ניסור בטון ברמלה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר ברמלה

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור רמלה. זמינות 12 שעות ביממה.

רמלה היא עיר מרכזית בשפלת יהודה הנושקת לערים גדולות כמו לוד, נס ציונה, באר יעקב ולישובים ותיקים כמו מצליח, ישרש, אחיסמך, כפר דניאל וגמזו.

לעיר יתרונות רבים, היא נמצאת במיקום מרכזי עם גישה נוחה אל כביש 431 וכביש 6, מחירי הדיור בה נוחים יחסית לערים אחרות בגוש דן, היא נמצאת בתנופת פיתוח ומושכת אליה אוכלוסייה בחתך סוציו אקונומי גבוה המחפשים, שקט, דירות מרווחות, איכות חיים ומערכות חינוך מושקעות.

בעלי מלאכה העוסקים בענף הנדל"ן מציפים את העיר וידיהם מלאות עבודה. אדריכלים, יזמים, קבלנים וקבלני שיפוצים בונים בעיר דירות חדשות ומשפצים דירות ישנות.

אחד מבעלי המקצוע המבוקשים ביותר בעיר הוא קבלן ניסור בטון. ניסור בטון זו עבודה נדרשת בתחום השיפוץ והבנייה של מבנים רבים בעיר. זוהי עבודה מקצועית הדורשת התמחות ייעודית ושימוש בכלי עבודה חדשניים ועדכניים.

בכל פעם שתחפשו קבלן ניסור בטון ברמלה לצורך פתיחת פתחים בקירות הבטון לחלונות או לדלתות, להרחבה של חללים פנימיים, כדי לפתוח פתח אל עליית הגג, לנסר את מסתור הכביסה או את מדרגות הבטון או את חדרי המדרגות, צרו קשר עם חברת "בטון טופ". החברה פועלת בתחום כבר למעלה מחמש עשרה שנה, היא ביצעה מגוון עבודות בתחום ניסור הבטון, יש לה אינספור לקוחות מרוצים הגרים ברמלה ובסביבה, היא הצליחה לבצע עבודות לשביעות רצונם המלאה, היא תדע לבצע גם עבורכם עבודות בטון ברמה גבוהה ובהצלחה.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור ברמלה חייגו 050-9990592

ניסור בטון ברמלה – הבטיחות מעל הכול

לפני שמתחילים לבצע את עבודות הניסור במשטחי הבטון חשוב לבצע מספר בדיקות חובה.

חשוב לסמן את השטח ולבצע בדיקה יסודית של המשטח שאותו רוצים לנסר. יש לבדוק האם המשטח חזק, יציב ומסוגל לעמוד בתהליך הניסור, ובסיום הבדיקה יש לסמן באופן ברור את האזור שבו רוצים לבצע את העבודה.

במהלך הבדיקה של משטח העבודה יש לאתר את כל התשתיות הנמצאות בשטח, את תשתיות האינסטלציה, את תשתיות המים, החשמל, הגז והתקשורת. חשוב לוודא שאף אחת מהתשתיות החיוניות האלו לא עוברת במשטח שאותו עומדים לנסר. אם קיימות תשתיות במשטח המיועד לניסור יש לפנות אל בעלי המלאכה המתאימים כדי שהם יעבירו את התשתיות למקומות אחרים.

לפני שמנסרים עמודי בטון או קורות יש לוודא שאלו אינם עמודים תומכים. ניסור עמודי בטון תומכים עלול לפגוע ביציבות המבנה ואפילו להביא לקריסתו. את עבודת הניסור של קורות וקירות תומכים יש לבצע רק תחת פיקוח של מהנדס בנייה מומחה.

כלי הניסור הייעודיים פועלים על חשמל, לכן לפני שמתחילים את העבודה חשוב לבדוק היכן נמצא מקור החשמל הקרוב, האם הוא מסוגל לספק את כל כוח החשמל הדרוש לעבודה והאם הוא בטוח ועומד בתקנים המחמירים של חברת החשמל. אם מקור החשמל אינו עונה על התנאים האלו, עדיף להשתמש בגנרטור שיספק את מקור האנרגיה הנדרש.

בעת העבודה חשוב לשמור על סביבת עבודה נקייה ופנויה מאנשים. חשוב לפנות את כל האלמנטים העלולים ליצור מכשול שיפריע לרצף העבודה ולוודא כי במקום נמצאים רק עובדים הלוקחים חלק בתהליך הניסור. במצבים של עבודות ניסור גדולות ומורכבות חשוב לפנות גם את הסביבה הקרובה מאנשים ומרכוש כדי למנוע פציעות, תאונות ונזקים לרכוש.

חשוב לוודא שלהבי היהלום המוטמעים בתוך כלי הניסור הייעודיים יהיו חזקים ומשויפים. אם הלהבים לא יהיו משויפים מספיק, כמות האבק תהיה כפולה מהממוצע בעבודות אלו ותוצאות הניסור לא יהיו אסתטיות ומרשימות.

על העובדים להיות מצוידים בלבוש מגן. עליהם להרכיב משקפי מגן, לחבוש קסדה, לנעול נעליים גבוהות ובטיחותיות, לעטות כפפות מיוחדות ועוד כדי להגן על עצמם מפני פגיעות ופציעות אפשריות.

ניסור רטוב זוהי שיטה נפוצה לניסור משטחי הבטון המזוינים. במהלך העבודה מרטיב העובד את האזור שבו מתבצע תהליך הניסור כדי למנוע את התפשטות האבק ואת ההתחממות של להב המסור. אבק רב עלול לפגוע בדרכי הנשימה ולסכן במיוחד ילדים קטנים, קשישים וחיות מחמד, ולהב מסור חם עלול לגרום לעבודה לא מדויקת ולתוצאות לא אסתטיות ולא יפות.

לפני תחילת העבודה חשוב לאתר מקום מיוחד לאיסוף הפסולת. במהלך העבודה עלולות להתפזר חתיכות בטון אשר יכולות לפגוע באנשים הנמצאים בסביבה. חשוב לייחד מקום שאליו נפנה את פסולת הבטון כדי שהיא לא תגרום למכשולים מסוכנים ובסיום העבודה לפנות את הפסולת לאתרי פינוי פסולת מורשים.

ניסור בטון ברמלה – עבודה מקצועית תעשה את ההבדל בין הצלחה לבין אכזבה

כאשר אתם מחפשים קבלן מקצועי לניסור בטון, חשוב לחפש קבלן העובד בטכניקת של ניסור היהלום. ניסור היהלום זוהי השיטה העדכנית ביותר לניסור בטון במאה עשרים ואחת, שיטה המבוססת על חומר היהלום.

היהלום נחשב לחומר החזק ביותר בטבע, ולכן רק הוא יצלח לחתוך בקלות ובדייקנות את משטחי הבטון החזקים והקשים. שיטת ניסור היהלום עושה שימוש ביהלומים המיועדים לתעשייה. את היהלומים משבצים על להב מיוחד המוכנס אל כלי העבודה הייעודיים, אל מסור היהלום או אל מכונת הניסור. רק קבלן ניסור אשר התמחה בטכנולוגיה החדשנית של ניסור היהלום ואשר מצויד בכלי עבודה חדשניים יצליח לבצע את העבודה במקצועיות ובאסתטיות ולהגיע לרמת גימור גבוהה במיוחד.

לפני שאתם חותמים חוזה עם חברה המתמחה בניסור בטון כדאי לערוך סקר ניסור בטון מחיר שווקים ולבקש מספר הצעות מחיר. את הצעות המחיר יש להשוות על בסיס נתונים שווים ותמיד יש לזכור כי המחיר אינו הפרמטר העיקרי לבחירה של חברת ניסור. לא אחת, מחיר זול באופן משמעותית עלול לאותת על קבלן חסר ניסיון, על שימוש בכלי עבודה ישנים ועל עבודה חובבנית ורשלנית.

לסיכום, עבודות ניסור בטון ברמלה ובכל מקום דורשות הכשרה ייעודית, ציוד מתאים, ידע וניסיון. צוות העובדים בחברת "בטון טופ" צבר מיומנויות רבות בתחום, הוא כבר ביצע בהצלחה אינספור עבודות, הוא ידע לבצע גם את העבודה שלכם.

צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן