איך מתבצע תהליך ניסור בטון

איך מתבצע תהליך ניסור בטון

מה תרצו לדעת?

איך מתבצע תהליך ניסור בטון הכנות מקדימות

כל קבלן בתחום הבניה מבין את החשיבות של שלב ההכנות לפני ביצוע פרויקט כזה או אחר. גם כאשר מדובר על תהליך ניסור בטון שלב ההכנה הוא קריטי. בדרך כלל תהליך ניסור וקידוח בטון הוא נקודתי ומתרחש כבר במבנה עומד. לכן, שלב ההכנה הוא חשוב לא רק כדי שהפרויקט יהיה מדויק, אלא גם בשביל למנוע נזק למבנה עצמו. תהליך ההכנה כולל קבלת מידע ותרשימים של המבנה, ככה אנחנו יכולים לדעת את כל הנחיות הבטיחות ולדעת כיצד לבצע את העבודה בצורה מדויקת. לפניכם כל שלבי ההכנה:

  1. אישור קבלן כל קבלן ניסור בטון חייב לעבוד באופן משותף עם מהנדס בניין (קונסטרוקטור). קבלן ניסור בטון צריך לקבל אישור לבצע את הפרויקט אותו מהנדס בניין והתפקיד של מהנדס הבניין הוא לבדוק את הפרויקט עצמו והאם הוא אפשרי באותו מבנה. נדגיש כבר עכשיו, אם קבלן ניסור בטון אומר לכם שאפשר לוותר על אישור מהנדס, זה הזמן שלכם לחפש קבלן אחר. עבודה ללא אישור קונסטרוקטור היא מסוכנת וגם האחריות בסופו של דבר היא עליכם.

  1. מידות מומלץ להגיע לקונסטרוקטור כבר עם מידות מדויקות כדי לדעת איך תתבצע העבודה ומה היא כוללת. קבלן ניסור בטון צריך לקחת מידות רצויות בהתאם לפרויקט.

  1. תשתיות לפני תחילת העבודה יש לוודא שאנחנו לא פוגעים בתשתיות חשמל. בעל המקצוע צריך לדעת היכן בדיוק מתבצעת העבודה והאם עוברים שם תשתיות כלשהן, ניתן לראות זאת באמצעות תרשימי הבנייה. בדרך כלל הקונסטרוקטור כבר יעביר דגשים לבעל המקצוע כדי לדעת ממה יש להימנע.

מה תפקידו של מנהל בטיחות?

לא בכל פרויקט יש צורך במנהל בטיחות, לרוב בפרויקטים גדולים נדרש בו. התפקיד של מנהל בטיחות הוא לבדוק שכל העובדים פועלים לפי הנהלים ולפקח על טיב העבודה. כאשר מדובר על עבודה נקודתית אין צורך במנהל בטיחות (לרוב במגזר הפרטי). במקרים של פרויקטים גדולים גם הקונסטרוקטור עצמו יגיע לפקח על העבודה, אחרי הכל הוא חתום עליה.

הצעת מחיר

לאחר שלב ההכנות וקבלת כל האישורים הנדרשים, הגיע השלב של הצעת המחיר. קבלן ניסור בטון עובד לפי מחירון קבוע. חשוב להדגיש, אמנם המחירון קבוע אבל יש הרבה נתונים העשויים להשפיע על המחיר, כמו מורכבות העבודה, עובי בטון, חיבור לחשמל, פינוי פסולת ואחרים. בדרך כלל מי שמתווך בין הקונסטרוקטור ובין קבלן ניסור בטון הוא הלקוח ורק לאחר קבלת האישורים והדגשים יוכל קבלן ניסור בטון לתת לכם הצעת מחיר מדויקת.

שלב ביצוע הפרויקט

אחרי כל ההכנות וקבלת הצעת מחיר, הגיע הזמן לבצע את העבודה עצמה. בתהליך זה בעל המקצוע מגיע עם כל הציוד המקצועי, כמובן זאת לאחר שכבר ביקר במיקום הפרויקט בשלבי ההכנה. בתהליך זה בעל המקצוע מכין את המקום לקידוח/ניסור, מבצע פינויים כדי שהמשטח עצמו יהיה מוכן לעבודה. במקרים מסוימים יש לדאוג לפלסים ומאזנים כיוון שהמסור עובד בשלט רחוק לעיתים. בתהליך זה הניסור נעשה ולאחר מכן יש לפנות את הפסולת וודאו שהצעת המחיר כוללת פינוי פסולת אחרת תמצאו את עצמכם עם ערמות בטון בבית, את הפסולת יש לפנות לאתר מורשה.

אודות חברת בטון טופ

לא פשוט היום למצוא עובדים במקצועות החופשיים שפועלים בצורה מקצועית ושקופה מול הלקוח. לצערנו, יש לא מעט "חאפרים" המכנים את עצמם קבלנים, אך הם עובדים ללא הסמכה ואישורים. חברת בטון טופ היא מבין החברות המובילות בתחום ניסור וקידוח בטון באמצעות יהלום טכניקה מתקדמת המבטיחה ביצוע מדויק ואמין. החברה בעלת ותק של מעל 15 שנים, ועובדת בצורה גלויה בכל שלבי התהליך אל מול הלקוח.

המחיר של ניסור בטון מושפע מהרבה גורמים כפי שציינו, המחירים משתנים בהתאם לסדר גודל הפרויקט שנקבע לפי מ"ר או צול במקרה של קידוח בטון. המחירים מתחילים מכמה עשרות שקלים למ"ר ועד מאות שקלים. כמו כן, יש מקרים בהם המחיר נקבע לפי פרויקט, כמו ניסור עמוד בטון שם המחיר נע בין כמה אלפי שקלים.

משך זמן התהליך משתנה ובעיקר תלוי בהשגת כל האישורים הנדרשים זה השלב הארוך ביותר של התהליך. כאשר מדובר על פרויקט נקודתי הוא אינו אורך יותר מיום עד יומיים, גם כאן הזמן משתנה בהתאם למורכבות העבודה.

הדרך הפשוטה ביותר היא לשאול את בעל המקצוע ולוודא שאתם מקבלים את כל הדברים שמגיעים עם עבודה מול קבלן מוסמך, כמו אחריות. תוכלו לבקר באתר הקבלן, לקרוא חוות דעת ולבקש לראות תעודה מטעם משרד הרווחה.

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן