ניסור בטון בכפר סבא

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בכפר סבא

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור כפר סבא. זמינות 12 שעות ביממה.

העיר כפר סבא השוכנת במחוז המרכז אמנם הוכרזה באופן רשמי כעיר בשנת 1962, אולם נוסדה הרבה קודם לכן, על ידי ראשוני המתיישבים כמושבה כבר בשנת 1892. כפר סבא היא מהערים הוותיקות במדינה, מיקומה אטרקטיבי בלב אזור הסחר, התעשייה וההייטק ותנופת הבניה בה לא נעצרה מעולם.

לא רק הבניה החדשה פורחת בכפר סבא, כי אם גם ענף שימוש המבנים, תמ"א 38, שיקום בתים ושיפוצים של בתים ישנים. בית או דירה בכפר סבא הוא נכס נדל"ן חשוב ובעל ערך, ורבים בוחרים להשביח את הנכסים הוותיקים באמצעות תהליכי חידוש, שימור ושיפוץ.

קבלנים בכפר סבא זוכים לביקוש רב, לרבות קבלני משנה דוגמת קבלן אינסטלציה, קבלן ריצוף וקבלן ניסור בטון בכפר סבא. בעוד שתחומים אחרים מוכרים לציבור, תחום ניסור בטון בכפר סבא ובכלל מעלה שאלה מהו ניסור בטון ומי למעשה זקוק לקבלן בתחום זה.

ניסור בטון בכפר סבא ובערים אחרות הנהנות משימור וחידוש של מבנים, מספק מענה מדויק לעבודות על גבי תשתיות בטון, באמצעות עבודה כירורגית ופרטנית, ללא יצירת הרס, זיהום סביבתי ופעילות הנמשכת חודשים ואף שנים. ניסור בטון נותן מענה מדויק לצורך, בעבודה האורכת שעות אחדות בלבד, באמצעות יד מנוסה ומיומנת וכלים ייעודיים.

בטון טופ

אנו בחברת בטון טופ מספקים שירותי ניסור בטון מקצועיים בכפר סבא והסביבה עם בטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו

חברת בטון טופ היא חברת ניסור, קידוח בטון והריסת מבנים המספקת שירות מקצועי בבטיחות מלאה, בסטנדרטים מחמירים, בשירות ובהוגנות. בטון טופ פועלת עם שבעה צוותי עבודה מקצועיים ומספקת שירותים בפריסה ארצית מלאה.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור כפר סבא חייגו 050-9990592

לאיזה צורך משתמשים בקבלן ניסור בטון?

הבטון הוא חומר חזק ומוביל בענף הבניה, ומשמש לחיזוק מבנים, יצירת חדרים וחללים בטוחים ומוגנים ולקביעת משטחי עבודה עמידים במיוחד. העבודה הראשונית עם הבטון קלה בזכות גמישות החומר, אולם לאחר התגבשותו נולד חומר קשה וחזק במיוחד, בעל תכונות ייחודיות ונטייה להתפוררות תחת לחץ.

ניסור בטון בצורה מקצועית מתבצע למספר צרכים:

הורדת קיר בטון קירות בטון בבית לרוב קיימים כחלק ממערך המיגון, כאשר בהתאם להנחיות פיקוד העורף והג"א החל משנת 1992 קיימת חובה לבניית מרחב מוגן דירתי בכל בית פרטי ודירת מגורים. מרחב זה בנוי מקירות בטון ובהשלמת דלת וחלון משוריינים העמידים בפני מתקפה קונבנציונלית. שינויים בחדר, הרחבה שלו או התאמה במהלך שיפוץ עשויים להצריך הורדה של קיר טון ובנייה שלו מחדש. הסרה של קיר בטון מצריכה ידע הנדסי ואדריכלי, בדיקה מקיפה לגבי תמיכת הקיר ביסודות ובמבנה והסרה אחראית ומדויקת באמצעות ניסור מדויק בגימור מושלם.

פתיחת חלוןלעתים כחלק משינוי ושדרוג של חלל אחד האלמנטים אותם מבקשים להוסיף הוא תאורה טבעית שופעת בחלל. קביעת תאורה טבעית מתבצעת באמצעות פתיחת חלון, הרחבה של חלון קיים או קביעת סקיילייט (פתח תאורה על גבי קיר חיצוני או תקרה, שקוף ואטום). פתיחת חלון בקיר בטון מצריכה ניסור בטון מדויק על פי מידות.

ניסור דלת בטון

בדומה לפתיחת חלון גם ההחלטה לשנות את מיקום הדלת בחלל ולפתוח דלת על גבי קיר קיים זקוקה לתכנון מוקדם, קביעת מידות וניסור מקצועי של הבטון. ניתן לפתוח דלת כמעבר בין חללים בבית או במטרה לפתוח פתח יציאה נוסף מן הבית, לחצר או לגינה או כיציאה ראשית.

הרחבת פתח יציאה קייםהרחבת פתח יציאה קיים יכול להידרש לצרכים דקורטיביים או לצרכי נגישות: צורך במעבר עם כיסא גלגלים, פתח נגישות לרכב במפעלים תעשייתיים וכדומה.

ניסור משטחי עבודה

בזכות פיתוח של חומרים מתקדמים ושיטות עבודה חדישות הבטון משמש כיום לא רק לתעשייה ולצרכים ביטחוניים, אם כי גם ליצירת משטחי עבודה חזקים, יציבים ומרהיבים ביופיים. משטחי הבטון הם אטומים ומתאימים גם לחללים רטובים דוגמת בתי מלאכה ומטבחים. ניסור משטח עבודה מבטון מתבצע לפתיחת פתחים שימושיים דוגמת קביעת פתח לכיור או לכיריים במשטח העבודה במטבח.

קבלן ניסור בטון בכפר סבא קהל היעד

בבחירת קבלן ניסור בטון בכפר סבא ובכלל, חשוב לבחור בקבלן מוסמך, מקצועי ורשום. לרוב קבלן ניסור בטון משמש כקבלן משנה לקבלן הבינוי ו/או השיפוץ הכללי, והוא אחראי על גיוסו כמו גם על ההתנהלות והתשלום מולו. יחד עם זאת ייתכנו מקרים בהם קבלן ניסור בטון יוזמן אופן פרטי על ידי מי שמבקש ליצור שינוי נקודתי בבית.

ניסור בטון היא טכנולוגיה חדשנית המשמשת אותנו לשיפוצים. כאשר רוצים לחתוך פתחים בקיר הבטון כדי לבנות חלון או דלת, להרחיב פתחים קיימים או ליצור תעלות לתשתיות החשמל, המים ועוד, משתמשים בטכנולוגיה זו. בשיטה זו אפשר גם להתקין מזגן בקירות הבטון של הממד ועוד.

ניסור בטון זוהי אחת הטכנולוגיות המתקדמות בענף הבנייה המאפשרת לנו לנסר את הבטון בצורה מדויקת ומקצועית. הניסור נעשה באמצעות מספר כלים ייעודיים כאשר המכנה המשותף לכולם הוא השימוש בחומר היהלום החזק, חומר המסוגל לנסר בקלות גם את קיר הבטון החזק.

לשיטה זו יש מספר יתרונות. העבודה מתבצעת במהירות, היא נעשית בצורה מקצועית ומדויקת ורמת הגימור גבוהה. השימוש בלהב היהלום מונע את אבק רב ולכלוך המאפיינים את העבודה בשיטות אחרות, ובנוסף, הניסור מתבצע ללא גרימת נזקים לקירות הסמוכים כמו סדקים, פיצוצים ועוד.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן