המדריך המלא לניסור וקידוח בחדר ממ"ד

על ניסור וקידוח בחדרי ממ"ד שמעתם? חדרי ממ"ד משמשים בתור חדר ביטחון, מדובר על חדר שבנוי מבטון מזוין ופלדה ולכן העמידות שלו נחשבת לגבוהה. כיום בכל מבנה חדש יש דרישה לבנות חדר ממ"ד העונה להגדרות פיקוד העורף גודל מינימלי של 9 מ"ר ונפח מינימלי של 22.5 מ"ר, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לייצר שינויים בחדר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ניסור וקידוח בחדר ממ"ד.

האם כל אחד יכול לבצע עבודות ניסור?

מי יכול לבצע עבודות בחדרי ממ"ד? הרי מדובר על חדרים שמטרתם להגן עלינו וכל פגיעה בחדר עשויה להוביל לנזקים עתידיים או חוסר בטיחות. בשביל לגעת בחדרי ממ"ד אתם מחויבים לפנות לקבלן בטון מוסמך והעבודה מבוצעת רק באישור מהנדס. בעל מקצוע לא יכול לגשת לעבודות ניסור וקידוח בטון מכיוון שיש כלי ציוד ייעודיים שרק הם יכולים לחדור בטון. חדרי ממ"ד יהיו עם קירות בטון בעובי מינימלי של כ-20 ס"מ ולכן, לכל שינוי אנחנו נדרשים לפנות לבעל מקצוע מוסמך.

מתי צריך ניסור וקידוח בטון בממ"ד?

מתי צריך ניסור וקידוח בטון בממ"ד? יש מקרים רבים בהם אנחנו נרצה ליצור שינויים בחדר. השינוי הפופולרי ביותר הוא התקנת מזגן, בשביל זה אנחנו צריכים קידוח בטון. במקרים רבים אנחנו צריכים לקצר דלת עשויה בטון (דלת ממ"ד), לרוב יהיה מדובר על מקרים בהם הסגירה לא הרמטית. קיצור דלת ממ"ד הוא די פשוט, גם העברת תשתיות דרך חדר ממ"ד. מדובר על עבודות בטון שלרוב ינועו בטווח של שעה עד שעתיים, אך במקרים מסוימים נצטרך ליצור תכנון מראש. יש לקחת בחשבון שחלק מעבודות ניסור בטון מחייבות אותנו לקבל אישור קונסטרוקטור שהשינוי לא פוגע ביציבות המבנה או בבטיחון של חדר הממ"ד.

כמה עולה קידוח וניסור בטון בחדר ממ"ד?

עצם העובדה שמדובר על חדר ממ"ד לא אמור להשפיע על המחיר. המחיר משתנה בהתאם לכל הקריטריונים שעשויים להשפיע על המחיר:

למחירון בנושא ניסור וקידוח בטון >

  1. עובי בטון קבלני בטון עובדים בהתאם לעובי בטון. ככל שעובי בטון עבה יותר כך המחיר מתייקר. לרוב בחדרי ממ"ד מדובר על עובי של 20 ס"מ, אך יש מקומות בהם העובי יכול להגיע גם ל-40 ס"מ. שימו לב שבעל המקצוע כשיר לביצוע עבודות בהתאם לעובי בטון.
  2. היקף עבודה האם מדובר על נקודה בודדת להעברת קווי רשת, או שמדובר על היקף עבודה רחב יותר הכולל מספר שינויים במבנה. אם נתייחס למחיר לפי מ"ר, ככל שהיקף העבודה רחב יותר כך המחיר למ"ר פוחת. הזמנת קבלן ניסור בטון לעבודה בודדת מייקרת את המחיר.
  3. נגישות עד כמה מורכב לבצע את העבודה? האם אין נקודות חשמל תלת פאזי? אם אין לכם נקודות חשמל בעל המקצוע צריך להגיע עם מחולל חשמל שזה מתווסף לעלויות העבודה
  4. פינוי פסולת לרוב בעלי המקצוע מכלילים את פינוי הפסולת במחיר. וודאו לפני שאתם סוגרים עסקה האם פינוי הפסולת כלול במחיר הפינוי נע בטווח מחירים של החל מ-500 ועד 700 ש"ח לרוב

חברת בטון טופ הינה חברה אמינה המתמחה בתחום זה כבר מעל 15 שנים. החברה דואגת לעבוד בשקיפות מלאה מול הלקוח וכמובן לפרט את המחיר בצורה ברורה ונוחה ככה שאין הפתעות בסוף העבודה. הדגש העיקרי לפיו אנחנו ממליצים לבחור חברה הוא ביטחון ומקצועיות.

תוכן עניינים

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן