ניסור בטון במודיעין

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר במודיעין

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור מודיעין. זמינות 12 שעות ביממה.

העיר מודיעין היא למעשה איחוד רשויות הכולל מלבד את מודיעין עצמה גם את הישובים רעות ומכבים הסמוכים לה. השם הכולל המקוצר לרשות המקומית נקרא עדיין מודיעין למרות שברשומות היא מכונה מודיעיןרעותמכבים.

הקרבה של מודיעין למרכז ולירושלים והעובדה כי מדובר ביישובים חדשים יחסית הביא לגידול שנתי בקצב גבוה של אוכלוסייה ולעיר העומדת על קרוב למאה אלף תושבים, למרות שנוסדה לפני רק מעט יותר מעשרים שנים.

מודיעין עדיין פורחת ותנופת הבניה בה גדלה ללא הרף, בבתים פרטיים, במבנים המיועדים לעסקים ובבנייני דירות. תנופת הבניה הזאת מביאה ללא מעט בעלי מקצוע מן העיר ומחוצה לה, העובדים בה בקביעות בפרויקטים של בינוי, חידוש ושיקום ושיפוצים.

קצת עלינו

אנו בחברת בטון טופ מספקים שירותי ניסור בטון מקצועיים במודיעין והסביבה עם בטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו

חברת בטון טופ היא חברת ניסור בטון בעלת ניסיון רב שנים בפרויקטים קטנים כגדולים, העובדת אל מול חברות הבנה והקבלנים הגדולים בישראל, וזאת לצד מתן שירותים לסקטור פרטי על פי צורך. בבטון טופ פועלים שבעה צוותי עבודה מקצועיים, הפזורים בפריסה ארצית מלאה, מספקים עבודות בזמינות מידית, במקצועיות שאין שניה לה, ובמחיר הוגן ותחרותי, הנמסר מרש בהצעת מחיר כתובה ומחייבת.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור מודיעין חייגו 050-9990592

אחד הקבלנים המבוקשים בתחום הוא קבלן ניסור בטון במודיעין, חיפוש מוביל ברשת ובכלל, על ידי מעצבי פנים, אדריכלים, חברות למוצרי בטון אדריכלי, קבלני בינוי ושיפוצים המחפשים אחר קבלן משנה בתחום וגם לקוחות פרטיים רבים.

ניסור בטון הוא תחום עבודה והתמחות ייעודי, הדורש ניסיון, ידע והיכרות עם החומר, כמו גם ציוד עבודה מקצועי ואיכותי במיוחד. הבטון הוא החומר החזק ביותר בענף הבניה אשר שימש לאורך עשרות שנים את כלל התעשיות הביטחוניות, ואף מככב בהנחיות הג"א ופיקוד העורף לבניית חדרי ביטחון, ממ"דים, ממ"קים ומקלטים. יחד עם זאת, שיטות חדישות לעבודה עם בטון, להחלקה וליציקה של חומר ופיתוח פיגמנטים וצבעים המאפשרים גיוון של הבטון, הביאו לשימוש בו לצרכים רבים נוספים. הבטון משמש כיום לחיפוי קירות דקורטיבי, לפיסול, לעיצוב חוץ ופנים, לריצוף וליצירת משטחי עבודה למטבח.

עבודות ניסור בטון נדרשות כאשר עולה הצורך בשינוי במשטח עבודה קיים, קיר או תשתית אחרת. הבטון אינו חומר טבעי ונוצק באמצעות תערובת צמנטית הכוללת חול ומים. החומר האחיד נוצק בצורה אחידה לתבניות ומתגבש ליחידה אחת של חומר בעל חוזק מכני יוצא דופן. כל ניסיון להפעיל לחץ על המשטח יביא להתבקעות לא מבוקרת שלו ולהתפוררות של החומר, מה שמחייב עבודת ניסור בטון מקצועית ומדויקת.

ניסור בטון מתבצע למספר צרכים:

העברת כבליםהעברת כבלי תקשורת, צנרת וביוב, חיווטים חשמליים וכבלים אחרים בתוך הקירות. לצורך זה נדרש קידוח מדויק וחפירת תעלות בבטון, במיקום המדויק ווך יצירת נגישות להעברה, חיבור וטיפול במקרה הצורך. יש ליצור תעלות אטומות, שאינן חשופות לרטיבות ולתנאי לחות.

 

הרחבת פתחים

הרחבת פתחים של דלתות, שערים וכדומה יכולה להתבצע לצרכי נגישות (יצירת מעבר נוח לכיסא גלגלים או הליכון) ויכולה להתבצע לצרכים דקורטיביים בלבד. כאשר מדובר בקירות ו/או תשתיות בטון נדרשת התאמה מדויקת של מידות לדלת שהוזמנה באמצעות ניסור טון מדויק, להתקנת משקופים ודלתות חדשות במידות הרצויות.

התקנת חלונות

חלונות גדולים יותר ורחבים יותר יוצרים תאורה טבעית מטיבה, אור שופע וחיסכון באנרגיית החשמל. תאורה טבעית גם תורמת לעיצוב הבית והמשרד ומשרה אווירה נעימה יותר, ומאפשרת יצירת משחקי הצללה. פתיחת חלונות ופתחי תאורה על גבי קירות טון חיצוניים ועל גבי תקרות וגגות היא בבחינת אלמנט עיצובי מוביל, ודורשת לשם כך ניסור בטון מדויק בהתאם למידות האמורות.

משטחי בטון

ניסור משטחי בטון לצרכי דקורציה, התאמה ולצרכים שימושיים אחרים יכול להתבצע במטבח, בחדר האמבטיה, בחיתוך והתאמה של ריצוף מטון, על גבי קירות בעלי חיפויי בטון ועוד. בזכות הבטון האדריכלי הבטון כיום נמצא בכל מקום, מתאים למשטחים בחדרים רטובים ונדרש לא אחת לחיתוך ולהתאמה.

טיפול בבריכות

מכלי ברכות מבטון הם הנפוצים והאיכותיים ביותר, כאשר לעתים נדרשת התאמה, קידוח וניסור פתחי ניקוז ועבודות ניסור בטון נוספות בבריכה.

חיפוש אחר קבלני ניסור בטון במודיעין עשוי לעלות בעלי מקצוע רבים, אשר בחלקם מספקים שירותי שיפוצים כלליים, אולם בתחום זה חשוב שלא להתפשר על פחות מקבלן ניסור בטון מוסמך ומקצועי, על ציוד מתאים, ניסיון ומיומנות.

עבודות ניסור בטון מסייעות לנו לבצע כל שינוי בקיר בטון. לפתוח פתח לחלון או לדלת בקיר או להרחיב פתח קיים, לקדוח תעלות להנחת תשתיות לביוב, למים, לחשמל לצנרת הבטון או לביצוע עבודות מורכבות כמו הריסת מבנים, ניסור עמודי בטון, כבישים ועוד.

בעבר כשרצו לפרק או לפתוח פתחים בקיר ועוד השתמשו בפטיש אוויר או בקונגו. כיום שיטות אלו כמעט ואינן בשימוש בשל היתרונות של השימוש בטכנולוגיה של ניסור בטון. בניסור בטון משתמשים ביהלום, חומר חזק ועמיד, המאפשר את ביצוע העבודות במקצועיות ללא לכלוך ואבק.

זוהי עבודה שמבצעים כאשר רוצים לערוך שינויים בקירות הבטון. העבודה מתבצעת באמצעות דיסק המצופה בשביבי יהלומים אשר מסוגלים לחתוך בקלות את חומר הבטון החזק והקשה. מסור היהלום מחליף את פטיש האוויר ומבצע את העבודה בצורה מקצועית, ובטיחותית יותר ובלי אבק ולכלוך.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן