ניסור בטון בראש העין

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בראש העין

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור ראש העין. זמינות 12 שעות ביממה.

המיקום הגיאוגרפי של העיר ראש העין והקרבה אל המרכז, השקט, הנוף הירוק, הטבע שמסביב ומחירי הדירות הזולים הפכו את ראש העין לאחת הערים המבוקשות ביותר בין זוגות צעירים ובין משפחות המחפשות דירות גדולות ומרווחות הקרובות אל מרכז הארץ. בעיר נבנות שכונות חדשות ולצדן נמכרות דירות יד שנייה העוברות שיפוץ והופכות לדירות יוקרתיות ומרשימות.

חברת "בטון טופ" מעניקה שירותי ניסור וקידוח בבטון לתושבי ראש העין. החברה צברה ניסיון וידע רב והיא ממוקמת בראש הטבלה של החברות המומלצות בתחום ניסור הבטון. צוות החברה מיומן ומקצועי, הציוד חדיש ועדכני ושיטות העבודה מתקדמות ומקצועיות.

אנו מבצעים את כל סוגי העבודות, החל מפרויקטים מורכבים כמו הריסת מבנים, ניסור בטון, גם במקומות שאינם נגישים, ניסור בטון בעבודות לגובה ועבודות נוספות כמו פתיחת פתחים לחלונות ולדלתות, קידוח ויצירה של תעלות להעברה של סוג תשתיות ועוד.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור בראש העין חייגו 050-9990592

אנו מעניקים אחריות על כל עבודה, מקפידים על עבודה מקצועית ועל המראה האסתטי, על רמת בטיחות גבוהה ומבטיחים מינימום אבק ולכלוך ומחירים הוגנים.

הודות לידע הרב, לעבודה המקצועיות וליחס האישי והחם לכל לקוח, גופים ציבוריים ואנשים פרטיים ברבים בוחרים בנו.

צרו גם אתם קשר, אנחנו מחכים לכם!

ניסור בטון בראש העין – מי צריך את זה?

כאשר רוצים להרוס מבנים יש צורך בחברה מקצועית ומיומנת העוסקת בתחום ניסור הבטון. הריסת הבתים מחייבת היתר בנייה מהרשות המקומית ותכנון וליווי של מהנדס בניין מוסמך.

הריסת מבנים מתבצעת בשל מספר סיבות, כאשר המבנה ישן ויש חשש שהוא עלול לקרוס, כאשר רוצים להרוס מבנים ישנים ולבנות במקומם מבנים חדשים ורבי קומות, כאשר יש צורך להרוס מבנים שנבנו ללא היתר בנייה וכאשר המבנה מהווה איום ביטחוני ויש צורך להרוס אותו כדי להגן על ביטחון הציבור.

כאשר מבצעים עבודות שיפוצים נעזרים בחברה העוסקת בתחום ניסור הבטון. לא אחת, במהלך השיפוצים מעוניינים לפתוח חלונות נוספים או להגדיל את החלונות הקיימים, לפתוח פתחים חדשים לדלתות, לחצוב תעלות בקיר כדי להעביר בהן תשתיות כמו כבלי תקשורת, מערכות מיזוג אוויר, מערכות חשמל ואינסטלציה ועוד.

בבתים פרטיים או גם במפעלים, בתי עסקים ומוסדות ציבור שבהם יש מפלסים, לעתים יש צורך לנסר את רצפת הבטון.

בפרויקטים גדולים כמו ניסור גשרים, ניסור סלעים חזקים וגדולים, ניסור חדרי ביטחון, ניסור חומות. תקרות, רצפות, ניסור מדרגות או מעברים לחדרי מדרגות והפרדת מבנים קיימים, יש צורך להשתמש במכונות ניסור ייעודיות המתאימות לעבודות גדולות ומורכבות.

בעבר חיתוך בטון היה מבוצע על ידי קונגו ופטישי אוויר, אך כיום משתמשים בדיסקים מפלדה, דיסקים חדים מאוד הכוללים שבבים של יהלום חדים וקשים ביותר.

חברת בטון טופ מבצעת עבודות ניסור בטון בכל מקום שנדרש מתוך שמירה על כל כללי הבטיחות והקפדה על עבודה נקייה, מקצועית ומדויקת.

ניסור בטון בראש העין – מבט קצר על כלי העבודה הייעודים

שני גורמים משפיעים על איכות העבודה ועל התוצאות, המיומנות של הקבלן המבצע והציוד שבו הוא משתמש.

בעבר, כשרצינו לשבור את קירות הבטון השתמשנו בפטיש אוויר בקונגו ועוד. כלי העבודה לא הצליחו לנסר באופן אחיד, מדויק וישר, הם גרמו ללכלוך רב ואבק בסביבת העבודה ולא אחת הם גרמו נזקים לקירות הצמודים, למבנים צמודים או לתשתיות הבניין והביאו לתוצאות המאופיינות בחוסר אסתטיות וברמת גימור נמוכה ולא מדויקת.

כיום קבלן ניסור מקצועי עושה שימוש בכלי עבודה המבוססים על חומר היהלום. חומר היהלום נחשב לחומר החזק ביותר בטבע, ולכן רק הוא מסוגל לחתוך בדייקנות ובאסתטיות את קירות הבטון החזקים. הטכנולוגיה של ניסור בטון באמצעות כלים המבוססים על חומר היהלום, זו השיטה העדכנית והיעילה ביותר המאה העשרים ואחת.

הכלים החדשניים המבוססים על שבבי יהלומים לתעשייה הם כלים עוצמתיים ומדויקים המאפשרים לבצע את העבודה במהירות, במקצועיות וברמת גימור גבוהה במיוחד. כדי להפעיל את הציוד העדכני יש צורך בצוות עובדים מיומן שידע להפעיל את הכלים החדשניים ולהתאים לכל סוג של עבודה את הכלי המתאים.

בחברת "בטון טופ" משתמשים בציוד חדיש ועדכני ובטכנולוגיה של ניסור באמצעות היהלום. צוות העובדים עובר הכשרות ייעודיות המכשירות אותו להפעיל את הכלים החדשניים ביעילות ובבטיחות.

מחפשים עובדים מנוסים ומתורגלים בניסור הבטון, מצאתם! צרו קשר, אנחנו מעניקים שירות של ניסור וקידוח יהלום בכל רחבי הארץ.

מסור יהלום אינו דומה למסור רגיל, זהו מסור מיוחד שבקצה הלהב שלו משובצים יהלומים. הודות לרסיסי היהלומים המשובצים בלהב המסור אפשר לנסר בקלות חומרים קשים כמו בטון, אבנים, גרניט, רעפים, שיש ועוד

שרשרת בטון זוהי שרשרת הבנויה מחוליות בדומה לשרשרת האופנים. בין החוליות משובצים חלקי יהלומים קטנים המסוגלים לבצע חיתוכים מדויקים, מושלמים ובזמן קצר.

שרשרת היהלום משמשת אותנו לפרויקטים מורכבים של ניסור בטון כמו הריסת גשרים, הריסת מבנים וסוגים נוספים של גושי בטון גדולים.

מכונת ניסור זוהי מכונה חזקה הנעה על גלגלים ואשר מסוגלת לחתוך בטון בכל עובי. במכונת הניסור משתמשים לניסור משטחים ישרים כמו רחובות, מדרכות, מרצפות משטחי בטון או אספלט, חניות ועוד.

מקדח יהלום זהו מקדח שהחוד שלו מכוסה בשבבי יהלומים. שבבי היהלומים הופכים את חוד המקדח לעוצמתי, מדויק וחד במיוחד. תכונות אלו מאפשרות למקדח היהלום לקדוח גם בחומרים הנחשבים לחזקים במיוחד כמו קירות ומשטחי בטון, שיש, גרניט ועוד.

מקדח היהלום משמש לקידוח תעלות להעברת תשתיות חיוניות כמו כבלי תקשורת, חוטי חשמל, תשתית למיזוג אוויר, לאינסטלציה ועוד.

לסיכום, ניסור וקידוח בבטון זה "בטון טופ"!

משה אדרי, בעל החברה, וצוות העובדים עוסקים שנים רבות וארוכות בתחום הניסור והקידוח במשך שנים. הם מכירים את כל שיטות העבודה המתקדמות ועושים שימוש בציוד ייעודי העדכני ביותר בתחום.

צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן