ניסור רצפת בטון

ניסור רצפת בטון – מחפשים את הטובים ביותר, הגעתם אל היעד!

ניסור רצפת בטון זוהי עבודה מקצועית ומורכבת המתבצעת באמצעות מסור דיסק עוצמתי המשולב בשבבי יהלומים לתעשייה. השימוש במסור הייחודי מאפשר לבצע עבודה יעילה, מדויקת, מקצועית ומהירה.

עבודת הניסור תהיה מקצועית ומדויקת רק כאשר היא מתבצעת באמצעות כלים ייעודיים חדשניים ובעזרת צוות עובדים מומחה בתחום הניסור בחומר היהלום, צוות עובדים שצבר ידע, וניסיון רב בתחום.

צוות העובדים של חברת "בטון טופ" הם אלופים בעבודות של ניסור בבטון. אנו יודעים להתאים את טכניקת החיתוך לכל סוג של עבודה, יש לנו את הכלים המתאימים ואנו יכולים לבצע כל סוג של עבודה בהתאם לדרישות, לתנאי השטח ולמאפיינים הייחודיים של כל פרויקט.

קצת עלינו

יעילות, מקצועיות, כלים ייעודיים ומהירות, אלו הקודים להצלחה. רק ניסור רצפה על ידי צוות מיומן ומקצועי יאפשר לבצע את המשימה בהצלחה בהתאם תנאים הייחודיים של כל פרויקט.

צרו קשר עם חברת "בטון טופ", כי גם לכם מגיע את הטובים ביותר!

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור רצפת בטון חייגו 050-9990592

מתי ומי צריך לנסר את רצפת הבטון?

כאשר מעוניינים לפתוח פתח ברצפה לפיר המעלית, לבניית מדרגות, ליצירת פתח לעליית גג או לבניית קומה נוספת, כאשר משפצים את הבית, מתקנים או מחליפים את צנרת המים, הביוב או הגז, מתחת לריצוף, כאשר מעוניינים לשפר את התשתיות העירוניות ויש צורך לחתוך את המדרכה או את האספלט בכביש, בכל המצבים האלו ועוד הפתרון הוא אחד, ביצוע העבודה באמצעות ניסור היהלום.

שירותי ניסור רצפה הם אומנם משימה מאתגרת ומורכבת, אך בעזרת הצוות הנכון, הציוד המתאים ושיטות העבודה העדכניות, אפשר לבצע את העבודה בהצלחה ובביטחון מתוך שמירה על בטיחות המבנה, על חוזק המבנה ועל כללי הבטיחות.

 

בואו להכיר את השיטה המובילה של ניסור רצפת הבטון ואת היתרונות שלה!

בעבר, כדי לנסר את רצפת הטון השתמשו בכלים ידניים כמו פטיש אוויר ומסורים ידניים. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה עבודות הניסור מתבצעות באמצעות חומר היהלום. השימוש החכם במסור בעל דיסק אשר מבוסס על שיני היהלום מאפשר להגיע לתוצאות איכותיות, לרמת הגימור גבוהה ולחתכים מדויקים וישרים, גורם המקרין על שלבי העבודה השונים של כל פרויקט.

חומר הבטון הוא אחד החומרים החזקים בעולם בכלל ובענף הבנייה בפרט ורק חומר היהלום הנחשב לאחד החומרים החזקים בטבע יצליח להתמודד עם הבטון המזוין ולנסר אותו בדייקנות, באחידות, ביעילות, בתוך זמן קצר בלי לייצר לכלוך רב והרבה אבק.

מכונות הניסור ומסורי הבטון הייעודיים משובצים בקצה בשביבי יהלום. את להב המסור מצמידים אל המשטח שאותו רוצים לנסר, הדיסק מסתובב במהירות, וכך הוא מצליח לנסר בהצלחה את רצפת הבטון.

הטכניקה והכלים המתקדמים מאפשרים את החיתוך של כל סוג של רצפה, בכל עובי, בכל דחיסות בטון וגם ברצפות המשלבות בתוך מרכיבי הרצפה ברזל, אספלט, שיש או אבן קשיחה.

ניסור רצפת הבטון באמצעות היהלום מאפשר לחתוך כל ריצוף בטון לעומק בלתי מוגבל ביעילות, במהירות ולחסוך זמן יקר וכסף. באמצעות טכניקת היהלום, משך העבודה קצר בהרבה, יחסית לשימוש בכלים ידניים ישנים, הניסור אינו פוגע בקונסטרוקציה ובשלמות של המבנה, ולכן אין צורך בתיקונים או בשיפוצים לאחר העבודה כמו תיקוני טיח ועוד.

בעבר עבודות ניסור הרצפה גרמו לענני אבק רבים ולאדים רעילים אשר פגעו וסיכנו את הבריאות של כל מי שהיה בסביבה. בשיטת ניסור היהלום, במהלך העבודה מוסיפים מים לקירור להב המסור וכך מצליחים לצמצם את האבק המלווה את עבודת הניסור ולמנוע את ההתפשטות שלו בסביבה.

מסורי הרצפה מגיעים בגדלים שונים ואפשר בקלות להתאים אותם לכל סוג של משטח, למשטח גדול או גם למשטח קטן. אפשר להשתמש במסורים אלו לביצוע פרויקטים בתוך הבניין או מחוצה לו. חלק מהמסורים מופעל על חשמל וחלק על דיזל. בכל מקום שאין בו מקור חשמלי, אפשר להשתמש במסור הפועל באמצעות מנוע דיזל.

איך להצליח בניסור רצפת בטון ולהגיע לתוצאות מקצועיות ואסתטיות?

הצלחת עבודת ניסור תלויה במספר שלבים חשובים שיעזרו לכם לבצע את העבודה בצורה יעילה.

בשלב הראשון של העבודה חשוב לאתר את המיקום המדויק שבו צריך לנסר את רצפת הבטון. כאשר מנסרים משטחים חיצוניים חשוב לבדוק את המיקום של התשתיות העירוניות, במשטחים פנימיים יש לבדוק את התוכנית ההנדסית של המבנה ולוודא כי אין במבנה ליקויי בניה ואפשר לבצע את עבודת הניסור ללא תקלות.

לעתים עבודות הניסור דורשות היתר בנייה או פיקוח מקצועי. חשוב לבדוק האם יש צורך בהיתר בנייה או בליווי של מהנדס בנייה מוסמך.

חשוב לבדוק את עובי הבטון שאותו עומדים לנסר ובהתאם לתוצאות לבחור את הציוד שבו יש להשתמש. עובי הדיסק צריך להיבחר בהתאם לעובי של המשטח שאותו מנסרים.

טיפ שלנו: אם עובי הבטון פחות מארבעה אינצ'ים או שמדובר במשטח בטון קטן ולא מזוין, אפשר לבצע את העבודה בעזרת פטיש אוויר או קורנס, אם משטח הבטון עבה יותר וגדול, יש להשתמש במסור יהלום.

לפני שמתחילים בעבודה יש לסמן בצורה ברורה את האזור שאותו רוצים לנסר. סימון ברור של הקווים שבהם יש לחתוך את הבטון יקל על העבודה ויאפשר עבודה מקצועית ומדויקת.

במהלך העבודה יש להקפיד על כללי הבטיחות. על העובדים להצטייד בציוד בטיחות מתאים, חשוב להרחיק את האנשים מהסביבה ולנקות את השטח מגורמים מפריעים העלולים לסכן הן את העובדים והן את העוברים והשבים.

חשוב לדעת: אם העבודה מתבצעת במקום גבוה, חשוב להקפיד שהעובדים יהיו מצוידים ברישיון עבודה לגובה.

בסיום העבודה יש לפנות את חלקי הבטון המנוסרים. את חלקי הבטון מפנים אל אתרי פסולת מורשים באמצעות טרקטור, משאית או מנוף. השארת חלקי הבטון המנוסרים בסביבת העבודה עלולה לסכן את כל מי שנמצא באזור.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן