ניסור מדרגות בטון

הבטון הוא עמיד וחזק המשמש לבניית מבנים, חדרי ממ"ד, גשרים, כבישים ומדרכות וגם לבניית מדרגות. למדרגות יש שימושים רבים, גרמי המדרגות מאפשרים לנו לעלות מקומה לקומה בבניינים גבוהים, הן נמצאות בדירות דופלקס, אנו פוגשים אותן בכניסה אל מבנים הנמצאים מעל למפלס הרחוב ועוד. המכנה המשותף לכל סוגי המדרגות בכל מקום הוא חומר הבטון המזוין שמהן הן נבנות. רק העוצמה של חומר הבטון מבטיחה כי המדרגות שבנינו יהיו חזקות ויציבות.

שירותי ניסור מדרגות נחלקים לשניים. למקרים שבהם אנו רוצים לנסר מדרגות קיימות או למצבים שבהם אנו רוצים לחתוך וללטש מדרגות בתהליך הבנייה כדי שיהיו בקו ישר ואסתטי וללא בליטות.

לא משנה היכן יש לכם מדרגות, לא משנה מה הייעוד שלהן ולא משנה לאיזה סוג של שירותי ניסור אתם נדרשים. לנו, בחברת "בטון טופ" יש את כל הפתרונות עבורכם. אנו מבצעים את העבודה באמצעות טכנולוגיות חדשניות וכלים ייעודיים כדי להבטיח עבודה מקצועית ורמת גימור גבוהה.

ניסור מדרגות בטון – בואו להכיר את תהליך העבודה

את חיתוך מדרגות הבטון אפשר לבצע בשתי דרכים. באמצעות כלים ידניים או באמצעות כלים חדשניים המבוססים על חומר היהלום.

העבודה באמצעות כלים ידניים כמו פטיש אוויר או אפילו קונגו היא עבודה מתישה, ארוכה עם תוצאות מאכזבות. העבודה בכלים אלו עלולה לגרום לנזקים כמו פגיעה בקירות או במבנים הסמוכים, התוצאות לא יהיו אסתטיות, רמת הגימור תהיה נמוכה והעבודה תהיה מלווה באבק רב העלול להזיק לבריאות של כל מי שנמצא בסביבה.

מחיר

שירות

החל מ – 200 ₪

ניסור של רצפת בטון

החל מ 1300

ניסור של פתח מדרגות

החל מ – 150

ניסור של קיר בטון

החל מ – 150 המחיר עלול להשתנות בהתאם לעובי המשטח

מחיר לניסור של מטר אורך

החל מ – 800

ניסור של מסתור כביסה

החל מ – 150

ניסור קיר בטון

קצת עלינו

שירותי ניסור מדרגות בטון – למה כדאי גם לכם לבחור בחברת "בטון טופ"

כמו בכל תחום גם בתחום ניסור הבטון לוותק ולניסיון יש חשיבות רבה. חברת "בטון טופ" פועלת בתחום כשני עשורים. צוות העובדים עבר הכשרות רבות בתחום, הוא מנוסה ומיומן , הוא מכיר היטב את העבודה ויודע להתאים לכל סוג של בטון את השיטה והכלים המתאימים ולהגיב במהירות לכלל תקלות או בעיות העלולות לצוץ במשך העבודה.

אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להעיד עלינו. צרו קשר ובואו לראות בעצמכם את העבודות המקצועיות שביצענו במקומות רבים. משפחת הלקוחות המרוצים שלנו תמיד שמחים להמליץ עלינו.

אנו מקפידים על כל כללי הבטיחות מתוך הידיעה כי עבודות ניסור וקידוח בבטון הן עבודות המתבצעות באמצעות כלים כבדים, חדים ומסוכנים. אם לא נקפיד על ההוראות הבטיחות, הנזק שייגרם לרכוש ולבני האדם עלול להיות קשה וחמור. כל העובדים מצוידים בבגדי עבודה מתאימים, בנעליים גבוהות, הם חובשים קסדה על הראש ועוטים כפפות על ידיהם.

חברת "בטון טופ" מצוידת בכל האישורים הנדרשים המתירים לה לעבוד בתחום ניסור הבטון כולל אישור עבודה לגובה. ובנוסף, יש לנו פוליסת ביטוח עדכנית אשר מבטחת גם את העובדים ואת כל מי שנמצא בסביבת העבודה וגם את הנזק העלול להיגרם לרכוש במהלך העבודה. קחו בחשבון שאם תבחרו בחברת ניסור הפועלת ללא פוליסת ביטוח מתאימה, אתם עלולים להסתבך.

אנו מעניקים אחריות על כל סוג של עבודה. אנו בטוחים במקצועיות שלנו ובאיכות של העבודה ולא חוששים להעניק אחריות לעבודות שאנו מבצעים.

ציוד איכותי וחדיש משמעו עבודה מדויקת, נקייה ואיכותית יותר. אנו עושים שימוש בטכניקות חדשניות ובכלי עבודה עדכניים וחדשים.

אנו מבצעים ניסור בכל עובי של משטח בטון. יש לנו כלים ולהבים בגדלים שונים, נדע להתאים לכל סוג של עבודה את כלי העבודה הנכונים ואת הלהבים המתאימים. אנו מגיעים לכל מקום בארץ.

במקרים מורכבים אנו פועלים בליווי צמוד של מהנדס בניין מוסמך כדי למנוע פגיעה ונזקים לשלד הבניין ולתשתיות העוברות במשטחי הבטון שאותם יש צורך לנסר.

אנו מחויבים למחירים הוגנים ואטרקטיביים. צרו קשר, ואנו נשלח לכם הצעת מחיר ללא התחייבות.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור וקידוח בטון  חייגו 050-9990592

 

חברת "בטון טופ" מבצעת את העבודה באמצעות כלים חדשניים.

כאשר אנו נדרשים לבצע חיתוך נקודתי במדרגות מותקנות או לחתוך מדרגות לפני ההרכבה שלהן אנו משתמשים במסור יהלום.

כאשר יש צורך לנסר מדרגות מותקנות ולתוך אותן לרוחב בקו ישר, אנו משתמשים במסור מסילה. מסור המסילה מאופיין בדיוק מרבי, הוא מורכב ממנוע, יש בו מקום מיוחד שבו מוטמע דיסק יהלום והוא נשלט מרחוק על ידי מפעיל מיומן.

כל אחד מהכלים האלו מתאים לסוג עבודה אחר, אך המשותף לכולן הוא דיסק היהלום. דיסק היהלום זהו דיסק המצופה בקצהו בשביבי יהלומים לתעשייה והעוצמה של חומר היהלום יחד עם הסיבובים המהירים של להב המסור מאפשרים את ניסור מדרגות הבטון בדרך מדויקת, קלה ומהירה.

לפני שאנו מתחילים לנסר את המדרגות אנו מסמנים בצורה בולטת היכן בדיוק צריך לנסר. אם אנו משתמשים במכונת ניסור, אנו מציירים על משטח הבטון את המסלול המדויק שעליו תנוע מכונת הניסור.

בשלב הבא אנו מפעילים את המנוע לאט ובבטחה ומתחילים לחדור אל עומק הבטון בזווית אנכית של תשעים מעלות.

לאחר שהמסור חדר אל חומר הבטון אנו מגבירים את מהירות הסיבובים של הדיסק כדי להמשיך ולנסר עד לקצה השני המסומן ולהצליח לנסר את גרם המדרגות.

אתגר נוסף העומד בפני כל מי שעוסק בניסור מדרגות הבטון הוא השמירה על הסביבה. בעת שהמסור הולך וחודר אל עומק משטח הבטון ומנסר אותו, עלינו להקפיד שחלקי הבטון הכבדים המנוסרים אשר נופלים במהלך החיתוך, לא יפגעו ברצפה ובסביבה.

כדי להצליח במשימה יש צורך לגדר את אזור העבודה ולפזר אמצעי מיגון שונים כמו למשל צמיגים משומשים שמסוגלים לספוג את עוצמת חלקי הבטון הנופלים בחוזקה על הרצפה.

בסיום העבודה יש לפנות את כל הפסולת ולא להשאיר אותה באתר הבנייה. פסולת הבטון מורכבת מחלקים כבדים, לעתים גם חדים, העלולים לגרום לפגיעות לעוברים והשבים.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן