בדיקות חובה לפני ניסור בטון

בדיקות חובה לפני הזמנת ניסור בטון

בדיקות חובה לפני הזמנת ניסור בטון

בכל פעם שתרצו לפתוח פתח בקיר הבטון, לחלון או לדלת, להרחיב חללים פנימיים ולנסר את קירות הבטון הקיימים, לפתוח או להרחיב פתח לעליית הגג, להתקין מזגן בחדר הממ"ד ועוד, תידרשו לפנות אל מנסרי בטון מקצועיים.

עבודת הניסור היא עבודה מסוכנת הטומנת בחובה סכנות. אם מבצעים אותה בדרך בלתי מקצועית היא עלולה לגרום לנזקים לרכוש ולעתים אף לפגוע בבני האדם.

כדי להימנע מכל סוגי הנזקים חשוב לבצע בדיקות חובה עוד לפני שמתחילים בעבודה.

עשר בדיקות חובה שאסור לוותר עליהן

לפני תחילת העבודה חשוב לסמן את השטח ולבצע בדיקה מקיפה של משטח הבטון שאותו רוצים לנסר כדי לבדוק אם הוא חזק ועמיד מספיק. לאחר מכן, יש לסמן בבירור ובדייקנות את המשטח שבו מתבצעת העבודה.

יש לאתר את כל התשתיות הנמצאות בשטח. תשתיות של חשמל, של מים, של אינסטלציה, של כבלי תקשורת ועוד. לא אחת חלק מהתשתיות, או לפעמים גם כולן, עוברות במשטחי הבטון המיועדים לניסור. פגיעה באחת התשתיות עלולה לגרום לנזקים חמורים ולהוצאות כספיות גבוהות עבור התשלום. לכן לפני העבודה מומלץ לפנות אל אנשי מקצוע, מהנדסי בניין, אינסטלטורים, חשמלאים ועוד כדי לאתר בעזרתם את התשתיות, ואם יש צורך להעביר אותן למקומות אחרים, זמניים או באופן קבוע.

כאשר רוצים לנסר עמודים תומכים או ניסור של כלונסאות יש לפנות אל מהנדס בניין מומחה שיבדוק האם פעולת הניסור עלולה לערער את יציבות בניין ובמקרים חמורים אפילו למוטט אותו. במקרים מורכבים, חשוב לבצע את העבודה תחת פיקוח וליווי של מהנדס בניין.

חשוב לשמור על סביבה נקייה ולפנות מסביבת העבודה אלמנטים ומכשולים העלולים להפריע לרצף העבודה או לסכן את העובדים ואת כל מי שנמצא בשטח.

כלי הניסור פועלים באמצעות אנרגיה חשמלית. לפני תחילת העבודה חשוב לבדוק האם בסביבה יש מקור חשמל. אם אין, יש לדאוג לגנרטור שיספק את האנרגיה הנדרשת להפעלת הכלים.

ניסור רטוב זוהי שיטה נפוצה של ניסור בבטון. במהלך העבודה מרטיבים את המקום כדי למנוע את התפשטות האבק העלול להזיק לדרכי הנשימה של כל מי שנמצא בסביבה. חשוב לבדוק האם בסביבת העבודה יש חיבור למים, ואם אין למצוא פתרון חלופי.

חשוב לאתר מקום בטוח לאיסוף הפסולת. במהלך עבודות הניסור מתפזרות חתיכות בטון העלולות לפגוע במי שנמצא בסביבה. חשוב לייחד מקום שבו אפשר יהיה לאסוף את הפסולת ובסיום העבודה לפנות אותה לאתרים מורשים לפינוי פסולת.

חשוב לוודא שהלהבים המוטמעים בתוך כלי העבודה יהיו חדים ומשויפים. אם הלהבים לא יהיו חדים, כמות האבק תהיה כפולה מכמות האבק האופיינית לעבודות הניסור והתוצאות לא יהיו אסתטיות וברמת גימור גבוהה.

יש להקפיד על כללי הבטיחות: חשוב להצטייד בלבוש מתאים, נעלי עבודה ובגדי עבודה מתאימים. על הראש יש לחבוש קסדת מגן, להרכיב משקפי מגן ועל הידיים לעטות כפפות מתאימות.

חשוב לוודא שבמקום העבודה יש ציוד לכיבוי אש כדי למנוע מצב של שריפת הבטון והתלקחותו.

שימו לב: המכנה המשותף לכל הבדיקות הוא שעליהן להתבצע באמצעות אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. אנו בחברת "בטון טופ" צברנו ידע וניסיון רב, אנו מצוידים בכלים חדשניים ומבצעים את כל הבדיקות הנדרשות לפני שאנו מתחילים בעבודה.

ניסור בטון – חמישה טיפים שכדאי לדעת

  • רוצים לנסר בטון, בחרו בקבלן ניסור העובד בטכניקת הניסור ביהלום. ניסור במסור יהלום זו השיטה המובילה והעדכנית ביותר. אם בעבר עבדו קבלני הניסור עם כלים ידניים, במאה העשרים ואחת הם עובדים בטכניקות של ניסור יהלום. כלי העבודה החדישים מבוססים על להב יהלום, להב שבקצהו משובצים רסיסי יהלומים. היהלום הוא החומר החזק ביותר וטבע, ולכן רק הוא מסוגל להתמודד עם משטחי הבטון החזקים.
  • לפני שמתחילים את העבודה חשוב לאבחן את עובי הבטון ואת סוג הבטון ובהתאם לנתונים שהתקבלו להתאים את כלי העבודה. בעבודות ניסור וקידוח בטון יש מספר כלים חדשניים כמו מסור יהלום, מקדח יהלום, מכונת ניסור וסוגים שונים של להבים.

צוות העובדים ב"בטון טופ" ידע להתאים לכל משטח בטון ולכל סוג של עבודה את כלי העבודה שיאפשר לבצע את העבודה בצורה מדויקת ואסתטית.

  • עבודה מקצועית של ניסור וקידוח בחומר הבטון תעשה את ההבדל בין הצלחה לבין אכזבה. לכן אל תתעצלו חפשו חברות ניסור מקצועיות! בקשו המלצות מאנשים שעשו שיפוץ ונעזרו בחברות לניסור בטון או בין בעלי מקצוע הפועלים בשוק הנדל"ן כמו קבלנים, יזמים, אדריכלים, מעצבי פנים ועוד. גם באתרי האינטרנט, בקבוצות פייסבוק ובפורומים ייעודיים תוכלו לדלות מידע על חברות מובילות בתחום.

חברת "בטון טופ" פועלת כשני עשורים בתחום. החברה צברה אינספור לקוחות מרוצים הם ישמחו לתת עלינו חוות דעת והמלצות חמות.

  • לפני שאתם חותמים חוזה עם חברה לניסור בטון חשוב לבקש מספר הצעות מחיר ולהשוות בניהן על בסיס נתונים שווים.

שימו לב: אל תתפתו למחירים זולים במיוחד, מחיר זול באופן משמעותי ממחירי השוק מאותת לא אחת על חברה חסרת ניסיון העלולה לגרום יותר נזקים מאשר תועלת.

צרו קשר עם חברת "בטון טופ" ואנו נשלח לכם הצעת מחיר ללא התחייבות! אנו מחויבים למחירים הוגנים ולעבדה מקצועית!

  • חשוב לשכור חברה לניסור בטון אשר מחזיקה בכל האישורים הנדרשים לביצוע העבודה, כולל אישור של עבודה לגובה. בנוסף, יש לוודא שלחברה יש פוליסת ביטוח בתוקף, פוליסה אשר מכסה גם את הנזקים העלולים להיגרם לרכוש וגם את הפגיעות העלולות להיגרם לבני האדם.

צרו קשר, עם חברת "בטון טופ", אנו מצוידים בעובדים מקצועיים, בכלים חדשניים ובכל הרישיונות הנדרשים.

צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

תוכן עניינים

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן