ניסור בטון בתל אביב

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בתל אביב

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור תל אביב. זמינות 12 שעות ביממה.

העיר תל אביב נחשבת לעיר המתחדשת ביותר. סיור קצר ברחובות העיר חושף בפנינו את היקפי הבנייה הרבים ומכל עבר מתגלים לנו מראות של אינספור בניינים עם פיגומים ומנופים, חלקם בניינים חדשים הנבנים על שטחים שהופשרו לבנייה וחלקם בניינים חדשים הנבנים במסגרת התחדשות עירונית.

העיר תל אביב מובילה בפרויקטים של התחדשות עירונית. הנתונים מלמדים כי בשנים 2018 ו– 2019 ניתנו בעיר מספרי שיא של היתרים ורישיונות לבניית דירות חדשות במסגרת פרויקט פינוי בינוי ותמ"א 38.

כדי לחדש את העיר ולבנות בה בניינים חדשים ומפוארים יש צורך בטכניקות חדשניות וייחודיות בענף הבנייה, אחת מהן, ואולי הנפוצה ביותר, היא הטכניקה של ניסור בטון. באמצעות ניסור בבטון אפשר להרוס בקלות, במקצועיות ובמהירות מבנים ישנים ולבנות במקומם מבנים חדשים.

חברת "בטון טופ" לוקחת חלק חשוב בהתחדשות העירונית המואצת של העיר תל אביב. החברה מספקת פתרונות מתקדמים לכל סוגי עבודות הניסור הנדרשות, צוות העובדים בחברה עבר הכשרות והשתלמויות רבות, הוא מקצועי ומיומן ויודע להתמודד עם כל האתגרים המורכבים הנדרשים בעת ביצוע עבודות הניסור.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור בתל אביב חייגו 00000000

ניסור בטון – המהפכה ששינתה את עולם הנדל"ן

השיטה של ניסור בטון באמצעות יהלום הביאה למהפכה בענף הנדל"ן. עד אז כל מי שרצה לבצע שינויים בחומר הבטון העמיד והקשה, היה נדרש לבצע אותם בכלים ידניים, בפטיש בטון או במכונות מגושמות כמו קונגו ועוד. העבודה בכלים האלו לא הייתה מקצועית ומדויקת, רמת הגימור לא הייתה גבוהה והאזור שבו ביצעו את השינויים בבטון היה מלא באבק ובלכלוך רב.

הטכנולוגיה החדשנית של הניסור בבטון עושה שימוש ביהלומים לתעשייה. מאחר והיהלום הוא החומר המינרלי הקשה ביותר בטבע, הוא מסוגל לנסר ולחדור בקלות אל עומק הבטון והתוצאה מתקבלת בתוך זמן קצר והיא יפה, מדויקת ומקצועית.

טכנולוגיית ניסור הבטון משמשת אותנו גם בעבודות שיפוצים. באמצעות הכלים הייעודיים אפשר ליצור נישות דקורטיביות ופינות מיוחדות ומקוריות. אפשר גם בקלות לנסר קירות העשויים מבטון ולהרחיב את החללים הקיימים, לפתוח פתחים לחלונות ולדלתות בקירות הבטון או להרחיב פתחים קיימים. באמצעות קידוח בבטון אפשר ליצור חורים עגולים מדויקים כדי ליצור תעלות להעברת חוטי חשמל כבלי תקשורת, צנרת למזגן, לגז או לאינסטלציה ועוד.

גם בעולם העיצוב חיתוך הבטון הפך לטרנד לוהט. מעצבי פנים ואדריכלים מובילים בעיר תל אביב, ובערים נוספות, עושים שימוש בכלים המקצועיים ובטכניקה החדשנית כדי לעצב בתי מגורים, וילות מפוארות, משרדים, בתי עסקים, מטבחים ועוד. באמצעות ניסור בטון כל פינה שגרתית, חשוכה ובלתי מנוצלת עשויה להיהפך לפינה מוארת, מעוצבת, מקורית ופונקציונאלית המשדרגת כל חלל וכל דירה. טכניקת ניסור הבטון מאפשרת ליצור שינויים בכל קיר בטון, גם בטון חזקים במיוחד כמו, למשל, בקירות בחדרי הביטחון וגם במבנים שנבנו בשיטת הבנייה הטרומית.

חיתוך בטון הוא אחת הטכניקות הנפוצות ביותר לעיצוב המטבח. כאשר יש צורך להעביר תשתיות ממקום למקום כמו, צנרת הגז, כבלי החשמל, צנרת המים ועוד, משתמשים בטכניקה הזו למגיעים לתוצאות מדויקות ויפות ולרמת גימור גבוהה במיוחד.

באמצעות ניסור בבטון אפשר לבטל קירות ולהרחיב חללים קיימים, להאיר חללים חשוכים, לפתוח בהם פתחים לחלונות או להרחיב ולהגדיל את החלונות הקיימים. חלונות גדולים ומוארים יתנו הרגשה של רחבות ואור גם לדירות ישנות, קטנות וחשוכות.

בתל אביב אוהבים לאכול והעיר מלאה בבתי קפה במסעדות ובמטבחים תעשייתיים. באמצעות ניסור בבטון אפשר לפתוח פתחים וחלונות במטבח כדי לאוורר אותו ולהכניס את קרני השמש למטבחים חשוכים. הטכניקה החדישה של קידוח בבטון מאפשרת לחצוב בקירות תעלות למערכת האוורור, למערכת מיזוג האוויר ולמערכות נוספות.

העיר תל אביב המשלבת אותנטיות לצד חדשנות, עיצוב שמרני לצד אמירה צעירה של עיר בלי הפסקה, כוללת בתוכה לא מעט בתי מלאכה לבטון אדריכלי ולא מעט ביקוש לשירותים משלימים בניהם ניסור בטון.

עולם הבטון האדריכלי תפס פלח שוק נאה לא רק בתחום הבינוי והתעשיות הביטחוניות כי אם גם בעולם עיצוב הפנים. סדנאות ובתי מלאכה לעיצוב בבטון אדריכלי נותנים מענה לקבלנים, לאדריכלים ולמעצבים בייצור והתקנה של קירות בטון, חיפויים מבטון, משטחי עבודה ומוצרי נוי. באמצעות שיטות חדשניות להחלקת בטון ומגוון צבעים מבריקים ומרשימים הבטון זכה ללידה מחודשת אשר בעזרתה זנחו את המראה האפרורי ומתאימים לעיצוב מודרני, חדשני ומתקדם לכל סגנון.

עבודות ניסור בטון בתל אביב ניתנות לגלריות, לעסקים ולמבנים פרטיים, במטרה לבצע חיתוך מדויק בבטון למטרות שונות. בין העבודות הפופולריות בתחום: חיתוך משטחי עבודה והתאמתם למטבחים, בתי מלאכה ויצירה וחללי עבודה, חיתוך משטחי ריצוף מבטון במטרה לתקן, למלא ולצקת יציקה מחודשת, חיתוך וניסור קירות לקביעת חלון, דלת, הרחבת פתחים וכדומה. גם מתחמי עסקים ופנאי המעוניינים להתאים את המקום לצרכי נגישות כחוק מבקשים עבודות ניסור בטון, במטרה להגדיל פתחי כניסה לטובת מעבר כסאות גלגלים.

מחירון שירותי ניסור בטון בתל אביב מעודכן לשנת 2023

[table id=23 /]

מי מחפש קבלני ניסור בטון בתל אביב?

קבלני ניסור בטון נותנים מענה לכל לקוח ובכל פרויקט, כאשר עיקר לקוחותיהם מגיעים מתעשיית הבנייה: קבלני בינוי, קבלני שיפוץ ושיקום מבנים, קבלני תמ"א 38 ופינוי בינוי ומנהלי עבודה באתרים. אנשי המקצוע הללו המנהלים אתרי בינוי, הריסה ו/או שיפוץ זקוקים לא אחת לפעילות כירורגית של עבודה בבטון אשר תבוצע לא באמצעות כלים כבדים והרס בלתי מבוקר, כי אם באמצעות פעולות ניסור מדויקות, עבודות קידוח המתבצעות בנקודות ייעודיות ותוך תכנון הנדסי קפדני המבטיח התמוטטות של החלק הנדרש בלבד ללא פגיעה בשאר המבנה והקונסטרוקציה.

פלח שוק נוסף העושה שימוש בשירות קבלני ניסור בטון בתל אביב הם לקוחות פרטיים, בעלי בתים, דירות, משרדים ומבנים אחרים, המעוניינים ליצור שינוי במבנה או בחלל באמצעות פעולה נקודתית של ניסור משטחי בטון קיימים. פעולות אלו מתבצעות לצורך עיצוב מחדש, הנגשה, העברת תשתיות וכבלים ולמטרות נוספות.

ניסור בטון כיצד זה מתבצע

עבודות ניסור בטון בניגוד לעבודות ניסור בעץ או באבן מכל סוג אחר הן עבודות מורכבות במיוחד. הבטון הוא החומר החזק ביותר בתעשיית הבנייה כאשר מדובר בחומר שאינו טבעי ועל כן גם אינו אחיד. בטון הוא תערובת של חול, טיט, מים וחומרים צמנטיים, כאשר תרכובת בטון אחת שונה מרעותה בהתאם ליחסים בין החומרים בתרכובת, לעובי המשטח ולחומרי חיזוק נוספים שעשויים להיות חלק מן הקונסטרוקציה.

עבודת הניסור מתבצעת לאחר תכנון מדויק, בכלים הנדסיים ואדריכליים, המביאים בחשבון את הצורך בפרויקט לצד נתוני התשתית והקונסטרוקציה. העבודה מתבצעת באמצעות כלים מכניים עוצמתיים במיוחד אשר מסוגלים להפעיל לחץ על החומר החזק הבטון, ובאמצעות ראשי דיסק מדויקים במיוחד מיהלום. ראשי חיתוך מיהלום הם השם המוביל בשוק בתחום החיתוך, הן בזכות החוזק המכני והעמידות שלהם בפני חומרים חזקים במיוחד והן בזכות רמת דיוק שאין שניה לה שהם מספקים, לצד רמת גימור מושלמת. חיתוך וניסור בטון באמצעות ראשי חיתוך מסוג יהלום מבטיחים חיתוך מדויק המשפיע רק על נקודות החיתוך וקו הניסור המוגדר, מבלי להביא להתפוררות של התשתית, לחריצה או לבקיעה של כלל המשטח.

מהן הסכנות בעבודות קידוח וניסור בבטון ואיך אפשר להתגבר עליהן?

בעבודות הניסור יש מגוון של סכנות.

כלי העבודה שבהם משתמשים לעבודות הניסור הם כלים מסוכנים בעלי להבים חדים ומשוננים. אם לא יודעים איך להשתמש בהם במקצועיות, הם עלולים לפגוע במפעיל ולגרום לו לפגיעה, לפציעה ולעתים אפילו לנזק בלתי הפיך. רק מפעיל מקצועי ומיומן המכיר היטב את הציוד והכלים החדשניים יוכל להפעיל אותם ללא סכנה.

ניסור וקידוח בבטון הן עבודות הגורמות לרעש רב. חשיפה ממושכת לרעש עלולה להזיק לאוזניים ולפגוע ברמת השמיעה. לכן כאשר מבצעים עבודות ניסור וחיתוך בבטון חשוב ללבוש אוזניות על האוזניים או להשתמש באטמי אוזניים. לא משנה אם אתם בעלי המקצוע המבצעים את העבודה או אנשים הנוכחים בסביבת העבודה המרעישה, אם ברצונכם למנוע פגיעה באוזניים ולשמור על איכות השמיעה שלכם, חשוב להגן על האוזניים באמצעות מגנים מסוגים שונים.

כאשר מנסרים עמודי בטון וקירות תומכים למבנה אפשר לגרום נזק בלתי הפיך ותמיד יש חשש ליציבות של המבנה. כדי להתגבר על הסכנה חשוב לבצע את העבודה בפיקוח של מהנדס מוסמך שיבדוק היטב את המבנה לפני ההריסה ויוודא שניסור הקירות התומכים לא יגרמו לפגיעה במבנה.

בעת הריסת מבנים או גם בהריסת קירות עלולות ליפול, להתפזר ואפילו להתעופף למרחק חתיכות בטון גדולות ולפגוע בסובבים או בעוברי אורח שבמקרה נקלעו למקום. כדי להימנע מפגיעה העלולה לפצוע אנשים ולעתים אף לגבות חיים, יש לקשור את משטח הבטון המיועד להריסה כדי שחלקי הבטון לא יתפזרו ויפגעו בסובבים.

כאשר מנסרים משטחים גדולים קיים חשש לפגיעה בתשתיות העירוניות באזור הניסור, לכן לפני שמתחילים בעבודה יש לבדוק היטב את הסביבה ולוודא שבמקום לא עוברות תשתיות חשובות כמו תשתיות חשמל, מים, אינסטלציה או גז. את הבדיקה רצוי לעשות באמצעות גורם מוסמך שידע לבדוק במקומות הנכונים ולאשר שהעבודה לא תגרום נזק לתשתיות.

עבודות הניסור גורמות ללכלוך רב ולפסולת. בסיום העבודה נשארים במקום שאריות של בטון וברזל חדות וכבדות העלולות לפגוע באנשים בסביבה. חשוב להקפיד שהחברה המבצעת את הניסור תשאיר סביבה נקייה ותפנה מיד את כל הפסולת אל אתרי פינוי מורשים.

עבודות הניסור גורמות לאבק רב העלול לחדור לעיניים, לדרכי הנשימה ולהזיק לבריאות. כדי להתמודד עם הבעיה נוהגים להרטיב את המקום המיוחד לניסור כדי שהמים ימנעו את התפשטות האבק. בעת ביצוע העבודות יש להרחיק מהמקום את חיות המחמד ואת בני האדם, במיוחד את הילדים, הקשישים ונשים בהיריון. אם אתם חייבים להישאר במקום, חשוב להרכיב משקפי מגן מיוחדים כדי להגן על העיניים ולשים מסכות על האף כדי למנוע מהאבק לחדור לדרכי הנשימה.

בעת העבודה חשוב להקפיד על כללי בטיחות מחמירים. ללבוש בגדי עבודה מיוחדים לנעול נעלי בטיחות, לחבוש קסדה על הראש, כפפות, משקפי מגן ומסכה שתמנע מהאבק לחדור אל דרכי הנשימה.

את הציוד המיוחד המשמש לעבודה יכול להפעיל רק עובד מיומן ומנוסה שהתמחה בהפעלת הציוד. אם הציוד לא מופעל באופן תקין, המפעיל והאנשים מסביב עלולים להיחשף לסכנות רבות ואפילו לסכנת חיים. כאשר המכונות לא פועלות, אל תשאירו אותן מחוברות לרשת החשמל. סיימתם לעבוד, הקפידו להוציא את התקע החשמלי מהשקע.

בחלק מהציוד הייעודי משתמשים במים כדי למזער את כמויות האבק. לעולם אל תוסיפו מים או תחליפו אותם כאשר הכלים מחוברים למערכת החשמל.

הדרך הטובה ביותר להתגבר על כל הסכנות היא לשכור חברה מיומנת וותיקה הנוקטת בכל אמצעי הזהירות ובכללי זהירות מחמירים לפני ביצוע העבודה, במהלך העבודה וגם לאחריה. חברת "בטון טופ" שמה את נושא הבטיחות בעבודה בראש סדר העדיפויות. צוות העובדים בחברה עבר את כל ההכשרות הנדרשות והוא מיומן בהפעלת הציוד מתוך שמירה קפדנית על כללי הבטיחות המחמירים לעצמם ולסביבה.

ניסור בטון לצורך הריסת מבנים

במסגרת ההתחדשות העירונית בעיר תל אביב נהרסים בניינים ישנים ומוזנחים ובמקומם נבנים בנייני מגורים מפוארים ורבי קומות, בנייני משרדים, בתי עסקים ועוד.

יש מספר שיטות להריסת מבנים:

הריסת מבנים באמצעות כדור ברזל – זוהי שיטה מיושנת, שיטה שבה מחברים למנוף ענק כדור ברזל ענק ומניפים אותה בחוזקה מצד אל צד. בכל הנפה, כדור הברזל פוגע במבנה ולאט לאט הורס אותו. זוהי שיטה מיושנת שכמעט ולא משתמשים בה בעידן הנדל"ני הנוכחי בשל הסכנות הרבות. בשיטה זו אין אפשרות למעקב ולביקורת ותמיד קיים חשש שחלקי הבטון המפורקים עלולים לפגוע בבניינים הסמוכים, בהולכי הרגל ובמכונית החונות בקרבת מקום.

פיצוץ מבוקר זוהי שיטה חדשה ויעילה המתאימה למקרים ייחודיים. שיטה זו מחייבת אישור של מהנדסים ופיקוח מקצועי. בשיטה זו מחברים חומרי נפץ לנקודות מסוימות ומפעילים אותם בתזמון מתוכנן ומדויק. בשיטה זו פוצץ בשנת 2015 גשר מעריב הוותיק כדי לפנות מקום לבניית הרכבת הקלה במסגרת רשת התחבורה המתחדשת בעיר תל אביב. עבודות ההכנה לפיצוץ הגשר ארכו שבועות וכללו שרטוטים הנדסיים של הנקודות שאליהן חיברו עשרים ושמונה קילו של חומר נפץ.

הריסת מבנים באמצעים כלים ידניים כמו דחפורים, קונגו ופטישי אוויר הייתה נהוגה בעבר וכיום כמעט ולא משתמשים בה יותר. שיטה זו גרמה לנזקים סביבתיים, ולא אחת חלקי הבטון המפורקים עפו למרחקים ופגעו ברכוש או באנשים בסביבה.

השיטה העדכנית והנפוצה ביותר בשנות האלפיים היא השיטה של פירוק מבנים באמצעות ניסור בבטון. בשיטה זו משתמשים בכלים שונים שאותם מתאימים לסוג הבטון, לעובי הקיר ולמטרת העבודה כאשר המכנה המשותף לכל הכלים הוא השימוש בחומר היהלום.

את חומר היהלום גילו חוצבי השיש שחיפשו חומר חזק שיוכל להתמודד בהצלחה עם חומר הבטון המזוין הקשה והעמיד. הם מצאו את היהלום הנחשב למינרל החזק ביותר בטבע, מינרל שיכול להתמודד בהצלחה עם חומר השיש החזק. לאחר שהשימוש ביהלום הצליח לגבור על חומר השיש החזק, הוא הובא אל עולם הנדל"ן ומשמש בהצלחה רבה גם לניסור בטון מזוין, קשה ועמיד.

לפני שהורסים מבנים באמצעות ניסור בבטון יש לנקוט באמצעי זהירות. יש לנתק את המבנה המיועד להריסה ממערכות התשתית העירוניות כמו מערכת האינסטלציה, מערכת החשמל, הביוב, התקשורת ועוד.

חובה לגדר את המבנה לפני ההריסה ולפנות מהאזור חומרים ורכיבים מסוכנים כמו חומרים דליקים, לוחות אזבסט, חלונות זכוכית ועוד. כדי להרוס את המבנה חובה לקבל רישיון הריסה מאת הרשות המקומית.

איך מטפלים בפסולת בניין?

ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים מבטון יוצרים פסולת בנייה הנדרשת לטיפול ולפינוי על פי דרישות מחמירות וקפדניות. חשוב לעבוד רק עם קבלני ניסור בטון אשר מספקים מעטפת שירותים מלאה, לרבות הכנת התשתית, ביצוע העבודה ופינוי הפסולת אשר נוצרה בעקבותיה. פינוי הפסולת אשר נוצרת באתר יפונה בהתאם להיקף הפסולת ובמקרה הצורך באמצעות שרוולי פסולת ומכולות אשר מפונות בסופו של יום לאתרי הטמנת פסולת מורשים.

חברת בטון טופ היא חברה מקצועית לעבודות ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים, המספקת שירותים מקצועיים בפריסה ארצית רחבה לכל סוגי הלקוחות, במגזקר העסקי, במגזר הציבורי וגם במגזר הפרטי. ב"בטון טופ" פועלים שבעה צוותי עבודה מקצועיים ומנוסים המחזיקים במכשור מהמתקדם ביותר הקיים כיום בשוק בתחום הטיפול בבטון יצוק, ומספקים עבודה מדויקת, מקצועית, בגימור מושלם ובמחיר הוגן לכל פרויקט ולכל לקוח.

עבודות ניסור בטון מחייבות עבודה עם קבלן ניסור בטון בעל התמחות וציוד מתאים. חלק מן העבודות הנדרשות מקבלנים אלו הם עבודות ניסור בטון במים ועבודות תכנון ויישום בריכות שחיה מבטון, קידוח, פתיחת יציאות ומעברים ועוד. ניתן לקבל המלצות לעבודה הספציפית אל מול בעלי בריכות פרטיות, מתחמי קאנטרי ובריכות ציבוריות.

קבלן ניסור בטון יספק עבודות ניסור בטון בתל אביב, קידוח בטון והריסת מבנים מבוקרת לכל גוף, התאגדות או צרכן פרטי. בפניה לעבודות בבניין משותף יש לקבל את הסכמת הדיירים כחוק.

בחירה בכל בעל מקצוע, לרבות קבלן ניסור בטון בתל אביב, מצריכה בחינה של הסמכת בעל המקצוע, עבודה עם קבלן רשום ומורשה בלבד, התייחסות לוותק, ניסיון וביצוע עבודות קודמות בתחום, ציוד העבודה וצוות העובדים, זמינות ושירות. מומלץ לחפש ברשת ואל מול לקוחות קודמים המלצות וחוות דעת.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי בטון טופ, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן