ניסור בטון כללים והנחיות

ניסור בטון כללים והנחיות

שלומית ואריאל ושלושת ילדיהם הם משפחה צעירה שירשה בית ישן באחד המושבים בדרום. לפני שהם נכנסו לגור בבית שירשו הם החליטו לשפץ אותו. הם רצו לפתוח פתחים לחלונות ודלתות, להגדיל פתחים קיימים, לשבור קירות כדי להגדיל את החללים ולקדוח תעלות כדי לעביר בהם צנרת לתשתיות שונות כמו כבלי תקשורת, כבלי חשמל, אינסטלציה ועוד. מאחר והבית הישן היה בנוי ברובו מבטון, הם נדרשו לשירותים של קבלן ניסור בבטון.

הם שברו את החסכונות שלהם, השקיעו כספים רבים, אך התוצאות היו מאכזבות! הפתחים לא היו אסתטיים, בקירות הצמודים נוצרו סדקים ונגרמו נזקים ליסודות של הבית.

כדי שגם אתם לא תחוו עוגמת נפש כמו שלומית אריאל פנינו אל חברת "בטון טופ", החברה המובילה בתחום ניסור וקידוח בבטון, וביקשנו מהם כללים והנחיות איך לבצע ניסור בבטון בהצלחה, ללא עוגמת נפש וללא נזקים.

כלל ראשון המפתח להצלחה: בחירה נכונה של חברה העוסקת בתחום ניסור הבטון

כאשר מחפשים חברה או קבלן לעבודה רגישה כמו הניסור בבטון, אסור להתפשר! חשוב להעסיק חברה מיומנת בעלת ניסיון רב בתחום, חברה שתדע לנסר את הבטון בצורה הטובה ביותר. עבודות של ניסור בטון הן עבודות של מקצוענים וכדי לבצע אותן בהצלחה יש צורך בידע, בניסיון ובציוד חדש ועדכני.

המלצות וחוות דעת הן כלי מצוין כדי לקבל אינדיקציה על המקצועיות של החברה. בקשו מהחברה רשימה של לקוחות ואל תתעצלו, גשו בעצמכם לבדוק את התוצאות. בררו עם הלקוחות הקודמים על החברה, על איכות העבודה, באילו שיטות וכלים הם השתמשו, האם הם עמדו ביעדים, בלוח הזמנים ועוד.

אם לא הצלחתם לקבל שמות של ממליצים נסו להיעזר ברשת האינטרנט. בקבוצות הפייסבוק ובאתרי מדרג תוכלו לדלות מידע על קבלני ניסור מומלצים.

בררו שלחברה יש את כל האישורים הנדרשים. אם אתם, למשל, צריכים לבצע עבודות ניסור גובה, חשוב לבדוק האם העובדים מצוידים ברישיון עבודה לגובה. אל תבחרו בחברה שאינה בעלת פוליסת ביטוח. בקשו לראות את פוליסת הביטוח ובדקו מה כוללת הפוליסה ואת מה היא מכסה.

בדקו שהחברה או הקבלן מבצעים את העבודה בשיטות ובכלים טכנולוגיים מתקדמים.

אחריות – אל תבחרו בחברה שאינה מעניקה אחריות על העבודה. חברה מקצועית שיודעת לעבוד טוב, לא תהסס לתת אחריות על העבודה.

בקשו מספר הצעות מחיר והשוו ביניהן, אך הקפידו להשוות על סמך נתונים שווים.

עבודות ניסור וקידוח בבטון יוצרות פסולת רבה. הקפידו לבחור חברה המתחייבת לפנות את הפסולת בסיום העבודה לאתרי פינוי מורשים.

כלל שני – שימוש בטכניקות ובכלים חדשניים

ציוד איכותי משמעו עבודה מדויקת, נקייה ואיכותית יותר. אל תתפשרו על חברה שאינה עושה שימוש בטכניקות החדשניות והעדכניות של ניסור בבטון.

עבודה מקצועית דורשת כלים ייחודיים וטכניקות חדשניות. הטכניקה של שימוש בחומר היהלום היא טכניקה חדשה המחליפה בהצלחה את השימוש בפטיש אוויר, בקונגו ובכלים ידניים אחרים. בעבר כדי לחתוך את חומר הבטון היינו משתמשים בכלים ידניים והתוצאות היו מאכזבות, החיתוך לא היה מקצועי ואסתטי ולא אחת נגרמו נזקים לקירות או למבנים הסמוכים, לפעמים גם נזקים בלתי הפיכים.

חומר היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע ורק הוא מצליח להתמודד בהצלחה עם חומר הבטון, החומר החזק ביותר בענף הבנייה.

יש מספר כלים חדשניים המשמשים לעבודות של ניסור וקידוח ביהלום, מקדח יהלום, מסור יהלום ומכונת יהלום. המכנה המשותף לכל הכלים האלו הוא דיסק היהלום. דיסק היהלום זהו דיסק המצופה בשבבי יהלומים לתעשייה. את הדיסק מצמידים אל משטח הבטון, והמהירות של הסיבובים ועוצמת היהלום מצליחים לקדוח במשטח הבטון החזק בדייקנות ובמהירות.

חברה מקצועית ובעלת ניסיון תדע להתאים לכל סוג של עבודה את הכלי הנכון ולהטמיע בתוך הכלי את הדיסק המתאים.

חברות מקצועיות ובעלות ניסיון כמו 'בטון טופ' או פרו בטון' ידעו להתאים לכל סוג של עבודה את הכלי הנכון ולהטמיע בתוך הכלי את הדיסק המתאים.

כלל שלישי – הקפדה על נושא הבטיחות

עבודות ניסור וקידוח בחומר הבטון הן עבודות עם ציוד כבד ועם חומרים קשים וחזקים, ולכן חשוב לבחור בחברה המקפידה על כל כללי הבטיחות כדי להימנע מגרימת נזקים, מפציעות, מתאונות עבודה ועוד.

לפני התחלת העבודה יש לשמור על סביבת עבודה נקיה ולפנות מהשטח הקרוב כל גורם העלול לסכן את העובדים ואת כל מי שנמצא בסביבה. חפצים מיותרים עלולים להפריע ולעכב את העבודה וצוות העובדים ואנשים נוספים שעלולים להיתקל בהם ולהיפגע.

עבודת הניסור צריכה להתבצע לפחות על ידי שני אנשי צוות כאשר העובד הראשון מבצע את העבודה והעובד השני מאבטח את הסביבה. השטח הקרוב למקום העבודה חייב להיות פנוי מאנשים, מכולם, מעובדים שאינם לוקחים חלק בעבודה, מדיירי המבנה ומהעוברים והשבים.

לפני שמתחלים את עבודת הניסור יש לאתר את תשתיות המבנה, גז , אינסטלציה, חשמל, תקשורת ועוד ולוודא שהתשתיות אינן עוברות במשטח שאותו אנחנו עומדים לנסר או לשלול כל פגיעה אחרת בתשתיות.

כאשר מנסרים קיר בטון חשוב לבדוק האם הקיר אינו עמוד תומך בבניין. ניסור של עמוד תומך עלול לפגוע ביציבות הבניין ובמקרים חמורים אף למוטט אותו.

במקרים מורכבים כאשר יש חשש לתקינות המבנה חשוב להיעזר בפיקוח ובליווי של מהנדס בניין מומחה כדי להימנע מנזקים.

חשוב להקפיד לעבוד עם ציוד מגן ואביזרים שמטרתם להגן על העובדים. על העובדים להצטייד בכפפות, במשקפיים מיוחדים, בביגוד מתאים, בקסדת מגן ועוד.

בסיום העבודה יש לפנות את פסולת. עבודות חיתוך וניסור בבטון גורמת לפסולת רבה של חתיכות בטון, לעתים הן חדות או כבדות והן עלולות לפצוע את מי שנמצא בסביבה.

אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להעיד על העבודה היפה והמקצועית של חברת "בטון טופ", אם אינכם מעוניינים להתאכזב כמו שלומית ואריאל מהדרום, צרו אתנו קשר.

אנו מצוידים בטכנולוגיות וכלים חדישים, מקפידים על כללי הבטיחות, מבצעים את כל סוגי העבודות ומגיעים לכל מקום בארץ.

תוכן עניינים

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן