ניסור בטון ברחובות

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר ברחובות

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור רחובות. זמינות 12 שעות ביממה.

ניסור בטון היא עבודה המצריכה דיוק ומתבצעת על גבי משטחי בטון קיימים במטרה לייצר שינוי, לפתוח חלונות ופתחי תאורה, להרחבת דלתות לצרכי הנגשה ולצרכים נוספים, לקביעת פתחי התקנה לכיור, לכיריים ולמוצרים אחרים על גבי משטחי עבודה במטבח ולצרכים רבים אחרים.

קבלני ניסור בטון ממרכז הארץ פועלים בשורה של ערים ומספקים שירותי ניסור בטון ברחובות, בראשון לציון, בנס ציונה, בתל אביב ובמגוון ערים נוספות. ניסור בטון הוא תחום התמחות המצריך ידע, מקצועיות, ניסיון וציוד מתאיםוהקבלנים העוסקים בתחום נותנים שירות בפריסה רחבה לקבלני בנייה ושיפוצים וללקוחות פרטיים במגוון עבודות.

חברת בטון טופ היא החברה המובילה בישראל בתחום ניסור בטון, פועלת בסטנדרטים מחמירים של איכות ושירות ועובדת עם חברות הבניה והקבלנים המובילים בישראל, כמו גם עם לקוחות פרטיים לכל צורך.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור רחובות חייגו 050-9990592

חיפוש אחר קבלן ניסור בטון ברחובות ולמעשה בכל עיר בארץ מצריך הקפדה על מספר פרמטרים חשובים:

וותק וניסיון

עבודת ניסור ובטון היא עבודה אדריכלית לכל דבר אשר אינה מתבצעת בקלות ראש כי אם מצריכה תכנון קפדני, היכרות עם תכניות המבנה והתשתיות שלו, ועבודה קפדנית וזהירה אשר מקפידה שלא לפגוע במערכות תקשורת או חשמל ושלא לסכן את יציבות המבנה כולו.

עבודות ניסור בטון מתבצעות הן באתרי בניה והן בבתים ודירות מגורים כעבודת להשלמה של שיפוץ, גימורים שונים או שינוי. חשוב לבחור בחברת ניסור בטון אשר מציגה ידע, מקצועיות ועובדים מנוסים, בפרויקטים רבים ככל האפשר, כמו גם מציגה המלצות וניסיון מוכח בשטח, מקבלנים ופרטיים.

עמידה בלוחות זמנים

תחום הבינוי כולו נשען על שרשרת של פעולות התלויות זו בזו, כאשר כל עיכוב של בעל מקצוע יעכב את הבא אחריו וכן הלאה. לעיכובים והאיחורים הללו משמעות כלכלית כבדה, מה שמחייב עבודה עם קבלנים, קבלני משנה ובעלי מקצוע המחויבים באופן מלא ללוחות הזמנים שהוגדרו לפרויקט. קבלן ניסור בטון בשל האופי הייחודי של העבודה עשוי להידרש לעבודה בשעות לא שגרתיות, במטרה לקדם במהירות את הפרויקט או למנוע רעש והפרעה בשעות העבודה (בארגונים, בתי מסחר ועסקים שונים). בפניה אל קבלן ניסור בטון ברחובות יש לוודא כי הוא נכון לתת מענה בשעות לא שגרתיות במקרה הצורך.

ציוד מקצועי

קיימות שיטות רבות להרס משטחי בטון, לבקיעה ולחיתוך שלהם. חלק מן השיטות מתבצעות בכלים כבדים וחלק בכלים חדים ומדויקים בניהם ראשי חיתוך מחומר היהלום הקשיח ומחומרים נוספים. כדאי לוודא בטרם הזמנת עבודת ניסור בטון ברחובות או בכל עיר אחרת בישראל, כי הקבלן מחזיק בציוד איכותי, מקצועי המתאים לאופי העבודה ולדרישות שלה.

חשוב לדעת כי עבודות ניסור בטון באמצעות ראש יהלום מספקות את רמת הדיוק הגבוהה ביותר ללא פגיעה בתשתיות המבנה או גרימת זעזוע או נזק העשויים להיגרם בשיטות האגרסיביות יותר (דוגמת עבודה עם כלי צמ"ה או קונגו).

בטיחות

תחום הבטיחות חייב להיות ראשון במעלה בכל תחום התמחות ופעולה המתבצעים בענף הבינוי. ענף הבניה טומן ברובו סיכונים רבים ואנו עדים ללא מעט אסונות, החל מפגיעות ופציעות ועד לאובדן חיים המתרחשים מדי שנה בענף הבניה בישראל. תקנות הבטיחות בענף הן מחמירות וקפדניות ושמירה עליהן היא הכרחית להבטחת ניהול אתר עבודה בטיחותי לעובדים ולסובבים וביצוע של עבודות בניה איכותיות ויציבות.

תקנות הבטיחות בבניה מתייחסות לעבודה בגובה, עבודה עם חומרים מסוכנים, עבודה עם כלים כבדים, עבודות חפירה, עבודות הרס ותתי נושאים נוספים. בבחירה של קבלן משנה, קבלן ניסור בטון או כל קבלן משנה אחר, חובה לוודא כי מדובר בקבלן מורשה בתחומו, הפועל על פי כל תקנות הבטיחות. יש לוודא כי העובדים מחזיקים ברישיון מתאים לכל כלי ולכל ביצוע של עבודה, עברו הדרכות והכשרות בטיחות כנדרש ועובדים בתנאי פיקוח קפדני ומחמיר.

פינוי פסולת

עבודות הריסה, ניסור בטון, קידוח וחציבה עשויות לגרום לזיהום בזמן ביצוע העבודה וללכלוך ופסולת בניה רבה לאחריה. כדאי ונכון לעבוד עם קבלן ניסור בטון מרכז הארץ אשר מספק מעטפת שירותים מלאה החל מהכנת האתר לביצוע העבודה, ביצוע עבודות החיתוך והניסור ברמת הדיוק והגימור הגבוהה ביותר וכלה בפינוי וניקוי מלא של האתר מפסולת הבניה כנדרש, על פי חוק, ולאתרי פינוי והטמנה של פסולת מורשים. עלויות הפינוי צריכות להיכלל בעלות העבודה הכוללת המתומחרת על פי מ"ר.

קירות הבטון הם קירות חזקים, ולכן עבודות ניסור בטון מתבצעות באמצעות מסור מיוחד עם להב יהלום, יהלום החזק מסוגל לחתוך בהן בדייקנות. הדיסק במסור מצופה ברסיסי יהלומים לתעשייה, וכאשר להב המסור מסתובב במהירות, היהלומים שעליו מצליחים לחתוך את קיר הבטון.

בשיטת ניסור בטון רטוב עושים שימוש במים כדי לקרר את להב המסור ולמנוע התפשטות רבה של אבק בחלל העבודה. ישנם סוגים שונים של להב היהלום, יש המתאימים לניסור רטוב ויש המתאימים לניסור יבש. בעל מקצוע מיומן ידע להתאים לכל סוג של בטון את שיטת העבודה הנכונה.

יש סוגים שונים של להבי יהלום והם מגיעים בדגמים ובגדלים שונים. בעיקרון יש להתאים את להב המסור לפי סוג המסור, כוח סוס ומהירות הסיבובים לדקה. איש מקצוע מיומן וותיק ידע להתאים את הלהב הנכון לכל סוג של בטון, לעובי הקיר ולסוג העבודה.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן