ניסור בטון בבאר שבע

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בבאר שבע

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור באר שבע. זמינות 12 שעות ביממה.

משהו חדש קורה בדרום, בכל הדרום, ובמיוחד סביב העיר באר שבע. אם לפני שמונה עד עשר שנים היו בבאר שבע רק כמה מאות אנשי הייטק, כיום, רק בפארק ההי טק בעיר יש כשלושת אלפי עובדי ההי טק עם משכורות גבוהות פי שלוש מהמשכורת המוצעת במשק. גם ענף הנדל"ן חווה פריחה מפתיעה, לאורך שדרות רגר בעיר באר שבע צמחו מגדלי יוקרה שכובשים את שוק נדל"ן היוקרה בסערה, עיר הבה"דים מעודדת הגירה חיובית אל הדרום ובערים רבים בדרום הארץ ביניהן אשדוד, שדרות, אופקים, באר שבע, קריית גת, קריית מלאכי, נתיבות וערים נוספות מתקיימים בלא מעט שכונות פרויקטים מסוג פינוי בינוי ופרויקטים מסוג תמ"א 38, וזאת לצד יוזמות פרטיות לשיפוץ ולשיקום מבנים.

קצת עלינו

חברת "בטון טופ" נקראת אל הדגל!

קבלני הבניין, יזמים וקבלני שיפוצים הלוקחים חלק בשגשוג העיר ומבצעים את הפרויקטים הללו, מחפשים לא אחת קבלני ניסור בטון בדרום, על מנת לפרק, להרוס, לחצוב במבנים בעלי בסיס ותשתיות בטון, ביד אמונה ומקצועית. קבלני ניסור בטון בדרום נותנים מענה גם לפרויקטים עצמאיים, למוסדות ולארגונים ולמעשה מספקים עבודות ניסור בטון בהיקף רחב ובהתאמה אישית לכל צורך ולכל מטרה.

חברת "בטון טופ" היא חברה מובילה בישראל בתחום ניסור בטון בדרום, במרכז ובצפון הארץ, תוך הפעלת צוותי עבודה מנוסים ומקצועיים המצויים בפריסה ארצית, גם בדרום הארץ. בחברה מקפידים על איכות העבודה, רמת גימור גבוהה ומעטפת שירותים מלאה במחיר הוגן.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור באר שבע חייגו 00000000

 

הידעתם, היהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה ושל קבלני הניסור!

הבטון מאז ומתמיד היה בין החומרים הבולטים בענף הבניה בזכות חוזקו המכני יוצא הדופן ועמידותו ארוכת הטווח. עם השנים הפך הבטון מעבר לחומר חזק וקשה אשר מיועד לתעשייה ולמיגון, ובזכות פיתוח של חומרים מחזקים ומגוונים (סילר לבטון, צבעים איכותיים ומרהיבים לבטון) ושיטות עבודה חדשניות (החלקת בטון, הטבעה בבטון, פילוס בטון באמצעות מכשיר הליקופטר) הפך גם לחומר ביד היוצר בעבור אדריכלים ומעצבי פנים. ניתן למצוא כיום בטון אדריכלי ומעוצב במגוון רחב של שימושים בניהם חיפוי קירות, משטחי עבודה ומטבחים, ריצוף מלא, כיורים וכמובן קירות בטון בחדרי ביטחון וחללי מיגון אחרים.

הבטון בשונה מאבן רגילה נוצק כיחידה אחד ואינו נסדק בדומה לה, כנגד מסמר או הפעלת לחץ מינורי אחר. האפשרות לסדוק את הבטון באמצעות כוח בלבד תביא להתפוררות החומר ויצירת סדקים לא רצויים סביב נקודת החדירה, בעבודה גסה ולא מדויקת. על מנת לפתוח צוהר בבטון, להרחיב פתחים או אף להשמיד כליל משטח בטון מסוים נדרשת עבודת ניסור בטון מקצועית בכלים מתאימים לעבודה עם בטון.

רק באמצעות ניסור יהלום אפשר לבצע חיתוכים מדויקים בחומר הבטון ברמת גימור מושלמת, בלי לפגוע באזור שאותו חותכים, בקירות הצמודים או בסביבה הקרובה.

בעבר כאשר רצו לפתוח פתחים בקירות, לקרוע יציאת חירום לגג או לפתוח פתח למעלית, היו משתמשים בכלים ידניים. העבודה הייתה נמשכת זמן רב, הביצוע לא היה מקצועי ולא תמיד אסתטי, והעבודה גרמה לאבק רב ולפסולת רבה.

הטכניקה של ניסור הבטון גרמה למהפכה בכל ענף הנדל"ן וגם בבאר שבע. הודות לטכניקה זו אפשר לקרוע פתחים גם בקירות הבטון החזקים במיוחד, כמו למשל חדרי ביטחון או מרתפים, לנסר קירות בטון כדי להרחיב את החללים הקיימים, לנסר בזהירות עמודים תומכים בלי לפגוע בשלד המבנה ובתשתיות , לנסר ברמת דיוק עד למילימטר וכל זה ללא הרבה אבק ולכלוך.

ניסור היהלום מתבצע באמצעות מספרי כלים שאותם יש להתאים לכל סוג של עבודה, אך המכנה המשותף לכולם הוא חומר היהלום, המינרל החזק ביותר בטבע. כורי השיש שעבדו קשה מאוד כדי לחצוב את השיש חיפשו דרך קלה ומהירה יותר לחציבה. הם מצאו את חומר היהלום, ניסו להשתמש בו לחציבה והצליחו, ואחריהם הגיעו גם קבלני הניסור. מאחר וגם הבטון המזוין נחשב לחומר חזק וקשיח, רק היהלום, החומר החזק בטבע, הוא היחידי שמסוגל להתגבר על הבטון החזק, לנסר או לקדוח אותו במקצועיות, במהירות וברמת דיוק גבוהה במיוחד.

נשים וקבלני הניסור אוהבים יהלומים, אבל יש ביניהם הבדלים, אלו שני סוגים של יהלומים, יהלומים המיועדים לניסור ויהלומים המיועדים לתעשייה. אומנם המקור לשני הסוגים של היהלומים הוא אותו המקור, הם נוצרים בעומק האדמה, בעומק של מאתיים וחמישים קילומטרים מתחת לאדמה ובטמפרטורה של עד אלף ומאתיים מעלות צלזיוס, אך היהלומים המיועדים לתעשייה נקיים פחות, נוצצים פחות, דחוסים בלחץ של פחמן ומחירים זול בהרבה מהיהלומים המשובצים בתכשיטים.

למה לנסר בטון ולא להשתמש בשיטות המסורתיות דוגמת קונגו, כדור הרס ואפילו חומרי נפץ?

בתחילה אף אחד לא האמין שאפשר יהיה לבצע עבודות קידוח או ניסור בבטון בקלות ובמהירות באמצעות מסור דיסק, כבל יהלום או כלים נפוצים העושים שימוש בשבבי יהלומים לתעשייה, אך היום בעידן הטכנולוגי הניסור בבטון הפך למציאות יום יומית ובעלי מקצוע מומחים בתחום נעזרים בטכניקה הזו באתרי בנייה, בשיפוץ של דירות ישנות, בניסור ופירוק מבנים, בניסור גשרים, כבישים, מדרכות ועוד.

יש סיבות רבות למה קבלנים מעדיפים לבצע את העבודות בעזרת ניסור יהלום ולא בטכניקות אחרות כמו שימוש בחומרי נפץ ועוד.

השימוש בחומרי נפץ וכדור הרס מתאימים לפרויקטים בהם המבנה כולו מיועד להריסה וממוקם באופן שאינו מסכן מבנים אחרים, עוברים ושבים, אקולוגיה וסביבה. במרבית המקרים בנינים הממוקמים בלב העיר אינם זוכים למרחב בטיחות שכזה ועבודות ההריסה חייבות להתבצע באופן כירורגי באמצעות ניסור וקידוח בבטון, בתכנון אדריכלי מוקפד ובחירת נקודות הקידוח שיביאו לקריסה מבוקרת של המבנה.

כאשר מדובר בקירות ומשטחים במבנה קיים חובת משנה הזהירות אף גדולה יותר. שימוש בכלים כבדים בניהם כלי צמ"ה ו/או עבודת קונגו אגרסיבי, יביאו לזעזוע של המבנה, להתפתחות סדקים בקירות, לתזוזה של קירות, לנפילת אריחי קרמיקה ואריחי חיפוי אחרים ולנזקים נוספים. עבודה עם קבלן ניסור בטון בדרום תביא לתכנון אדריכלי בהתאמה אישית לצרכי כל פרויקט ובהתאמה לכל צורך ולעבודה ממוקדת, מקומית ויסודית.

השימוש בשיטות הישנות כמו חומרי נפץ או באמצעות כלים ידניים כמו פטיש חציבה או פטיש אוויר גורמים ללכלוך רב ולאבק. ובנוסף, לפסולת הרבה המצטברת בעת פירוק המבנים, האבק עלול לפגוע בעיניים, לחדור לדרכי הנשימה ולפגוע בבריאות. השימוש בטכניקות החדשות של ניסור וחיתוך בבטון באמצעות חומר היהלום מאפשר לנו לבצע את העבודה בזמן הרבה יותר קצר, עם הרבה פחות לכלוך ובעיקר עם הרבה פחות אבק. קבלני הניסור נוהגים להרטיב את הקירות המיועדים לניסור וללוות את הניסור והקידוח במים. המים מצמצמים את התפזרות האבק וממעטים עד למינימום האפשרי את הפגיעה בבריאות של צוות העובדים ושל האנשים הנמצאים בסיבת העבודה.

פגיעה בביטחון

פירוק מבנים התבצע באמצעות חומר נפץ או פטיש אוויר עלול לגרום לפגיעה ברכוש ובנפש. חלקי הבטון המפורקים עלולים להתפזר למרחקים, ללא שליטה ובקרה, ולפגוע ברכוש או יותר גרוע, בעוברים ושבים שנקלעו במקרה למקום. בשיטת ניסור בבטון, הקבלן המבצע את העבודה קושר את הקיר שאותו הוא עומד לנסר וכך הוא יכול לשלוט על החלקים המנוסרים ולמנוע את הפיזור שלהם.

בעל מקצוע מומחה בתחום הניסור יכול לנסר או לקדוח במהירות וברמת דיוק מושלמת. כך עוזרת לנו השיטה לנסר בדייקנות ולבצע עבודות מושלמות בזמן קצר בהרבה וברמת גימור גבוהה.

מהם כלי העבודה שבהם אנו משתמשים בטכניקת ניסור היהלום?

רמת גימור גבוהה, עבודה מדויקת ומושלמת הם תוצאה של שימוש נכון ומקצועי בכלים הייעודיים המתאימים לעבודות בבטון. ישנם סוגים שונים של כלים, אך כולם פועלים באמצעות הטכניקה החדשנית של שימוש בחומר היהלום.

מסור בטון זהו כלי העבודה הנפוץ ביותר בין קבלני הניסור. זהו מסור חשמלי שעליו מרכיבים דיסק שקצותיו משובצים ברסיסי יהלומים לתעשייה. המסור מופעל באמצעות חשמל והוא נע בתנועות ישרות ומציג חיתוכים מדויקים. המסורים החדישים כוללים מנגנון להשפרצת מים ולכן הם מבצעים את העבודה עם כמעט ללא אבק.

כאשר רוצים לבצע חיתוכים עגולים ומדויקים משתמשים במקדחה. המקדחה הייעודית מבצעת חיתוכים נקיים ומדויקים והיא משמשת אותנו יצירת פתחים עגולים ותעלות להעברת כבלי טלפון, צנרת גז ומים, כבלי חשמל, תקשורת ועוד. יש גדלים שונים של מקדח היהלום, בעל מקצוע מיומן ומנוסה ידע להתאים לכל סוג של עבודה את גודל המתאים.

מסור כביש הוא מסור אשר נע על גלגלים ומנע באמצעות סולר. מסור הכביש משמש אותנו לניסור משטחים קשיחים ואופקיים כמו כבישים, מדרכות, רצפות בטון ועוד.

כבל היהלום הוא כבל פלדה שעליו מורכבים שבבי יהלומים. כאשר רוצים לנסר משטח מצמידים את הכבל אל מקום החיתוך, הכבל מסתובב ומנסר את הבטון. כבל היהלום משמש אותנו בעיקר לעבודות ניסור של קירות עבים במיוחד, מעובי של שישים סנטימטר ויותר. כמו שאר הכלים, גם ניסור באמצעות כבל היהלום מביא לתוצאות יפות ומדויקות.

דיסק יהלומים שייך למשפחת המקדחים, אך בשונה מדיסק רגיל, הוא לא קודח לעומק, אלא קודח רק קידוחים ישרים וסימטריים.

חשוב לדעת: בחירה לא נכונה של כלי העבודה עלולה לסכן את המשתמש, להביא לתוצאות לא איכותיות ולא מדויקות ובמקרים חמורים אפילו לגרום לנזקים. זו עוד סיבה מדוע חשוב לבחור נכון חברה המבצעת עבודות ניסור וקידוח בבטון.

מהי הדרך הנכונה להזמין שירותי ניסור בבטון?

חשוב לבחור בקבלן ניסור בטון בדרום (ולמעשה בכל מקום בארץ) אשר מספק מקצועיות באמצעות שילוב בין צוות עובדים מורשים ומנוסים, מערך כלים מקצועיים מן החדישים בשוק ביניהם ראשי קידוח ודיסקים לניסור בעלי ראש יהלום חזק, עמיד ומדויק והקפדה יתרה על תנאי הבטיחות באתר העבודה כנדרש בתקן ובחוק.

בין העבודות המאתגרות ביותר בתחום ניסור וקידוח בטון נמצאת העבודה כנגד בטון משוריין. בטון משוריין הוא בטון אשר בנוסף לחוזקו הטבעי זכה לתוספת ולחיזוק של חומרים נוספים דוגמת פלדה יצוקה או מתכות אחרות במטרה לחזק אותו. תוספת זו מיועדת למשטחי בטון המיועדים לשאת עליהם לחץ רב, ומעניקה לבטון את הגמישות הנדרשת לעמידה בלחץ. קבלן ניסור בטון בדרום אשר נדרש לביצוע עבודת ניסור במבנה יבחן את אופי התשתית והחומר בטרם תחילת העבודה על מנת ללמוד את היסודות והתשתיות המדוברות ולתכנן את חציבתם בהתאם.

עבודות קידוח וניסור בטון והריסת מבנים הן עבודות הטומנות בתוכן אחריות רבה, לבטיחות הסביבה ולאיכות והמשך העבודה. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים ובעלי המלצות בתחום. קבלני ניסור בטון נותנים מענה לעבודות קטנות דוגמת פתיחת חלון או הרחבת דלת בקיר מבנה ביתי או עבודות גדולות היקף דוגמת הרס מבנה, הרס קיר במבנה מבלי לפגוע בתשתיות המבנה ועוד. יש לוודא כי הקבלן המיועד מנוסה בתחום ובאופי העבודה לה הוא נדרש.

ניסיון וותק הם אחד הפרמטרים המרכזיים המעידים על המקצועיות של החברה. שוק הנדל"ן ונותני השירותים שלו הם שוק של תחרות גדולה. חברה שהצליחה לשרוד את התחרות וצברה שנות ניסיון רבות, היא כנראה חברה טובה ומומלצת שתדע לבצע עבורכם את העבודה במקצועיות ותיתן שירות אדיב וסבלני.

ובנוסף, השימוש בכלי הניסור החדישים מחייב מקצועיות וניסיון, עובד ללא ניסיון לא ידע איך להפעיל את הכלים במיומנות ועלול לגרום לנזקים, לעתים גם לנזקים בלתי הפיכים.

חפשו המלצות על החברה. אתם יכולים לדלות המלצות מגורמים מרכזיים הפועלים בשוק הנדל"ן כמו קבלני בניין, יזמים, שיפוצניקים ועוד. גם באתרי האינטרנט תוכלו לדלות מידע רב. חברה רצינית מחזיקה אתר מקצועי עם תוכן מקצועי מעודכן. אתר החברה הוא כרטיס הביקור של החברה, בקרו באתר החברה ונסו להתרשם מרמת המקצועיות, להכיר את האנשים העומדים בראש החברה ולהתרשם מהמלצות של לקוחות מרוצים. גם בפורטלים ייעודים או בפורומים העוסקים בנדל"ן תוכלו לדלות מידע, לחפש המלצות ולעתים אפילו לשוחח און ליין עם ממליצים פוטנציאליים.

אל תסתפקו רק בהמלצות. אל תתעצלו, גשו בעצמכם אל הממליצים ותבדקו את פרויקטים קודמים שהחברה ביצעה, שימו לב לרמת הגימור שלהם, לאיכות העבודה שלהם, בדקו את העובדים של החברה ובררו האם יש להם מספיק ניסיון כדי לבצע בהצלחה גם את העבודה שלכם.

לפני שאתם בוחרים חברה העוסקת בניסור או בקידוח של חומר הבטון ערכו סקר שווקים ובקשו, לפחות, שלוש הצעות מחיר. אך שימו לב שלעבודות הניסור אין מחירון אחיד ומחיר העבודה נקבע בהתאם לפרמטרים השונים כמו עובי הקיר, היקף העבודה, נגישות למקום הניסור, ציוד מיוחד שאתו יש להשתמש ועוד. ולכן, השוואת המחירים תהיה רלוונטית רק אם היא תתבצע על בסיס נתונים שווים.

אל תתפתו למחירים זולים במיוחד. לעתים מחירים זולים עלולים לאותת על חברה חסרת ניסיון או על שימוש בציוד מיושן. זכרו, חברה חסרת ניסיון וציוד ישן לא עדכני לא יצליחו לבצע עבודה מושלמת ולא אחת הם גם יגרמו לנזקים.

כדאי לבחור בחברה המציעה את כל שירותי הניסור והקידוח תחת קורת גג אחת. חברה כזו תדע לבצע את כל סוגי העבודה, לבחור נכון את כלי העבודה המתאים לכל סוג של עבודה ולבצע את העבודה בדרך המהירה, היעילה והטובה ביותר.

חשוב לבדוק שהחברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים. זאת היא הדרך היחידה לוודא שהחברה היא אכן חברה מקצועית בתחום ולא חאפר שהיום הוא נמצא כאן ומחר כבר לא. שימו לב, עבור עבודות המתבצעות בגובה, נדרשים העובדים לאישורי עבודה לגובה. וודאו שיש להם את האישורים הנדרשים.

חשוב לבחור בחברה העושה שימוש בציוד טכנולוגי חדשני ומתקדם. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות מושלמות ומרשימות, רק כלי העבודה הייעודיים המבוססים על טכניקת היהלום יצליחו להגיע לתוצאות האלו. חשוב לבדוק שהחברה שבחרתם משתמשת בכלי העבודה ובטכניקה החדשנית ושהיא מחזיקה מבחר מגוון של כלים שיאפשרו לה לבצע כל סוג של עבודה במקצועיות ובדייקנות.

אל תבחרו חברה שאינה נותנת אחריות לעבודות שלה. חברה מקצועית וטובה מכירה את איכות העבודה שלה ולא תהסס לתת אחריות על העבודות שהיא עושה.

עבודות קידוח וניסור בבטון יוצרות לכלוך ופסולת רבה. בחרו חברה אשר בתום העבודה משאירה סביבת עבודה נקייה ומפנה את הפסולת הרבה אל אתרי פסולת מורשים.

מחפשים חברה לניסור בטון בדרום, בבאר שבע או בכל אזור דרומי אחר, הגעתם אל הכתובת הנכונה! אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ עלינו, צרו קשר והצטרפו גם אתם אל משפחת הלקוחות המרוצים.

שירותי ניסור בטון בבאר שבע ובכלל הארץ ניתנים על ידי קבלני משנה מורשים: קבלני הריסה וניסור בטון. עבודה עם בטון מחייבת ידע רב, היכרות עם החומר, ניסיון וכלים מתאימים. בדרום הארץ קיימת תנופת בניה ושיפוצים אשר הביאה למקרים רבים של חידוש ושיפוץ מבנים, הרס למטרת בינוי ופרויקטים קבלניים אחרים הדורשים את שירותיו של קבלן ניסור בטון.

אחד מן השירותים הנדרשים ביותר בתחום ניסור בטון בבאר שבע על ידי המזמינים הפרטיים הוא קביעת חלון, דלת או פתח אחר, הן לצרכים שימושיים והן לצרכים דקורטיביים. בקרב הקבלנים שירותי הריסה של קירות ומשטחים באופן מבוקר נפוצים יותר.

בטון משוריין הוא בטון אשר בנוסף ליציקת החומק וחוזקו הטבעי זכה לתוספת יסודות מברזל, פלדה יצוקה או מתכות חזקות אחרות אשר נועדו להביא לחוזק נוסף של המשטח היצוק. בטון משוריין מאפיין קירות, שימוש בחדרי ביטחון ומקלטים ומבנים מאובטחים. קבלן ניסור בטון ידע להתמודד עם בטון משוריין ואין צורך בהתמחות נפרדת. יחד עם זאת יש צורך בציוד וכלים מתאימים.

מכשיר קונגו הוא מכשיר המפעיל לחץ ויוצר זעזוע במטרה להרוס יסודות, ומתאים רק בהריסה כוללת של משטחים וקירות. עבודות ניסור בטון מתבצעות באמצעות דסקיות בעלי ראש חד ועמיד במיוחד, דוגמת דסקיות יהלום המתאימות לעבודות ניסור בטון ממוקדות ומדויקות.

חיפוש אחר קבלן מקצועי מצריך בדיקה מדוקדקת, בחינת ניסיונו של הקבלן, יכולתו לביצוע עבודות מורכבות, התאמת ציוד העבודה לפרויקט ופרמטרים נוספים. ניתן לקבל המלצות על קבלני ניסור בקבוצות בעלי מקצוע שונות ברשתות החברתיות, לקרוא המלצות באתר ולוודא כי מדובר בקבלן מורשה ורשום.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי בטון טופ, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן