ניסור בטון ברעננה

ממזרח לכפר סבא וממערב להרצליה שוכנת אחת הערים המבוקשות והיוקרתיות באזור השרון והמרכז, העיר רעננה החולשת על קרוב לחמש עשרה אלף דונמים ומאכלסת כשבעים וחמישה אלף מתושבי המדינה. רעננה משלבת מרחבים ירוקים וחיי קהילה אשר הביאו לתנופת בניה מאסיבית. בעיר ניתן לראות בו זמנית כאחת עשר פרויקטים חדשים בתחום הבניה וזאת לצד קידום פרויקטים של תמ"א 398 ושיקום מבנים, בשילוב הרשויות המקומיות או באופן עצמאי.

בעיר בה קיימת תנופת בניה כל תעשיית הבניה עומדת בהתאמה, כאשר קבלני בניה, יזמים ומשקיעים מובילים את השוק, ומספקים מרחב עצום של תעסוקה לקבלני משנה בתחומים שונים.

אחד הקבלנים הנדרשים והמובילים בכל פרויקט בניה, חדש או קיים, הוא קבלן ניסור בטון האחראי לטיפול מקצועי ומדויק בחומר הקשיח והעמיד ביותר בתעשיית הבינוי. קבלני הבניה אשר מחפשים אחר קבלן ניסור בטון ברעננה מבקשים פתרונות מקצועיים ומדויקים לעבודה עם החומר החזק והעמיד בתעשייה.

קצת עלינו

אנו בחברת בטון טופ מספקים שירותי ניסור בטון מקצועיים ברעננה והסביבה עם בטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו

בטיחות מעל הכל – אנו מתייחסים לבטיחות ברצינות רבה ועומדים בכל כללי הבטיחות, משתמשים בציוד המיגון הנדרש, ויש לנו את הביטוחים הדרושים לעובדים ולצדדים שלישיים.

מחירים הוגנים ומשתלמיםאנו מתגאים בהגינות ובמחיר סביר בכל הנוגע לתמחור באזור רעננה. אנו מבינים כי המחיר הוא גורם מפתח בבחירת נותן שירות, ולכן אנו שואפים להציע מחירים תחרותיים מבלי להתפשר על האיכות.

תכנון וקפדנותאנו מתכננים מראש ומונעים כל נזק פוטנציאלי שעלול להתרחש לחוזק המבנה או כל תשתיות חשמל, מים, ביוב או גז. הצוות המנוסה שלנו לוקח את הזמן כדי להבטיח שהכל נעשה נכון מתחילתו ועד סופו.

צוות מקצועי ואמיןצוות המומחים המקצועי שלנו נותן שירותים איכותיים למאות לקוחות מרוצים ברעננה וסביבתה מזה שנים רבות. אנחנו מהירים, אמינים ותמיד שואפים לספק שירות לקוחות מעולה.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור רעננה חייגו 050-9990592

בין העבודות הנדרשות בתחום ניסור בטון:

הורדת קירות בטון

החל משנת 1992 קיים בישראל חוק מיגון מבנים המחייב בניה של כל בית או דירת מגורים עם מרחב מוגן דירתיממ"ד. הממ"ד בנוי באופן בטיחותי ובאמצעות תשתיות בטון חזק בעובי הנדרש על פי תקן. שיפוץ פנימי או שינוי המרחבים בדירה לעתים יצריכו הורדה של אחד הקירות הללו במטרה למקם אותו מחדש, או לחזק את התשתית. הורדת קיר בטון מצריכה תכנון הנדסי ובחינת התכניות של המרחב כולו, על מנת שלא לגרום נזק ליציבות המבנה כולו. במידת האפשר העבודה תבוצע באופן נקודתי ומדויק באמצעות כלים מתאימים לעבודות ניסור בטון.

פתיחת חלון

תאורה טבעית היא השם המוביל בתחום הבניה הירוקה ובכלל, הן בזכות שפע האור ותרומתה לעיצוב החלל באמצעות משחקי אור וצל והן באמצעות חיסכון באנרגיה מתועשת. אחת הדרכים ליצירת תאורה טבעית שופעת היא הרחבת פתחי חלונות ויצירת פתחי תאורה נוספים בקירות חיצוניים. פתחי תאורה אלה יכולים להיות בתצורת חלון, הכולל מנגנון פתיחה וסגירה ומשלב גם אוורור של החלל, או באמצעות התקנת סקיילייטפתח תאורה שקוף ואטום לתאורה טבעית בלבד. ניסור בטון לצורך התקנת פתחי תאורה מכל סוג מצריך רמת דיוק גבוהה והתאמה מושלמת למידות החלון המתוכננות.

הרחבת דלתות נגישות

הן בעסקים הנדרשים להתאמת העסק על פי צרכי נגישות והן בבתים פרטיים אשר בהם מסיבות כאלה ואחרות השתנו הצרכים, נדרש לעתים להרחיב פתחי כניסה ויציאה לחללים באופן שיאפשרו מעבר של הליכון, כיסא גלגלים ופתרונות נגישות נוספים. הרחבת פתחים בחללים הבנויים בשילוב בטון או מבטון מלא מצריכה עבודת ניסור בטון איכותית ומדויקת.

ניסור משטחים

הבטון האדריכלי הביא ליצירת משטחי עבודה מבטון מלא העמידים בפני מים ומספקים גם מראה חדשני ומלהיב בקשת של צבעים וטקסטורות. משטחי עבודה במטבח מבטון מחליפים את השיש המסורתי ומספקים חוזק, יציבות ועיצוב מודרני. משטחים אלו דורשים שילוב של עבודות ניסור בטון להתאמתם, לצורך קביעת מקום להתקנת כיור, כיריים וכדומה.

ניסור בטון איך זה מתבצע?

רבים מאמינים כי כל עבודות הניסור וההתאמה יכולות להתבצע באתר הבנייה והשיפוץ על ידי צוות עובדי הבינוי הקיים. למעשה, ניסור בטון היא עבודה ייחודית ומקצועית המצריכה גם היכרות עם החומר הייחודי ותכונותיו, סוגי בטון בבינוי (בטון משוריין, בטון מחוזק וכדומה), חדירה אל עומק התשתית מבלי לגרום נזק, כלים ייחודיים המאפשרים עבודה מדויקת עם בטון ורמת גימור גבוהה במיוחד.

ניסור בטון מקצועי ברמת הגימור והדיוק הגבוהה ביותר מתבצע באמצעות שני פרמטרים מובילים:

  • כלים מכניים עוצמתיים מסורים וכלי קידוח בעלי עוצמת מנוע גבוהה במיוחד אשר הנה בעלת יכולת לעמוד בעומס ההתנגדות.
  • ראשי חיתוך, קידוח וניסור יהלום לא לחינם היהלום נחשב לחומר החזק ביותר בטבע. להתמודדות עם משטחי בטון עבים ועוצמתיים הנדרשים לניסור מדויק ולא להרס מוחלט נעשה שימוש בראשי חיתוך וניסור מיהלום המספקים כוח רב, רמת דיוק וגימור גבוהה ונותרים עמידים גם תחת לחץ ועומס רב.

חברת בטון טופ מספקת שירותי ניסור בטון ברעננה לצד שירותי ניסור וקידוח בטון והריסת מבנים בפריסה ארצית, באמצעות שבעה צוותי עבודה מקצועיים, מנוסים ובעלי כל הציוד הנדרש לעבודות בטון מקצועיות, תוך מתן שירות מעולה במחיר הוגן.

עבודות ניסור בטון ברעננה ובכל עיר מתבצעות באמצעות קבלן ניסור בטון מוסמך, מורשה ורשום כחוק. מדובר בעבודה המצריכה ידע מקצועי, ציוד מכני ייעודי ועובדים מומחים, העובדים תחת הנחיות ותקני בטיחות מחמירים. הבטון הוא חומר חזק במיוחד, אך גם בעל נטייה להתפוררות והתבקעות. עבודה עם בטון מצריכה מקצועיות והיכרות עם החומר, ליצירת חיתוך בגימור מושלם ולבטיחות מלאה.

קיימים קבלני ניסור בטון ברעננה הנותנים שירות לכלל עבודות ניסור וקידוח מקצועי בבטון. עבודות מהסוג שצוין מצריכות בנוסף להסמכה ולניסיון בעבודה עם בטון גם הסמכה לעבודה בגובה לצד כלים לנגישות בגובה ובבטיחות מלאה

כלות עבודתו של קבלן ניסור בטון תיקבע לפי מטר, כאשר עבודה קטנה תעלה את המחיר למטר אולם תבוצע במחיר סביר בסך הכל. לצד היקף העבודה נלקח בחשבון גם עובי הקיר והצורך בציוד מקצועי, ובסך הכל מדובר בעלות בת כמה מאות שקלים למטר.

תוכן עניינים
5/5 - (5 votes)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן