ניסור דלת בטון

ניסור דלת בטון – כשציוד חדשני וטכניקה מתקדמת נפגשים!

חומר הבטון זוכה לפופולאריות רבה בענף הבנייה, בכל העולם ובמיוחד בישראל. החוזק והעמידות של הבטון משפיעים ומחזקים את יציבות הבניין לעומת שימוש בחומרים אחרים.

כאשר רוצים לבצע במשטחי הבטון שינויים כמו למשל פתיחת פתח להתקנת דלת זו עלולה להיות משימה לא קלה. אך כיום יש לנו דרך קלה ומדויקת איך להתמודד עם משטחי הבטון החזקים, בשיטת ניסור הבטון.

כיום כבר אין ויכוח, טכניקת ניסור הבטון ביהלום זוהי הדרך היעילה והקלה ביותר כדי לבצע שינויים במשטחי הבטון ללא מגבלה של עובי הבטון. אין עניין בהזמנה של שיפוצניק שיחתוך את הקירות בכלים ידניים, יבצע עבודה לא מקצועית ולא אסתטית ולעתים יגרום גם נזקים למשטחי הבטון הסמוכים.

קבלן ניסור מומחה ומקצועי ינסר פתח לדלת בקיר הבטון, בדייקנות במקצועיות, באסתטיות ובלי לגרום נזקים למשטחי הבטון הסמוכים.

קצת עלינו

למה כדאי גם לכם לבחור בנו?

חברת "בטון טופ" צברה אינספור לקוחות מרוצים שישמחו להעיד על איכות העבודה, על השירות ועל היחס החם. אנו עושים את כל המאמצים כדי לספק את התמורה המלאה לכספכם, אנו משתמשים בציוד ובטכניקות המתקדמות ביותר בארץ ובעולם ומחויבים לשירות מקצועי, אדיב ומסור.

רוצים לנסר דלת בטון? או לבצע כל עבודת ניסור אחרת. צרו קשר עם חברת "בטון טופ", אנו נשלח לכם הצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית. אנו מבצעים את כל סוגי העבודות של ניסור וקידוח בבטון ומגיעים לכל מקום בארץ.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור דלת בטון חייגו 050-9990592

רוצים לנסר דלת בטון – בואו לקרוא למה חשוב לבצע זאת בטכניקת ניסור היהלום?

ניסור יהלום זוהי טכניקה העושה שימוש בחומר היהלום. חומר היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע ורק הוא מצליח להתמודד בקלות עם חומר הבטון החזק.

ניסור הבטון באמצעות מסור היהלום מאפשר לנו לנסר את משטח הבטון בצורה מדויקת ואסתטית, בלי סדקים או קילופי טיח בקירות הסמוכים, בלי לפגוע בתשתיות המבנה ובלי לייצר אבק רב והרבה פסולת.

השימוש בדיסק היהלום חוסך לנו הרבה זמן. בניגוד לשיטות הישנות שבה נהגו לחתוך בבטון בכלים ידניים והעבודה נמשכה לעתים מספר ימים, ניסור הבטון באמצעות דיסק היהלום מתבצע במהירות ובזמן קצר בהרבה. למשל, ניסור פתח בגודל של דלת רגילה נמשך כשעתיים בלבד.

הטכניקה החדישה של ניסור יהלום מאפשרת לנו עבודה שקטה ללא הרעשים האופייניים המלווים את עבודת החיתוך של פטיש אוויר או קונגו.

ניסור יהלום חוסך לנו עבודות של תיקונים ושיפוצים בקירות הסמוכים או בפתח שיצרנו. עבודה באמצעות מסור היהלום היא עבודה המייצרת פתח נקי ללא צורך בתיקוני טיח או בעבודות חיפוי מסביב לפתח או במשטחים הסמוכים.

אנו בחברת "בטון טופ" מבצעים עבודות חיתוך וניסור של משטחי הבטון באיכות, במקצועיות וברמת גימור גבוהה. אנו מצוידים בציוד חדיש ועדכני ועובדים בשיטות הטכנולוגיות החדישות המאפשרות לנו לבצע ניסור בכל עובי של משטח הבטון.

 

איך מבצעים ניסור של פתח לדלת?

לא כל שיפוצניק יצליח לפתוח פתח מדויק ואסתטי בקיר הבטון. ניסור בבטון זוהי עבודה הדורשת ידע מקצועי ומכשור מתאים. בעוד שבעבר נהגו בעלי המלאכה לפתוח את הפתח באמצעות כלים ידניים, כיום אנו מבצעים את השיטה באמצעות טכניקה חדשנית ומתקדמת, טכניקה של ניסור באמצעות דיסק יהלום.

דיסק היהלום הוא דיסק המצופה בשבבי יהלום. את הדיסק מרכיבים במסור יהלום או במכונת ניסור, מצמידים אותם אל הקיר והעוצמה של היהלום והסיבובים המהירים של הדיסק מאפשרים לחתוך בקלות ובדייקנות פתח שבו תוכלו להתקין דלת.

ניסור של פתח הדלת מאפשר לכל אחד להרחיב את דלת הכניסה לבית וליצור כניסה יוקרתית ומרשימה, להגדיל את הדלתות בין החללים, את דלת היציאה לגינה ולהפוך כל כניסה, בתוך המבנה או מחוצה לו, מכניסה רגילה ושגרתית לכניסה מוארת, מזמינה ושימושית.

כמה זה עולה?

המחיר הסופי יכלול את מספר השעות הנדרשות לביצוע הפרויקט, את מספר העובדים הלוקחים חלק בעבודה ואת הציוד הנדרש לביצוע העבודה.

מחיר ממוצע של ניסור פתח לדלת בקירות הבטון מתחיל במאות שקלים ויכול להגיע לאלף שקלים ולעתים אפילו יותר.

שימו לב: אל תתפתו למחירים זולים. מחיר זול עלול לאותת על חברה חסרת ניסיון או על חברה לא מקצועית. הנזק שייגרם לכם מעבודה רשלנית עלול לעלות הרבה יותר מאשר עלות העבודה של חברה ותיקה ומיומנת.

מחיר העבודה תלוי במספר גורמים, במספר שעות העבודה הנדרשות לביצוע הפרויקט, במספר העובדים הלוקחים חלק בעבודה, בסוג הציוד הנדרש, בעובי הבטון, בנגישות, בהיקף העבודה, בפינוי הפסולת ובאפשרות לחיבור אל מקור חשמל.

הזמן הוא אחד הגורמים המשפיעים על מחיר העבודה, ככל שמשך העבודה ייקח זמן רב יותר, כך גם מחיר העבודה יהיה יקר בהתאם.

לעובי הבטון יש השפעה על מחיר העבודה – אי אפשר להשוות את העבודה ואת הציוד הנדרש לחיתוך קיר בטון דק לעומת מורכבות העבודה וסוג הציוד הנדרש לחיתוך קיר בטון עבה.

נגישות – נגישות קלה ונוחה תשפיע על מחיר העבודה, לעומת זאת נגישות פחות נוחה תייקר את מחיר העבודה. כאשר משטח הבטון שאותו יש לנסר נמצא, למשל, בקומה גבוהה יש צורך להיעזר בכלים מיוחדים כדי להגיע אל המקום, כמו מנוף, במת הרמה ועוד. השימוש בכלים אלו מייקר את העבודה ומשוקלל במחיר העבודה הסופי.

את הפסולת המצטברת במהלך העבודה יש צורך לפנות אל אתר פינוי מורשה. פיני הפסולת מתבצע באמצעות משאיות ולעתים גם בעזרת מנוף, גורמים המייקרים את המחיר.

כלי העבודה החדישים מצריכים שימוש בחשמל ובמים. אם בסביבת העבודה אין מקור חשמל ואין אפשרות של חיבור למים, החברה המבצעת תמצא פתרונות, אך פתרונות אלו מייקרים בדרך כלל את מחיר העבודה.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן