ניסור בטון בחולון

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בחולון

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור חולון. זמינות 12 שעות ביממה.

העיר חולון נמצאת במרחב המטרופולין של תל אביב, מערכת של כבישים ודרכים ראשיות מחברת אותה אל העיר תל אביב, אך יחד עם הקרבה לתל אביב העיר השכילה לפתח ייחודיות ויתרונות משלה.

חולון מצטיינת במערכות חינוך מהטובות הארץ, היא עברה תמורות תרבותיות ונוסדו בה מפעלי תרבות כמו מוזיאון הילדים, מוזיאון העיצוב, מדיטק וגני סיפור, ובניגוד לתל אביב השכנה יש בנייה תנופת פיתוח מואצת ובנייה מסיבית.

שכונות ישנות בעיר חולון עברו מתיחת פנים ומחירי הנדל"ן עלו בהן באופן משמעותי ולצד השכונות הישנות המתחדשות נבנות בעיר שכונות חדשות עם אלפי יחידות דיור.

תנופת הפיתוח מושכת אל העיר יזמי נדל"ן קבלנים, אדריכלים וגם מנסרי בטון. גם חברת "בטון טופ" לוקחת חלק בפיתוח העיר, מסייעת בשיפוץ מבנים ישנים, בהריסת מבנים של בניינים גבוהים במסגרת פינוי ובינוי ובבנייה של הדירות החדשות.

חברת "בטון טופ" מעניקה שירותי ניסור לקידוח מכל הסוגים. החברה עושה שימוש בציוד המתקדם ביותר הקיים בשוק, היא מעסיקה צוותי עובדים מקצועיים העוברים אחת לתקופה הכשרות ייחודיות ומתעדכנים בכל השיטות החדשניות לניסור הבטון, עובדי החברה מצוידים בכל האישורים הנדרשים, כולל אישור עבודה לגובה, ומעניקים שירות אדיב ומקצועי ומחירים אטרקטיביים.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור חולון חייגו 050-9990592

ניסור בטון בחולון – בואו להכיר את המושגים החשובים

בטון זהו החומר הנחשב לחומר החזק ביותר בעולם הנדל"ן. כדי ליצור את הבטון מערבבים חול, צמנט, מים וחצץ ויוצרים תערובת נוזלית שקל מאוד לעצב אותה. לעתים כשרוצים לחזק במיוחד את חומר הבטון מוסיפים לתערובת גם פלדה או מתכות אחרות. לאחר שיוצקים את הבטון, התערובת מתקשה והופכת למשטח חזק, קשה ויציב.

תוספת הפלדה מוסיפה לחומר הבטון גמישות והיא מתאימה למקומות שבהם מופעל לחץ על משטחי הבטון. ללא תוספת הפלדה חומר הבטון אינו גמיש וכאשר הוא נמצא תחת לחץ הוא עלול להיסדק.

ניסור בטון זוהי עבודה שמטרתה לחתוך את חומר הבטון הקשה. השיטה העדכנית והיעילה ביותר של ניסור הבטון היא השימוש בחומר היהלום. רק היהלום הנחשב לחומר החזק ביותר בטבע מסוגל לחתוך בקלות, יחסית, את משטחי הבטון.

ניסור בטון ביהלום – היהלום שבו משתמשים לניסור בטון אינו היהלום המוכר לנו מתעשיית התכשיטים. היהלומים המשמשים לתכשיטים אלו יהלומים יקרים ונוצצים ואילו היהלומים המשמשים לניסור הבטון הם יהלומי תעשייה הזולים בהרבה מהיהלומים המשובצים בתכשיטים.

את השיטה של ניסור ביהלום ייבאו ממחצבות השיש. כורי השיש חיפשו חומר קשה שיסייע להם לחתוך בקלות יותר את חומר השיש הקשה ומצאו את חומר היהלום. מנסרי הבטון אימצו את הרעיון, וכיום במאה העשרים ואחת, ניסור בטון ביהלום זו השיטה המקצועית והיעילה ביותר, שיטה המביאה תוצאות איכותיות ואסתטיות ורמת גימור גבוהה במיוחד.

קידוח בטון מתבצע באמצעות מקדח ייעודי שבראשו משובצים שבבי הלומים. מקדח היהלום משמש אותנו לקידוח תעלות ומעברים בחומר הבטון כאשר רוצים להעביר תשתיות חיוניות כמו חוטי חשמל, תשתיות אינסטלציה, מיזוג אוויר, כבלי תקשורת ועוד.

בניגוד למסור היהלום המשמש לביצוע חתך ישר, מקדח היהלום משמש לביצוע חתך מעוגל ומדויק.

מסור יהלום ומכונת ניסור אלו כלי עבודה המשמשים לניסור בטון. המכנה המשותף לשני הכלים הוא הלהב המשובץ בשביבי יהלומים הנמצא במסור היהלום או במכונת הניסור. את הלהב המשובץ בשביבי יהלומים בקצהו מטמיעים בתוך הכלים הייעודיים, מצמידים למשטח שאותו רוצים לנסר, מפעילים במהירות ומנסרים.

מכונת הניסור משמשת בעיקר לניסור משטחים ישרים כמו אספלט, רחוב, מדרכה, רצפה או לפרויקטים מורכבים כמו ניסור גשרים, ניסור חומות, עמודים תומכים בבניין ועוד.

קורה תומכת זוהי קורה שתפקידה לשאת את המשקל של המבנה, לתמוך בו ולהעניק לו יציבות ועמידות. הקורות התומכות עשויות מבטון מזוין וכאשר רוצים לפרק אותן משתמשים בטכניקות החדשניות של ניסור בטון.

אישור עבודה לגובה זהו אישור שמקבל העובד אחרי שסיים קורס המכשיר אותו לעבודה בגובה. הסטטיסטיקה מלמדת כי רוב התאונות קורות כאשר העובד נמצא במקום גבוה ללא ציוד מתאים וללא הקפדה על אמצעי הבטיחות. לכן כאשר אתם רוצים לבצע ניסור בטון בבניינים רבי קומות, חשוב לברר האם קבלן הניסור שבחרתם עבר הכשרה מתאימה והאם הוא בעל אישור לעבודה בגובה.

מסור כביש או מסור סולר הוא מסור על גלגלים אשר מונע על ידי סולר. מסור הכביש מיועד לניסור משטחי בטון אופקיים.

המכנה המשותף לכלי העבודה הייעודים הוא השימוש במים. עבודות של ניסור וקידוח בבטון מלוות בהשפרצה של מים משתי סיבות. האחת, המים מצננים את להב היהלום, מונעים את חימום המכונה ומאפשרים לשלוט בכלי ולבצע עבודה מדויקת, השנייה המים המלווים את העבודה מונעים את התפשטות האבק הנוצר בתהליך של ניסור הבטון.

מה ההבדל בין ניסור בטון לבין קידוח בטון?

ניסור בטון וקידוח בטון הן אלו שתי עבודות שונות, אך יש להן מכנה משותף, שתיהן עוסקות בבטון. ניסור בטון זוהי פעולה אשר חותכת את משטחי הבטון החזקים ואילו קידוח בטון זוהי עבודה המאפשרת חדירה אל תוך משטח הבטון כדי לחצוב בתוכו תעלות המשמשות להעברת תשתיות במבנה.

לכל סוג של עבודה יש כלי עבודה שונים, כאשר רוצים לנסר בטון משתמשים במסור יהלום, בשרשרת יהלום או במכונת ניסור וכאשר רוצים לקדוח בבטון משתמשים במקדח יהלום.

לפני שמנסרים את קורת הבטון או קודחים בה, חשוב לבדוק האם במקום המיועד לניסור לא עוברות תשתיות חיוניות. אם כן, לפני שמתחילים בעבודת הניסור חשוב להזמין בעל מלאכה מתאים כדי שיעביר את התשתיות למקום אחר.

בעבודות ניסור מורכבות נוהגים לעבוד בליווי ובפיקוח של מהנדס בניין מוסמך.

עבודה של ניסור בטון זוהי עבודה של מומחים. לא כל קבלן שיפוצים ידע לנסר את הבטון במקצועיות ולא כל קבלן ניסור בטון מצויד בכלי עבודה עדכניים ויעילים המאפשרים לו לבצע את העבודה במקצועיות. חברת "בטון טופ" צברה ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנה בתחום, היא מצוידת בכלי העבודה החדשניים ביותר וביצעה אינספור עבודות לשביעות הרצון המלאה של הלקוחות.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן