ניסור בטון בנתניה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בנתניה

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור נתניה. זמינות 12 שעות ביממה.

קבלני שיפוצים הם הצרכן המוביל והעיקרי בשירותיו של קבלן משנה בתחום ניסור בטון בנתניה, כאשר הם משלבים את עבודות הניסור והקידוח בבטון על פי צורך בהצעת העבודה והמחיר הכוללת ללקוח ועושים שימוש בקבלן משנה במיקור חוץ.

גם אנשים פרטיים עשויים להזדקק בהליך של שיפוץ ושדרוג הבית לשירותיו של קבלן ניסור בטון. הרצון להרחיב פתח יציאה קיים, לקבוע חלון או פתח תאורה נוסף בביתעל גבי קיר בטון, להסדיר תעלות ומעבר לתשתיות וכבלים ולצרכים נוספים, דקורטיביים ושימושיים.

בחיפוש אחר קבלן ניסור בטון בנתניה תיתקלו כפי הנראה בבעלי מקצוע רבים, המציעים שירותים דומים. בשונה מתחומי עיסוק אחרים, תחום ניסור הבטון הוא תחום ייעודי המחייב ידע ומקצועיות לצד כלי עבודה מתאימיםוחשוב להקפיד ולעבוד אך ורק עם קבלן ניסור בטון מומחה ומנוסה בתחום.

חברת בטון טופ עומדת לרשות קבלנים, יזמים, בעלי מקצוע ופרטיים באמצעות שבעה צוותי עבודה מיומנים בפריסה ארצית לשירות מקצועי, הוגן ומצוין.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור נתניה חייגו 050-9990592

מה ההבדל בין קיר בטון לקיר אבן?

האבן היא חומר טבעי, אשר נכרה ועובר ליטוש והתאמה ליצירת תשתית בינוי יציבה. האבן מתאימה לשלל צרכים במבנה, ועוברת תהליכים לצורך איטום, בידוד וחיזוק שלה. הבטון לעומת זאת אינו חומר טבעי, והוא מיוצר באמצעות יצירה של תרכובת. התרכובת כוללת חול, מים וחומרים צמנטיים, לצד חומרי חיזוק ואיטום מלא. בזכות תכנון ויצירה של תרכובת מחושבת מראש מתקבל חומר רך וגמיש לעבודה אשר מתגבש לכדי מקשה חזקה במיוחד. הבטון משמש לחיזוק מבנים, ליצירת חדרי ביטחון, ממ"דים וממ"קים ולמקלטים ציבוריים. ניסור בטון מצריך החדרה של כלי חיתוך עוצמתי ומהיר במיוחד, לביצוע החיתוך בצורה מדויקת ולמניעה של התפוררות החומר.

 

כלים מקצועיים לעבודה עם בטון

לעבודות עם בטון מוצק קיימים מספר סוגי כלים:

קונגוהקונגו הוא כלי חציבה עוצמתי במיוחד המתאים לחציבת בטון ולהרס תשתיות מבטון. הקונגו מספק עוצמה אולם אינו מכשיר מדויק ומתאים לעבודה כאשר הצורך הוא עבודות הריסה כוללות.

כלי צמ"הכלי צמ"ה הם כלים ממונעים כבדים בעלי יחידות הרס המתאימים להריסת מבנים בכל רמת קושי וחוזק, לרבות בטון.

כים לעבודה כירורגיתניסור בטון וקידוח בטון ברמה מדויקת ומבלי להרוס את התשתית כולה מתבצעים באמצעות ראשי ניסור וקידוח חדים וחזקים במיוחד. העבודה מתבצעת ידנית באמצעות צוות עובדים מקצועי ומנוסה, תוך חיתוך מדויק עלפי סימנים מוקדמים ועל פי צורך בלבד.

ראשי יהלום

ראשי קידוח יהלום ודסקיות חיתוך יהלום הם הכלים המתקדמים והעוצמתיים ביותר הקיימים בתחום. כלים אלו מיוצרים מן החומר הקשיח ביותר בטבעהיהלום, ועושים שימוש ביתרונותיו על מנת לשלוט ביד רמה בחומר הבטון החזק.

עבודות ניסור בטון בנתניה

בעיר נתניה לא מעט בתים ומבנים ישנים הזוכים לתהליכי שיפוץ ושימור מבנים. במטרה לשמור על חזות עירונית חדישה מתקיימים בעיר גם פרויקטים מסוג תמ"א 38 ופרויקטים עירוניים אחרים. כחלק מעבודות השיפוץ נדרש לא אחת הרס של קיר בטון, חציבה בבטון או עבודות ניסור בטון אחרות.

בפניה אל קבלן ניסור בטון בנתניה יש לוודא כי מדובר בקבלן ניסור בטון מורשה, מנוסה ומקצועי, בעל המלצות ומוניטין המחזיק בציוד מתקדם ומקצועי לביצוע העבודה.

עבודות קידוח, ניסור בטון והריסת תשתיות בטון הן עבודות הטומנות בחובן אחריות רבה, לבטיחות העובדים והשוהים באתר ולאיכות הסביבה. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים ובעלי המלצות ומוניטין בתחום, אשר מקפידים על שיטות עבודה שאינן מזהמות את הסביבה כמו גם תחת הנחיות בטיחות קפדניות ופיקוח.

קבלני ניסור בטון נותנים מענה לעבודות קטנות דוגמת פתיחת חלון או הרחבת דלת בקיר מבנה ביתי או עבודות גדולות היקף דוגמת הרס מבנה, הרס קיר במבנה מבלי לפגוע בתשתיות המבנה. עבודות אלו מחייבות ניסיון ויד מיומנת לצד מכשירים בטכנולוגיות מתקדמות.

פינוי פסולת

על פי חוק פינוי פסולת בניה חייב להתבצע באחריות ובבטיחות, ולעבור אל אתרי הטמנה ופינוי מורשים בלבד. גם פסולת עבודות ניסור בטון בנתניה ובכלל, מחויבת בטיפול מקצועי ובפינוי בטיחותי. לעתים יידרש מן הקבלן פינוי באמצעות שרוולי פסולת מגובה ומכולת פינוי, אשר יגולמו במחיר העבודה כולה. בכל מקרה יש לכלול בהסכם כי עבודות פינוי הפסולת הם באחריות קבלן ניסור הבטון המבצע.

חומר הבטון הוא אחד החומרים העמידים והחזקים בבנייה. כדי לנסר אותו בדייקנות בלי לגרום לנזקים סביבתיים יש צורך בחומר קשה יותר שיצליח להתמודד אתו, בחומר היהלום. ניסור בבטון מתבצע באמצעות מספר כלים שהמכנה המשותף לכולם הוא השימוש בחומר היהלום.

לא. יש לנו מגוון של כלים אשר משמשים אותנו לעבודת הניסור ובעל מקצוע ותיק ידע להתאים לכל סוג ולכל עובי של קיר את הכלי המתאים. אין מגבלה לעובי הקיר, מקסימום אם הקיר יהיה עבה במיוחד, העבודה תימשך זמן רב יותר מהממוצע.

כמו בכל תחום, גם בתחום ניסור הבטון כדאי לבקש המלצות על החברה מלקוחות ששכרו בעבר את שירותי החברה והיו מרוצים. באופן עקרוני כדאי לבדוק מהו הניסיון של החברה, מה רמת הידע שלה האם היא מצוידת בציוד עדכני וחדיש, והאם השירות של אדיב ונעים.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן