתח עבור המזגן (בדרך כלל מדובר על קידוח בטון ולא ניסור בטון). ולבסוף, ניסור בטון גם נועד לתת מענה למצבים יותר מורכבים כמו ניסור בטון במקלט, ניסור בטון בממ"ד ובמקומות עם גישה פחותה.

מה ההבדל בין ניסור בטון לקידוח בטון?

אם נרצה למזער את ההבדל בצורה הכי פשוטה, קידוח בטון הוא לצורך יצירת פתחים עגולים ויצירת תעלות לצינורות הקשורים למערכות השונות שציינו, ואילו ניסור בטון מיועד ליצירת פתחים רחבים, זוויות, הריסת עמודי בטון וכד'. ניסור בטון נמדד לפי קוטר, ומצד שני קידוח בטון נמדד לפי צול. בשני המקרים העבודה המדויקת ביותר תעשה באמצעות דיסק עם יהלום. ייתכן ותשמעו לא פעם את המונח ניסור בטון ביהלום, אבל מה זה אומר?

השימוש ביהלום הוא די מובן, הרי מדובר על החומר הטבעי החזק ביותר ומול בטון אנחנו צריכים להיעזר בכלים המתאימים. עם זאת, מה שבפועל קורה הוא שעל גבי הדיסק ישנה אבקת יהלום או שבבי יהלום ובאמצעות החומרים האלה ניתן להגיע לתוצאה מדויקת. מסור הבטון הוא כמובן עוצמתי ואינו דומה למסור סטנדרטי, במקרים מסוימים הוא אף ניתן לשליטה מרחוק ומחזיק במערכת קירור עצמאית שנועדה גם לקרר את המנוע וגם למנוע מחלקיקי בטון לעוף לכל עבר.

ניסור בטון מחיר מחירון

עבור ניסור בטון מחיר שאינו אחיד כמובן, המחיר משתנה בין היתר בהתאם לעובי בטון. ככל שעובי הבטון יהיה רחב יותר כך המחיר יתייקר מכיוון שהעבודה הופכת מורכבת יותר. מעבר לעובי הבטון, חשוב להדגיש שהמחיר גם משתנה בהתאם לעבודות היקפיות הקשורות בפרויקט כמו פינוי פסולת, הסרת אובייקטים אם נדרש, אישורים וכן הלאה. כאשר מדובר על חיתוך קורות בטון המחיר לרוב משתנה ונע לא לפי מ"ר אלא לפי פרויקט. מחיר ניסור קורות בטון נע בין 2,000 ש"ח ועוד 5,500 ש"ח. ריכזנו לפניכם מחירון נוסף המתייחס לניסור בטון ליצירת פתחים:

עובי בטון ן היקף עבודה

עד 10 מטר

עד 25 מטר

עד 40 מטר

15-20 ס"מ

250-450 ש"ח

200-350 ש"ח

150-220 ש"ח

25-30 ס"מ

300-450 ש"ח

220-350 ש"ח

200-250 ש"ח

35-40 ס"מ

400-560 ש"ח

300-440 ש"ח

220-300 ש"ח

פינוי פסולת

600-800 ש"ח

  •  

  •  

אודות חברת בטון טופ

חברת בטון טופ היא אחת החברות המקצועיות ביותר לניסור בטון. החברה עובדת עם הציוד המקצועי ביותר, וכמובן עם ההסמכה הנדרשת לביצועי עבודות קבלן. כדי להבטיח את יעילות הפרויקט ועמידה בלוח זמנים החברה עצמה דואגת לאישורים הנדרשים לתחילת העבודה ועובדת בפריסה ארצית ובשקיפות מלאה מול הלקוח. חברת בטון טופ נחשבת לחברה ותיקה ומקצועית עם ניסיון עתיר של מעל 15 שנים.

אישור קונסטרוקטור (מהנדס בניין) הוא חובה כדי לבצע שינויים בחלל המבנה. בעל המקצוע בוחן את תרשים העבודה ומוודא שהתהליך לא פוגע ביציבות המבנה ועומד בדרישות החוק. ללא אישור לא מבצעים את העבודה, זאת אחת הדרכים לוודא שבעל המקצוע איתו אתם עובדים פועל כחוק.

הזמנת קבלן ניסור בטון צריכה להיות בשלב מוקדם ככל הניתן, ככה למעשה תוכלו לבצע את הפרויקט שלכם בצורה הרבה יותר מהירה ונקייה. כמובן שהזמנת קבלן ניסור בטון אינה רק בשלבי בנייה, אלא בכל פעם שאתם רוצים ליצור שינוי כמו הרחבת דלת, הרחבת חלון, התקנת מזגן ותשתיות.

פינוי פסולת הוא חלק מהעבודה של קבלן ניסור בטון, לרוב לוקחים על פינוי הפסולת תוספת תשלום. פינוי הפסולת הוא כמובן בטון, שברי בטון שנותרו מהפרויקט. לרוב יצטרך בעל המקצוע להיעזר בבובקט או שרוול בטון במקרה שמדובר על קומה גבוהה ולאחר מכן להעביר את הבטון לאתר פסולת מורשה.

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן