איך לבחור קבלן ניסור בטון

מה תרצו לדעת?

מה זה ניסור בטון?

לפני שנרחיב על איך לבחור קבלן ניסור בטון, חשוב להכיר תחילה מה זה ניסור בטון בכלל. ניסור בטון היא טכניקה בענף הבנייה שנמצאת בתהליכי בנייה רבים, הן בשלבי הקמת השלב והן גם בתחום השיפוץ. ניסור בטון נעשה באמצעות מסור דיסק חשמלי שלרוב מורכב מיהלום, שבבי יהלום או אבקת יהלום. המסור נועד כדי לייצר פתחים בקירות, רצפות ותקרות. לדוגמא, אם אנחנו רוצים להתקין חלונות נצטרך להיעזר בטכניקת ניסור בטון. ניסור בטון משמש גם לצורך שבירת קירות פנימיים וייצור שיפועים וכן הלאה.

בשביל להתחיל בתהליך ניסור בטון אנחנו צריכים שני אנשי מקצוע: מהנדס בנייה וקבלן ניסור בטון. התפקיד של מהנדס בנייה הוא למעשה לתת את אישורי הבנייה הנדרשים כדי לבצע שינויים בבטון ללא אישור לא ניתן לבצע את העבודה בהתאם לחוק. התפקיד של קבלן ניסור בטון הוא ליישם את התהליך באמצעות טכניקות ניסור בטון, קידוח בבטון וכד'. חשוב להדגיש שהתהליך מונה מספר שלבים, וכל שלב הוא קריטי בפני עצמו כדי לקבל את התוצאה הטובה והמדויקת ביותר.

שלבי בחירת קבלן ניסור בטון:

עכשיו הגענו לשלב הקריטי, השלב הראשון. כדי להבטיח שהפרויקט יעבור בצורה חלקה וללא כשלים מהותיים נרצה לבחור בקבלן ניסור בטון בצורה חכמה לפניכם כל השלבים:

  1. סקר שוק הדבר הראשון הוא לצמצם את האפשרויות. אנחנו נרצה תחילה לבחור בקבלני בטון שעובדים באזור שלנו. לאחר צמצום האפשרויות נוכל לצמצם עוד קצת את המגוון בהתאם לסוג הפרויקט הספציפי שלנו אבל זה נתון פחות קריטי.

  2. סינון אחרי שיש לנו את כל האפשרויות נרצה להתחיל לסנן את האפשרויות הקיימות. בתור התחלה, נרצה לברר מי מבין האפשרויות הוא קבלן ניסור בטון מורשה ומוסמך. נוכל לבקש לראות תעודות, לראות ותק ועבודות שביצע בעל המקצוע. לרוב הנתונים האלה מופיעים באתר בעל העסק, אך חשוב לבדוק לעומק.

  3. בטיחות האם בעל המקצוע עובד לפי נהלי הבטיחות הקיימים בחוק? אם מדובר על עבודה בגובה, נרצה לוודא שבעל המקצוע מחזיק באישורים הנדרשים. נוסף על כך, חשוב לוודא שבעל המקצוע עובד לאחר קבלת אישור ממהנדס בניין ללא אישור הפעולה מסוכנת וגם אינה חוקית. כל אלו דגשים קריטיים כיוון שהם מבדילים בין קבלן ניסור בטון שעובד כחוק ובין אחר שאינו.

  4. ציוד עם איזה ציוד בעל המקצוע עובד? ניסור בטון יכול להיות מבוצע במספר אמצעי ציוד. הציוד הפופולרי והמדויק ביותר הוא ניסור בטון באמצעות מסור יהלום מסור שעל גבי הדיסק יש שבבי יהלום. המסור עצמו עוצמתי במיוחד והוא עובד עם מערכת קירור עצמאית. השימוש בציוד מקצועי כמו מסור יהלום הוא קריטי מכיוון שהוא מתקשר באופן ישיר לרמת דיוק הפעולה.

  5. מחיר בסוף, נרצה לוודא שגם המחיר עומד בתנאים שלנו. טווח המחירים בקרב קבלני ניסור בטון מורשים הוא די זהה, אין יותר מדי מה לשנות בטווח המחירים. מנגד, אם אתם רואים מחיר נמוך משמעותית זה הזמן שלכם לחשוד הרבה יותר מאשר מצבים בהם מדובר על מחיר גבוה במיוחד.

על חברת בטון טופ

חברת בטון טופ היא מבין החברות המובילות בשוק הפינוי בתחום זה. החברה בעלת ניסיון של מעל 15 שנים, היא פועלת הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי והמסחרי. חברת בטון טופ דוגלת בשקיפות מלאה מול הלקוח, עמידה בלוח זמנים ופעילות בהתאם לחוקי הבטיחות. למעשה, החברה שמה בראש סדר העדיפויות שלה את נושא הבטיחות כדי להבטיח שהפרויקט יעבוד מא' ועד ת' לפי הנהלים. חשוב להדגיש שהחברה עובדת עם קבלני ניסור בטון ועובדים בעלי ותק וניסיון בתחום ניסור בטון.

לרוב התהליך של ניסור בטון יהיה זהה. התהליך כולל בחינה מלאה של הפרויקט: לקיחת מידות, בחינת סוג בטון, השוואה לציוד הנדרש וכן הלאה. התהליך לא אמור להשתנות אלא אם כן מדובר על מקרה חריג, אך כמובן שהקבלן צריך להיות מסוגל לשנות את התהליך בהתאם למורכבות הפרויקט.

כאשר קבלן בוחר את מוסד הלימודים, הוא צריך לוודא שמוסד הלימודים עובד בסנכרון עם משרד הרווחה כך הוא יבטיח שיהיה רשום. החוק במדינת ישראל קובע כי כל קבלן המבצע עבודות קבלניות מחויב להחזיק ברישיון קבלן בתוקף בדגש על התוקף.

המחיר של ניסור בטון משתנה לא רק בהתאם לקבלן עצמו, אלא בהתאם לסדר גודל העבודה. מחיר העבודה נקבע לפי מ"ר ולפי טכניקת הניסור הנדרשת, ובהתאם למורכבות התהליך. לרוב המחירים נעים בטווח של עשרות שקלים למ"ר ועד מאות שקלים למ"ר.

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן