ניסור בטון בטבריה

כאשר אנחנו מחפשים שירות של ניסור בטון בטבריה עלינו להתסכל על תמונה רחבה יותר. תהליך ניסור בטון מחייב אותנו ואת בעל המקצוע לעמוד בקריטריונים מאוד גבוהים מכיוון שמדובר על תהליך שנוגע ביציבות מבנה. תהליך ניסור בטון יכול להיות מגוון ולכלול הריסת עמודי בטון, יצירת פתחים לחלונות ודלתות, ניסור בטון בחדרי ממ"ד ועוד סוגי עבודות אשר יש להם השלכה על יציבות המבנה. לפניכם המידע המלא על שירותיו של קבלן בטון.

מהו ניסור בטון בטבריה?

ניסור בטון הוא תהליך בו אנחנו ניצור שינוי במבנה בצורה כזאת או אחרת. השינוי יכול להיות בעל השפעה על יציבות המבנה, ובמקרים מסוימים לא תהיה לו השפעה. ניסור בטון הוא כמובן על כלי עבודה ייעודיים ולאו דווקא המסור המסורתי אותו אנחנו מכירים. כאן הפעולה מתבצעת באמצעות מסור על הלהב שלו מצופה חלקיקי או שבבי יהלום. השימוש ביהלום הוא לצורך קבלת תוצאה מדויקת, מהירה ובטוחה. בעבר בכדי להרוס בטון היינו צריכים לעבודה בצורה הרבה יותר מסיבית ואף מסוכנת. התוצאות לא היו אחידות, היה נדרש עבודות שיפוץ לאחר מכן ולכן, כיום רוב הקבלנים המקצועיים כן ידרשו שימוש במסור יהלום.

מסור יהלום הוא כלי עוצמתי אשר כפי שציינו, הלהב שלו מצופה ביהלום בצורה כזאת או אחרת. עוצמת המסור נקבעת ביחס לעובי בטון וביחס לסוג העבודה הרצויה. יש מקרים בהם אנחנו נדרשים לנסר בטון עקב עבודה לקויה של התקנת כלונסאות, במקרים בהם אנחנו נרצה לעשות פתחים נוספים במבנה ועוד סיבות שונות ומגוונות. בכדי לבצע את העבודה עלינו לקרוא לבעל מקצוע קבלן בטון. אותו קבלן בוחן את העבודה ומוודא האם נדרשים כאן באישור קונסטרוקטור והיתר בנייה

לאחר קבלת כל האישורים יש לבנות תוכנית עבודה ייסודית בה אנחנו לוקחים את כל הסיכונים וההשלכות שיש בעבודה. בדרך כלל מדובר על תהליך די מהר שיכול לקחת פחות מיום, אך כאשר מדובר על היקף עבודה רחב משך זמן העבודה עשוי גם להגיע למספר שבועות. בתום התהליך של ניסור בטון יש לפנות את הפסולת לאתרים מורשים בלבד, כל העובר על החוק צפוי לקבל קנס. לפניכם התהליך של ניסור בטון שלב אחרי שלב.

קצת עלינו

כאשר אנחנו מחפשים חברה מקצועית עלינו להסתכל בצורה מקיפה, ולאו דווקא לפי המחיר. חברת בטון טופ היא מבין החברות הוותיקות והמקצועיות ביותר בתחום. החברה בעלת מוניטין חיובי של מעל 15 שנים, היא נגעה בכל סוגי הפרויקטים (בין אם ציבורי ובין אם פרטי). הדגש העיקרי של חברת בטון טופ הוא על שקיפות מול הלקוח, ושמירה על בטיחות העבודה ותושבי הבית

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור טבריה  חייגו 050-9990592

 

ניסור בטון בטבריה שלבי עבודה

בחינה השלב הראשון כולל בחינה מקיפה של כל התהליך. בעל המקצוע "מסתכל מרחוק" על תוכנית עבודה ועל מה שהלקוח דורש. הבחינה כוללת גם בחינה של תרשים הבניה אם קיים. אם לא קיים תרשים הבניה יש לפנות למהנדס הבניין

אישורים לאחר בחינה מקיפה, בעל המקצוע כבר יודע איזה סוג מסור יצטרך. אך גם ירצה לבחון את תרשים הבניה ולקבל אישורים מתאימים מטעם הרשויות השונות. לאחר קבלת האישורים ניתן יהיה להמשיך לשלב השני בתהליך

תוכנית עבודה לאחר קבלת האישורים ניתן יהיה לבנות תוכנית העבודה. בדרך כלל ימתין בעל המקצוע רק עד לאחר קבלת האישורים מכיוון שייתכנו שינויים בהתאם לתקנות. אם לא נדרש אישור ניתן יהיה לפסוח על השלב השני ולהתחיל כבר עכשיו בתוכנית העבודה.

הקמת הציוד כעת ניתן למקם את הציוד במקום. מדובר על מסור עוצמתי שפועל בשלט רחוק. בכדי למקם את המסור יש למקם אותו על גבי מסילה, לייצב ולאזן אותו. לאחר מכן, בעל המקצוע מפעיל מרחוק את המסור שתוך כדי פעולה המסור מתיז מים כדי לשמור על קירור המערכת ולמנוע נתזים של שבבי בטון על תכולת החדר.

פינוי פסולת השלב הבא והאחרון הוא פינוי כל חלקיקי בטון ושברי בטון לאתרים מורשים

כמה עולה ניסור בטון בטבריה?

המחיר נע בטווח רחב ולא אחיד. הסיבה לכך היא שיש מספר משפיעים אשר משתנים בין כל פרויקט. לדוגמא, היקף עבודה. ככל שהיקף העבודה יהיה רחב יותר כך המחיר למ"ר יורד. המחיר למ"ר יכול להתחיל מכ-100 ש"ח ועד 300 ש"ח. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון נגישות למקום והאם יש שקע תלת פאזי אם אין שקע תלת פאזי יש להגיע עם מחולל חשמלי שגם הוא תוספת למחיר. מעבר לכך, פינוי פסולת כלול לרוב במחיר. המחירים נעים בטווח של 100 ש"ח עד 800 ש"ח למ"ר בהתאם לכל הקריטריונים שציינו.

יש לשים לב מתי אנחנו נדרשים בקידוח בטון ומתי בניסור בטון, מדובר על שני נושאים שונים. קידוח בטון מבוצע באמצעות כוס יהלום והוא נמדד לפי קוטר וצול. כאשר בעל המקצוע מגיע אליכם הוא כמובן יעזור לכם להבין למה אתם נדרשים פער המחירים אינו משמעותי.

מי שמבצע עבודות ניסור בטון הוא קבלן משנה, קבלן בטון. זאת אומרת, כבר אנחנו שמים דגש על כך שחייב בעל המקצוע להיות מורשה. מעבר לכך, הניסיון הוא הדבר החשוב ביותר בעינינו, תוכלו לבחון גם אם בעל המקצוע ביצע עבודות זהות למה שאתם צריכים.

אי אפשר באמת לדעת תוך כמה זמן העבודה תסתיים מכיוון שיש מספר דברים שאף הם אינם תלויים בקבלן בטון. לדוגמא, המתנה לקבלת אישור תלויה ברשות המקומית ומהנדס. לרוב משך זמן העבודה בפועל ייקח מספר שעות עד מספר ימים בהתאם להיקף העבודה

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן