מה צריך לדעת לפני שמזמינים ניסור וקידוח בטון

ניסור בטון זוהי טכנולוגיה המאפשרת לנו לבצע שינויים בחללי הבית, בעיקר כאשר הקירות או עמודי התמיכה בנויים מבטון. הטכניקה המתקדמת של ניסור בטון מאפשרת לנו ניסור מדויק בלי לגרום לנזקים לקירות או לעמודים הצמודים למקום שאותו אנחנו רוצים לנסר.

הטכניקה המתקדמת של ניסור בקורות הבטון מתבצעת באמצעות שרשרת יהלום או מסור. היהלום נחשב לאחד החומרים החזקים ביותר בטבע, ולכן הוא מסוגל לנסר כל קיר בטון, בכל עובי, בקלות ובדייקנות.

ניסור בטון – 6 מצבים שבהם משתמשים בניסור בקורות הבטון

  • כאשר אנחנו מעוניינים להכין תשתית למערכות גז, אינסטלציה או חשמל, הניסור בבטון יאפשר לנו לבצע פתחים שדרכם נוכל להעביר צינורות או כבלים כדי לבנות תשתית למערכות האלו.
  • כאשר אנו מעוניינים להתקין מזגן על קיר בטון כמו למשל בחדר הממ"ד, מקדח הבטון יחדור בעוצמה גבוהה את קיר הבטון ויאפשר את חציבת התעלה.
  • אם אתם מעוניינים לשנות את החלוקה של החללים הפנימיים בבית, תוכלו לבצע זאת באמצעות מסור הבטון.
  • רוצים להגדיל את פתח החלון, את פתח הדלת או אולי לחצוב חלון חדש, מסור הבטון יוכל לנסר בדייקנות את הקירות, להרחיב את החללים הקיימים או לפתוח חללים חדשים.
  • אם אתם גרים בבית ישן שבו הגישה אל עליית הגג אינה נוחה מאחר והפתח אל עליית הגג צר וקטן, תוכלו להרחיב אותו בעזרת ניסור בבטון. אם יש לכם עליית גג , אך אין לכם בכלל גישה אליה, גם כאן מסור הבטון יחלץ לעזרה, הוא ייפתח פתח גישה לעליית הגג ואתם תוכלו ליהנות מחלל נוסף בדירה או בכל מקום אחר.
  • בכל בניין מגורים חייב להיות פתח לשחרור עשן כדי למזער את הנזק משאיפת העשן כאשר פורצת שריפה בבניין. אם אין לכם פתח שחרור עשן או שהפתח קטן ואינו יעיל, תוכלו לפתוח פתח או להגדיל אותו בעזרה הניסור בקורות הבטון.

כל היתרונות של השימוש במסור הבטון

  • ניסור בטון המתבצע באמצעות הטכניקה של שימוש במסור יהלום מקנה לנו יתרונות רבים שאינם נמצאים בטכניקות אחרות של ניסור הבטון.
  • ניסור בטון באמצעות ניסור יהלום חוסך לנו זמן יקר ומעניק לנו ניסור מדויק מאוד. אם לדוגמא, ניסור פתח בגודל של דלת בשיטות אחרות עשו להימשך על פני יום עבודה, בטכניקת של ניסור יהלום העבודה תימשך שעתיים בלבד.
  • הניסור בבטון מאפשר לנו לבצע עבודה מדויקת בלי לגרום לנזקים מסביב לקיר כמו פיצוצים, סדקים בקירות ואפילו שברים. בדרך זו נקבל פתח מדויק ונקי ונייתר את הצורך בתיקונים מסביב לפתח כמו תיקוני טיח, חיפוי ועוד.

מסור יהלום

  • העבודה עם מסור היהלום מאפשרת לנו לשמור על סביבת עבודה נקייה. בשיטה זו אין כמעט אבק ואין לכלוך רב לעומת הניסור באמצעות קונגו.
  • ניסור בטון מאפשר לנו עבודה מקצועית, איכותית וברמת גימור גבוהה במיוחד. הניסור יכול להתבצע בכל סוג של קיר בטון, בכל עובי , בכל קוטר ובכל גודל.

תוכן עניינים

5/5 - (3 votes)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן