ניסור בטון בגבעתיים

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בגבעתיים

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור גבעתיים. זמינות 12 שעות ביממה.

עבודות ניסור בטון דורשות מומחיות וציוד מקצועי אותם ניתן למצוא בידיו של קבלן ניסור בטון מורשה. בבחירה של קבלן ניסור בטון בגבעתיים חשוב לפנות לאיש מקצוע מורשה ומנוסה, שכן לא כל עובד בתחום השיפוצים יביא עמו את הידע והכלים הדרושים.

בטון הוא חומר תעשייתי חזק במיוחד, אשר נוצר באמצעות תרכובות של חומרים צמנטיים, חול ומים, המתגבשים לכדי תערובת אחידה. הבטון במצבו הנוזלי רך וגמיש לעבודה וניתן ליציקה בתבניות ליצירת משטחים, חיפויי קירות, קירות בטון ופרופילים נוספים. לאחר התגבשות החומר מתקבל חומר אחיד וחזר במיוחד המשמש תעשיות ביטחוניות בעולם כולו. לצד החומר הגולמי ישנם סוגים נוספים של בטון, דוגמת בטון משוריין, בטון מחוזק ובטון מזוין, אשר זוכים לחיזוקים באמצעות יציקות פלדה ופרופילים שונים של מתכות עמידות.

עבודת ניסור בטון מקצועית תתחיל לפני הכל בזיהוי של מרכיבי החומר וסוג המשטח, עובי המשטח, השתלבותו בחלל ועמידתו כמקור תמיכה ומהות הצורך בשינוי. ניתן לבקוע חלון או פתח תאורה גם בקיר בטון המהווה קיר תומך, אולם יש להביא בחשבון את הפחתת המשקל של הקיר במקרה כזה. במקרה בו נדרש להסיר קיר בטון במלואו יש לוודא האם מדובר בקיר תומך קודם לכן ובמידה וכן להימנע מהסרתו או לייצר פתרון תמיכה חלופי בהתאם להנחיית מהנדס בניה.

קצת עלינו

בטיחות בעבודה

עבודות ניסור בטון מחייבות הקפדה יתרה על תקנות בטיחות מחמירות. יש לוודא כי הקבלן והעובדים בשטח עובדים בבטיחות, באמצעות ציוד מיגון מתאים.

חברת בטון טופ מספקת שירותי ניסור בטון בגבעתיים, ברמת גן, בתל אביב ובפריסה ארצית מלאה, בזכות שבעה צוותי עבודה מקצועיים ומאובזרים בכל הציוד הנדרש. החברה עובדת בבטיחות, במקצועיות ובמחיר הוגן.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור גבעתיים חייגו 050-9990592

עבודות ניסור בטון בגבעתייםלאיזה צורך הן מתבצעות?

עבודות ניסור בטון מוזמנות לרוב על ידי קבלני בינוי ושיפוצים, לחיתוך וניסור של משטחי בטון מוצקים קיימים למספר מטרות:

נגישות

לעתים בשל שינוי בצרכי הנגישות בבית או בעסק נדרשת הרחבה של פתחי מעבר קיימים. הרחבה של דלת קיימת בקיר בטון מצריכה עבודת ניסור בטון מדויקת בגימור מושלם, בהתאמה למידות הדלת העתידית ותכנון מבנה ושטח למשקופים ומוצרי פרזול.

חלונות

הרחבה של חלונות קיימים או יצירת חלונות חדשים בקירות בטון באמצעות תכנון וניסור בטון מדויק.

תאורה טבעית

מלבד באמצעות קביעת חלונות תאורה טבעית ניתן ליצור בעזרת התקנת סקיילייטיםפתחי תאורה שקופים ואטומים, הנקבעים בקירות חיצוניים ובתקרות. ניסור בטון לצרכים הללו טומן בחובו לא אחת גם צורך בעבודות ניסור בטון בגובה ויצירת נגישות לעבודה בעזרת במות הרמה, מנוף וכלים נוספים.

כבלים

לעתים נדרשת העברה של כבלים דרך תשתיות בטון לצור חיבורי תקשורת, חיווטים חשמליים או העברה של צנרת. עבודות אלה דורשות ניסור וקידוח בטון מקצועי, ליצירת תעלות וסגירתן.

ניסור משטחים

משטחי בטון משמשים לעבודה במטבחים ובבתי מלאכה ונדרשים לעתים להתאמה באמצעות ניסור בטון, דוגמת קביעת פתח לכיריים, לכיור וכדומה.

בחירת קבלן ניסור בטון בגבעתייםאיך בוחרים?

בחירת קבלן ניסור בטון בגבעתיים, ולמעשה בכל עיר ויישוב, נשענת על מספר עקרונות מובילים:

קבלן רשום

יש לעבוד עם קבלן ניסור בטון מורשה, רשום כחוק, העובד כנגד חשבונית ומספק אחריות על עבודתו.

ציוד

קבלן ניסור בטון נדרש לציוד ייחודי אשר אינו מאפיין בעלי מקצוע אחרים בענף הבינוי. הציוד הנדרש לניסור משטחי בטון הוא ראשי ניסור וקידוח מחומר חזק ועמיד במיוחד, בטכנולוגיית מהירות ועוצמה. המוצרים המובילים בשוק אשר מספקי את התוצאה המדויקת והטובה ביותר הם ראשי קידוח וניסור מיהלום, המהווים את החומר החזק בטבע. כדאי לבחור בקבלן ניסור בטון בגבעתיים המחזיר בראשי חיתוך וניסור מדגם יהלום בלבד.

הסכם

בפניה אל קבלן ניסור בטון חשוב לתאר לו את צרכי העבודה בפירוט, לרבות מידות הניסור הדרושות, אופי הקיר או המשטח ועוביו, ולקבל הצעת מחיר כתובה, חתומה ומפורטת. יש לכלול בהצעה לוחות זמנים לביצוע העבודה וכן כל עבודה מוקדמת או משלימה הנדרשת.

פינוי פסולת

עבודות ניסור בטון מייצרות פסולת בניה אגרסיבית וכבדה הנדרשת לפינוי מן האתר. יש לכלול בהסכם את האחריות לפינוי, כמו גם שיטת הפינוי המתבעת בהתאם לאופי העבודה ולכמות הפסולת, ולאתרי פינוי והטמנה מורשים כחוק בלבד.

באמצעות ניסור בטון אפשר לבצע מגוון גדול של עבודות כמו פתיחה של דלתות או חלונות בקירות בטון, ניסור של קירות בטון או עמודי בטון, ניסור של משטחים קשיחים כמו כבישים, סלעים ומדרכות ועבודות קידוח ליצירת תשתיות לצנרת המים, החשמל, תעלות למזגן ועוד.

כדי לדעת שהחברה שבחרת היא אכן מקצועית כדאי לבדוק מספר פרמטרים. ניסיון, ציוד חדיש ועדכני, אחריות, מחיר הוגן ולבקש המלצות על החברה מלקוחות שעבדו אתה בעבר. ניסור קירות הבטון היא עבודה של מקצוענים, ולכן חשוב לוודא שהחברה שבחרת עונה על הפרמטרים האלו

משך הזמן של עבודות ניסור בבטון תלוי במספר גורמים, בסוג הבטון, במורכבות העבודה, בעובי הבטון ובתנאי השטח. באופן עקרוני, הזמן הממוצע לניסור קיר בטון הוא בין שעתיים לשלוש שעות, אך ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך גם זמן העבודה יהיה ארוך יותר.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן