ניסור מסתור כביסה

ברוב הבניינים מסתור הכביסה הוא מתקן חיצוני הבנוי בדרך כלל מבטון. לא אחת הוא כבר ישן, הוא צבר לכלוך ובמקרים רבים יש אפשרות לנצל את השטח שלו ולהגדיל את החללים בתוך הדירה.

אם החלטתם לנצל את השטח של מסתור הכביסה למטרות שונות כמו למחסן, למזווה, לפינת עבודה קטנה ועוד או אולי החלטתם להרוס את המסתור הישן ולהחליף אותו במסתור כביסה חדש העשוי מאלומיניום, השלב הראשון עובר דרך חברה לניסור בטון.

חברת "בטון טופ" צברה ניסיון רב בתחום ניסור מסתור הכביסה. אנו מצוידים בכלי עבודה חדשניים ומשתמשים בטכניקות עדכניות המאפשרות לנו לבצע כל ניסור בבטון, במהירות, בדייקנות, ללא אבק ולכלוך רב ולהגיע לרמת גימור גבוהה.

מחפשים חברה מומחית לניסור בטון? צרו קשר, אנו מנסרים את כל סוגי הבטון, מחויבים למחירים הוגנים ולעבודה מקצועית ומגיעים לכל מקום בארץ.

קצת עלינו

אנו בחברת "בטון טופ" מצוידים בכלים חדשנים ועובדים בשיטות טכנולוגיות חדשניות, שיטות המובילות בענף ניסור הבטון. אנו מצוידים בסוגים שונים של מסורים ודיסקים המאפשרים לנו לחתוך את כל הסוגים של משטחי הבטון ובכל עובי של קיר בטון.

חברת "בטון טופ" הפועלת בהתאם לכל כללי הבטיחות. העובדים עוברים הכשרות אחת לתקופה, הם מקצועיים ומיומנים והם יודעים לבצע כל עבודה בהצלחה מתוך הקפדה על כללי הבטיחות.

צוות העובדים מצויד ברישיון עבודה לגובה ובפוליסת ביטוח המכסה את כל הנזקים העלולים להיגרם לרכוש, לעובדים ולכל מי שנמצא בסביבת העבודה.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור וקידוח בטון  חייגו 050-9990592

כמה עולה ניסור של מסתור כביסה?

המחיר של ניסור מסתור כביסה עולה בממוצע כשמונה מאות שקלים.

חשוב לדעת כי המחירים של עבודות הניסור תלויים במספר גורמים ונקבעים בהתאם לנתונים הייחודים של כל עבודה.

היקף העבודה

מהווה גורם משמעותי בקביעת המחיר. כאשר אנו נדרשים לבצע מספר ניסורים של מסתורי כביסה בבניין אחד, המחיר יהיה זול יותר מאשר ניסור בודד של מסתור כביסה יחיד.

הזמן

הוא גורם משמעותי בקביעת המחיר, ככל שהעבודה תדרוש זמן רב יותר, כך גם המחיר יהיה בהתאם!

נגישות

נוחה וקלה תוזיל את מחיר העבודה ואילו נגישות בעייתית יותר, תייקר את המחיר. אם, לדוגמה, יש צורך לנסר מסתור כביסה בקומה גבוהה, המחיר הסופי יכלול גם את העלות של השימוש במנוף או בבמת הרמה.

מורכבות העבודה

ניסור של קיר בטון דק הדורש שימוש בכלים פשוטים, יחסית, יהיה זול יותר מאשר ניסור של משטח בטון עבה הדורש שימוש בכלים כבדים ומורכבים יותר.

פינוי הפסולת

כאשר יש צורך לפנות את הפסולת אל אתרי פינוי מורשים באמצעות משאית, מחיר הפינוי יהיה כלול במחיר הסופי וייקר אותו.

 

חברת "בטון טופ" מחויבת למחירים הוגנים ואטרקטיביים ולביצוע עבודה מקצועית. רוצים לנסר את מסתור הכביסה, צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

ניסור מסתור כביסה זוהי עבודה הדורשת התמודדות עם חומר חזק ועוצמתי ועם כלים מסוכנים בעלי להבים חדים. לכן חשוב מאוד להקפיד על הוראות הבטיחות.

  • על העובדים להתמגן היטב, ללבוש נעלי עבודה מתאימות, כפפות, קסדת מגן אוזניות לאוזניים ועוד .
  • רק מפעיל מיומן יודע איך להפעיל את הכלים הייחודיים. עובדים לא מיומנים עלולים לגרום לפגיעה פיזית במפעיל או במי שנמצא בסביבה ולגרום נזקים לרכוש.
  • עבודה חובבנית של ניסור מסתור הכביסה עלולה לפגוע בשלד הבניין, ביציבות שלו ובמקרים חמורים אף להביא להתמוטטות הבניין. לכן חשוב מאוד לבחור חברה ותיקה ומנוסה ובמצבים מורכבים יותר כדאי להיעזר בפיקוח ובליווי של מהנדס בניין מוסמך.
  • מטבע הדברים, עבודת הניסור והחיתוך של הבטון גורמות לכלוך ולאבק רב העלול לפגוע בדרכי הנשימה ולהזיק לעיניים של כל מי שנמצא בסביבה. כדי למזער עד כמה שאפשר את התפשטות האבק, מומלץ לבצע את העבודה בשיטת הניסור הרטוב. בשיטה זו מלווים את העבודה באמצעות הזרקת מים אשר מונעת, ככל האפשר, את התפזרות האבק.
  • כאשר ניסור מסתור הכביסה מתבצע בקומות גבוהות יש להיעזר במנוף או בבמת הרמה. כדי לבצע את העבודה בגובה יש צורך באישור של עבודה לגובה. רק עובד שעבר הכשרה בתחום העבודה לגובה ורכש מיומנות יוכל לבצע את העבודה ללא פגיעה ברכוש ובאנשים הנמצאים בסביבה.
תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן