קידוח בטון בדרום

קידוח בבטון היא השיטה הכי טובה כיום בשל מספר סיבות-

בראש ובראשנה היא שיטה מהירה יותר משאר השיטות, לדוגמה לקוח שרוצה לבצע קידוח חור למכונת כביסה, אם נבצע את הקידוח על ידי מכונות אחרות הדבר יארך בין שעתיים לארבע שעות, אך אם נבצעה את הקידוח על ידי המכונות החדשניות שלנו הפעולה תארך בין חצי שעה לשעה. הסיבה השנייה היא שהקידוח נעשה ללא שגיאות וטעויות ובהתאם לדרישות הלקוח בלבד. הסיבה השלישית והיא חשובה מאוד- שיטת הקידוח היא הבטוחה ביותר, את הקידוח מבצעים צוות מיומן שלנו שהוסמכו להשתמש במכונות.

את רוב הקידוחים שלנו אנו מבצעים על ידי קידוח בטון ביהלום.

קידוח בטון ביהלום איך זה עוד?

רוב האנשים רווחים בדעה כי משתמשים ביהלומים בתחום התכשיטים בלבד אבל כיום יש מכונת קידוח בטון ביהלום. בעצם הדיסק של המכונה מצופה ברסיסי יהלומים מרוסקים, רסיסים אלו מעניקים למתכת שכבה חזקה המאפשרת למכונה ליצור חור בבטון החזק. דבר זה מאפשר לנו לבצע את העבודה במהירות, יעילות, ובוודאי במקסימום בטיחות.

קידוח ביהלום נעשה בבטיחות לצוות ובעיקר לבניין, קידוחי היהלום אינם גורמים לנזק לבניין  בהשוואה לקונגו לדוגמה, אשר מזעזע את הבניין.

כמה עולה קידוח בטון בדרום?

מחיר קידוחי בטון משתנה ואינו אחיד ונקבע בהתאם לעבודה הספציפית ועל פי מטרים. ניתן לקבל הצעת מחיר חינמית ללא כל התחייבות ואף לקבוע פגישה להצעת מחיר גדולה חינמית! צרו עמנו קשר וצוות המקצוענים של חברת בטון טופ בדרך אליכם

קצת עלינו

קידוח בטון בדרום ובכל אזוריה – מאילת ועד אשקלון. צוות המקצוענים של חברת בטון טופ יגיעו אל הכתובת שתמסרו לנו ויבצעו קידוח בבטון בצורה הטובה ביותר.

קידוח בדרום – אזורי שירות

-קידוח בטון באילת

-קידוח בטון בבאר שבע

-קידוח בטון בערד

-קידוח בטון בירוחם

-קידוח בטון באשקלון

-קידוח בטון באשדוד

*נוכל להגיע לכל כתובת בדרום ובכל רחבי הארץ שתמסרו לנו.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור וקידוח בטון  חייגו 050-9990592

קידוח בטון בדרום ובכל רחבי הארץ

קידוח בבטון היא שיטה מאוד נפוצה מאוד כיום, אם בעבר קידוח בבטון היה רק לבנייה ולמפעלים, כיום יש מכונות חדשניות ובגודל המאפשר לצוות המקצוענים שלנו להיכנס לכל בית ולבצע את העבודה ביעילות ובמהירות.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן