ניסור חדרי ממ"ד

ניסור חדרי ממ"ד – כדי להפוך את המרחב המוגן לחדר מגורים שימושי ונוח!

מדינת ישראל מכירה בצורך ההכרחי לבניית חדרי ממ"ד בדירות המגורים, והחל משנת 1990 תקנות ההתגוננות האזרחית מחייבת בנייה של חדר ממ"ד בכל בנייה חדשה או בכל תוספת של בנייה.

מטרת הממ"ד היא להגן על בני הבית במצבי חירום, במצבים של מלחמה, בהתקפה של חומרי נפץ או בהתקפה ביולוגית או כימית. אך בעתות שלום חדר הממ"ד נחשב כחדר מגורים לכל דבר ודיירים רבים מבצעים בו שיפוצים כדי ליהנות מהמגורים בו.

מטבע הדברים חדרי הממ"ד בנויים מבטון מזוין וכל שינוי בקירות הממ"ד מחייב עבודה מקצועית של ניסור בטון ביהלום.

קצת עלינו

אנו בחברת "בטון טופ" מבצעים ניסור בחדרי הממ"ד באופן מקצועי ומדויק המבטיח מאה אחוז שביעות רצון ובמחירים אטרקטיביים ביותר.

צרו קשר כי הודות לצוות העובדים המיומן, לכלים המקצועיים ולידע ולניסיון שצברנו בשנות עבודה רבות, נדע לבצע כל שינוי בממ"ד בהצלחה.

חברת "בטון טופ" צברה ניסיון רב בניסור חדרי ממ"ד, אם אתם מחפשים את החברה המובילה בתחום כדי לבצע ניסור חדרי ממ"ד באופן המקצועי ביותר, אנחנו כאן בשבילכם!

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור חדרי ממ"ד חייגו 050-9990592

מה זה ממ"ד?

ראשי התיבות של ממ"ד הן מרחב מוגן דירתי. זהו למעשה מקלט, אך הוא שונה מהמקלטים שאותם הכרנו בעבר. בעבר, המקלטים היו משותפים לכל דיירי הבניין או שהיו מקלטים אזוריים. כיום המקלט נבנה בתוך דירת המגורים והוא מציע פתרון מהיר ונגיש לכל בני המשפחה בעתות חירום ולא אחת הוא הציל חיים הודות לנגישות הנוחה שלו.

הממ"ד הוא מבנה הבנוי כולו מבטון כולל קירות, רצפה ותקרה. כל שינוי לא מקצועי ולא מבוקר בקירות, ברצפה או בתקרה עלול להחליש את כל המבנה ולסכן את חיי הדיירים.

מה זה ניסור חדרי ממ"ד

מאחר וקירות הממ"ד התקרה והרצפה, בשונה מהחדרים האחרים בבית, בנויים מבטון חזק, כל שינוי מחייב עבודה מקצועית וזהירה מתוך שימוש בטכניקות חדשניות ומקצועיות.

כאשר אנו רוצים להרחיב את פתח החלון במרחב הדירתי המוגן, כאשר אנו רוצים להתקין בו מזגן או כאשר אנו רוצים לבצע שינויים ארכיטקטוניים או דקורטיביים שונים עלינו לפנות לחברה המתמחה בניסור חדרי הממ"ד.

קשה מאוד לנסר את חומר הבטון בדייקנות ולהגיע לתוצאות אסתטיות ברמת גימור גבוהה. ההקפדה על דייקנות בניסור נדרשת בכל חדר, אך במיוחד במרחב המוגן אשר חייב לשמור על אטימות ולמנוע כניסה של חומרים מסוכנים. כל רווח של מילימטר, לדוגמא, שיהיה בין הקיר ובין המזגן עלול במצבי חירום לסכן את בני המשפחה הנמצאים בתוכו.

היהלום הוא אחד החומרים החזקים בעולם הטבע, זהו חומר חזק מאוד המסוגל להתמודד בהצלחה עם משטחי הבטון החזקים. כדי לנצל את העוצמה של חומר היהלום, משתמשים בדיסק יהלום, דיסק אשר מצופה בשבבי יהלומים לתעשייה. את הדיסק מרכיבים על מסור יהלום או על מכונת ניסור, מצמידים אותו אל משטח הניסור ומפעילים במהירות גבוהה. העוצמה של חומר היהלום בשילוב המהירות מצליחים לנסר את משטחי הבטון בדייקנות.

 

 

איך מתבצעת העבודה?

חדר הממ"ד נוצר כיציקת בטון מזוין אשר מהווה אתגר לקבלני השיפוצים. עבודות ניסור בבטון המזוין הם בין העבודות הקשות והמורכבות ביותר הדורשות כלים מתאימים, ידע מקצועי, היערכות מיוחדת ושמירה על כללי בטיחות מחמירים.

ניסור לא מקצועי של משטחי הבטון בחדרי הממ"ד עלול לערער את יציבות המבנה כולו, ולכן השלב הראשון של עבודות הניסור הוא בדיקת השטח ולעתים גם התייעצות עם מהנדס בניין מומחה. יש לתכנן את העבודה מתוך היכרות עם המאפיינים הייחודיים של משטחי הבטון כמו עובי משטח הבטון, הימצאות של חגורות בטון ועוד. חשוב לוודא כי בקירות הממ"ד, ברצפה או בתקרה לא נמצאות תשתיות חשובות העלולות להיפגע במהלך העבודה.

פעולות הניסור מתבצעות באמצעות כלים ייעודיים וטכניקות חדישות. הכלים שבהם משתמשים הם מכשירי חיתוך עוצמתיים בעלי מנועים חזקים במיוחד אשר משלבים אלמנטים למניעת רעד ורטט אשר עלולים לגרום לנזקים לקירות הסמוכים ובמקרים חמורים לכל המבנה.

אל המסור מחברים דיסקים מסוג יהלום, אלו דיסקים אשר מצופים בשבבי יהלומים, החומר הקשה, החזק והעמיד ביותר בטבע. חיתוך באמצעות כלים אלו מביא לתוצאות מדויקות ולרמת גימור גבוהה.

הבטון הוא אחד החומרים החזקים ביותר בענף הנדל"ן. זהו אינו חומר טבעי, אלא חומר המורכב מחול, ממים ומחומרים צמנטים. לא אחת מוסיפים לתרכובת גם ברזל או אבנים כדי להעצים את החוזק שלו. התרכובת הייחודית מספקת חומר חזק ועמיד, אך גם בעל נטייה להתפוררות בעת לחץ. לכן יש חשיבות מיוחדת לשיטה שבה מנסרים את משטחי הבטון ולכלים שבהם עושים שימוש.

רק כלים העושים שימוש בחומר היהלום החזק יצליחו להשתלט באופן מלא על החיתוך, על המידה המדויקת עד לרמה של מילימטרים ויצליחו לבצע עבודה מהירה, מדויקת, ללא סטיות, ללא התחממות וללא התפוררות מסוכנת של קיר הבטון, אפילו התפוררות קלה.

עבודות הניסור גורמות ללכלוך ולאבק רב במהלך העבודה. כדי למנוע את התפשטות האבק העלול לסכן את הבריאות של כל מי שנמצא בסביבה נוהגים להשתמש בשיטת הניסור הרטוב. במהלך העבודה מוסיפים מים אשר מונעים התחממות של להב המסור, ממעיטים עד למינימום את היווצרות האבק ומונעים את ההתפשטות שלו.

בעבר, נהגו לחתוך את קירות הבטון בכלים ידניים כמו פטיש אוויר, מסור ידני וקונגו. השימוש בכלים האלו האריכו מאוד את זמן העבודה, העבודה הייתה מתישה ומייגעת והתוצאה בסופו של דבר לא הייתה אסתטית, לא מדויקת ולא משביעת רצון.

במבט שטחי עבודות ניסור בטון באמצעות מסור היהלום נראות קלות ופשוטות, אך אין זה כך. חשוב לבדוק את החומרים המרכיבים את קיר הבטון ולדעת להתאים את להב המסור לסוג הבטון כדי להגיע לרמת הדיוק הגבוהה ביותר, לשמור על הסביבה וכללי הבטיחות. רק ניסיון ושימוש בטכניקות ובכלים התאימים מתוך הקפדה רבה על כללי הבטיחות יביאו לתוצאות הרצויות.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן