קידוחי בטון מחיר

מה תרצו לדעת?

קידוחי בטון שונים מניסור בטון ולרוב מדובר על עבודות נקודתיות. עם זאת, השימוש במקדח בטון אינו שונה בהכרח, גם כאן אנחנו נעזרים בציוד מתקדם עם להב עליה יש שבבי יהלום/אבקת יהלום וכד'. אי אפשר לקבוע מחיר לפרויקט קידוח בטון ללא בחינה מקיפה של הפרויקט לפניכם כל הפרטים עבור מחירי קידוח בטון.

רגע לפני המחיר

אם הגעתם לפה כנראה שאתם פשוט רוצים לדעת כמה זה עומד לעלות לכם, אבל שניה לפני חשוב לזכור מה נהלים חשובים. כדי לבצע את העבודה בצורה טובה שתיתן לכם גם אחריות על הפרויקט, חשוב להכיר את הנהלים לפני תחילת העבודה. בתור התחלה, הקבלן צריך לראות את אזור הפרויקט ולבחון בדיוק מה רלוונטי ומה לא, לאחר מכן להגיש את תוכן הפרויקט לקונסטרוקטור. תפקידו של הקונסטרוקטור הוא קריטי ואסור לדלג על השלב הזה (למרות שיש קבלנים שיאפשרו לכם לדלג עליו). התפקיד שלו הוא לאשר את היתכנות הפרויקט, וללא אישור זה אתם פועלים בניגוד לחוק ובמקרה של אסון לא תהיה אחריות על דבר. אחרי שהסברנו על השלב הקריטי ביותר, הגיע הזמן לדבר על המחיר.

קידוחי בטון מחיר כמה זה עולה?

המחיר של קידוח בטון משתנה בהתאם לתנאים מסוימים עליהם נרחיב בהמשך. יש פרויקטים גדולים ופרויקטים קטנים, אם מדובר על קידוח חור בודד המחיר נע בטווח של 400-600 ש"ח למ"ר. חשוב להדגיש שהמחיר לא נקבע לפי העבודה בלבד, אלא גם על עצם הגעתו של הקבלן עם הציוד. המחירים של קידוח בטון נקבעים לפי מידות "צול", וככל שהיקף העבודה רחב יותר כך המחיר יהיה נמוך יותר. ריכזנו עבורכם מחירון המתייחס למחיר לפי צול:

קוטר

מחיר

2 צול

החל מ-120 ש"ח

4 צול

החל מ-140 ש"ח

5 צול

החל מ-180 ש"ח

6 צול

החל מ-200 ש"ח

7 צול

החל מ-220 ש"ח

8 צול

החל מ-250 ש"ח

שימו לב, המחיר מושפע גם מעובי בטון. המחירים שציינו מתייחסים לעובי בטון בטווח 20 ס"מ עד 30 ס"מ. מעל טווח זה המחיר מתייקר כל 10 ס"מ בכמה עשרות שקלים בודדים, בדרך כלל כ-40 ש"ח.

קידוחי בטון מחיר משתנים

בשביל לקבל את המחיר המדויק צריך לקחת בחשבון את כל המשתנים:

  1. עובי בטון מטבע הדברים ככל שמדובר על בטון עבה יותר כך המחיר מתייקר. כפי שציינו, מעל 30 ס"מ המחיר מתחיל להתייקר בכ-40 ש"ח מכיוון שבעל המקצוע צריך לעבוד עם ציוד מתאים והעבודה הופכת למורכבת.

  2. היקף עבודה אם מדובר על פרויקט של חור אחד המחיר לקדיחת חור בודד יהיה יקר בהשוואה לקדיחה של 10 חורים לדוגמא. לכן, ככל שהיקף העבודה יהיה רחב כך המחיר לנקודה יהיה נמוך.

  3. פינוי פסולת אתם בטח לא מתכוונים להשאיר את כל הפסולת אצלכם בבית, אבל קחו בחשבון שעבור פינוי בטון יש תוספת תשלום שבדרך כלל היא כמה מאות שקלים. כאשר מדובר על פרויקט מורכב בעל המקצוע יצטרך לדאוג לבובקט או במקרים שמדובר על מבנה גבוה נדרש לשכור שרוול פינוי פסולת ולהעביר את כל הפסולת לאתר מורשה.

  4. חיבור לחשמל אולי זה דבר שלא מובן מאליו, אבל בשביל להפעיל את הציוד המתקדם אנחנו חייבים חיבור חשמל תלת פאזי. במקרה ואין לכם חיבור כזה בעל המקצוע נדרש להביא איתו גנרטור מתאים או לדאוג לחיבור לחשמל באופן אחר מה שעשוי לייקר את מחיר הפרויקט.

חברת בטון טופ חברת קידוחי בטון מומלצת

בסוף המטרה שלנו ברורה, אנחנו רוצים שהפרויקט יבוצע על הצד הטוב ביותר ובמחיר הוגן כאן נכנסת לתמונה בחירת החברה. בחירת חברה צריכה להיות על פי המקצועיות והמוניטין שלה, כמובן על פי ההסמכה של עובדי החברה. חברת בטון טופ עובדת בשקיפות מלאה מול לקוחותיה, היא מחזיקה בהסמכה הנדרשת על פי משרד הרווחה ופועלת עם כל אמצעי הבטיחות החשובים ביותר כדי להבטיח שהפרויקט יבוצע בצורה המיטבית.

כמעט בכל המקרים אנחנו נדרש באישור קונסטרוקטור. האישור נועד לתת אסמכתא לפרויקט, שהוא אינו מסוכן למבנה ואינו פוגע בתשתיות. במקרים חריגים לא נדרש באישור קונסטרוקטור, אבל תמיד מומלץ לוודא מול גורם שלישי.

המחיר של אישור קונסטרוקטור משתנה. לעיתים החברה מולה אתם פועלים מחזיקה גם במהנדסי בניין שיכולים להעניק לכם את האישורים הנדרשים ואז המחיר יורד. במקרים אחרים, המחיר של אישור מהנדס בניין נע בין 1,500 ש"ח ועד 2,000 ש"ח

שירותי קידוח בטון פופולריים כמעט בכל שלב בנייה ונעשים על ידי קבלן משנה. השירותים פופולריים כאשר אנחנו רוצים להעביר תשתיות אינסטלציה, גז וחשמל בתוך בטון, כאשר אנחנו רוצים לייצר פתחים מסיבות כאלה ואחרות ועוד.

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן