ניסור בטון בקריות

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בקריות

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור קרית גת. זמינות 12 שעות ביממה.

בעמק זבולון, לחופיו של מפרץ חיפה וצפונית מזרחית לעיר הנמל הצפונית, נמצא גוש יישובים העונה לשם "הקריות". הוא מאגד בתוכו כמה ערים חשובות – קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים – לצד חלק מהשכונות החיפאיות, מה שמביא לאוכלוסייה העולה על 200,000 נפשות. בשנים האחרונות אזור הקריות נמצא בעיצומו של הליך פיתוח משמעותי מאוד, הן בעולם הנדל"ן והן במישור התעשייתי. שכונות חדשות קמות, מבנים מתחדשים חדשות לבקרים והזירה העסקית הופכת לרותחת יותר מאי פעם.

יש לכך השפעה מהותית על הדרישות לנותני שירותים ולספקים שונים. תנאים אלו העלו באופן משמעותי את הביקוש לחברות המציעות שירותי ניסור בטון בקריות, כפי שבטון טופ מספקת עבורכם בדיוק.

קצת אודותינו

למה כדאי לכם לבחור בבטון טופ?

חיפוש מהיר באינטרנט יאפשר לכם לאתר חברות שונות המציעות שירותי ניסור בטון בקריות. עם זאת, ממש לא הכרחי שהחברה תציע את שירותיה אך ורק באזור חיפה והקריות. למעשה, ההמלצה בחלק גדול מהמקרים היא להעדיף דווקא חברות הפועלות בפריסה ארצית, באמצעות צוותי עבודה הזמינים באזורי ישראל השונים. בדרך זו אפשר יהיה לקבל זמינות גבוהה ומענה מהיר, שמקל בוודאי על כל הנפשות הפועלות.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור הקריות חייגו 050-9990592

קווי היסוד של ניסור בטון

ניסור בטון הוא הפעולה במסגרתה מבצעים חיתוך של הבטון, בצורה יעילה ומדויקת כאחד. מדובר במשימה לא פשוטה, על רקע העובדה שבטון הוא אחד החומרים החזקים ביותר שתמצאו כיום. אלא שיש בטבע חומר חזק אפילו יותר, והוא יהלום. ניסור וקידוח בטון נעשים כיום פעמים רבות בשיטת היהלום, תוך שימוש במסור אשר בקצהו דיסקית עם שבבי בטון. באמצעות הניסור אפשר לחדור לעומקו של הבטון בצורה יעילה, עם מינימום מאמץ.

אם יורדים לשטח, ניתן להצביע בקלות על לא מעט פעולות שיפוץ ובנייה אשר בהן צפוי ניסור הבטון להשתלב בצורה כזו או אחרת. הניסור הוא שיטה נפוצה מאוד של הריסת מבנים או חלקים ממבנים, במיוחד על רקע הרצון לעשות זאת בצורה בטוחה ככל שניתן. הוא נדרש כפעולת הכנה לצורך תשתיות שונות, למשל חשמל, מים או אינסטלציה. מן העבר השני של המשוואה, הניסור חיוני כהכנת תשתית עבור פתיחת דלתות, חלונות, מעברים או כל דבר אחר. ניתן להשתמש בו לשינוי חלוקת החדרים במבנה, להרחבת חלקים במבנה, להתקנה של מזגן בחדר הממ"ד – והרשימה עוד ארוכה.

רשימה ארוכה של יתרונות

ניסור בטון מציע כמה יתרונות מובהקים ביחס לשיטות אחרות לעבודה עם בטון, דוגמת שימוש בפטיש חציבה. הוא מציע דיוק חסר גבולות, במיוחד אם מתאימים את כלי הניסור הספציפי למאפייני הבטון ולסוג העבודה שמעוניינים לבצע (מבחינת קוטר, צורה, הספק וכן הלאה).

הציוד המתקדם המשמש להשלמת המלאכה מאפשר לבצע את הניסור בצורה יעילה, מהירה וממוקדת, כך שאפשר לסיים את הפעולה תוך כמה שעות. זאת כמובן להבדיל מעבודות תשתית וקבלנות אחרות, שעשויות לדרוש פרק זמן של שבועות או אפילו חודשים שלמים. הדיוק עשוי לבטל את הצורך בפעולות מורכבות דוגמת שבירת קירות, המייקרות כמובן את העלות הכללית.

באמצעות ניסור בטון, וזו נקודה חשובה לא פחות, ניתן להימנע מהפגיעה במבנה או בתשתיות שלו. הדיוק ויכולת השליטה המלאה על פעולת הניסור מאפשרים לחתוך אך ורק את מה שמעוניינים בו, מבלי לגרום לסדקים או לנזקים אחרים לקירות הסמוכים ולתשתיות האחרות.

יתרון חשוב נוסף: ניסור הבטון מצמצם עד למינימום האפשרי את האבק, הלכלוך והתוצרים האחרים של העבודה, בין השאר בזכות השילוב של מים בעבודת הניסור. בכך הוא שומר על סביבת עבודה נקייה, מצמצם את העלויות הכספיות הנדרשות ומקל על החזרה לשגרה.

לא כל חברה יכולה לבצע ניסור בטון בקריות

בתחום הבנייה או השיפוצים, אנחנו נתקלים פעמים רבות בחברות המציעות מכלול רחב של שירותים, חלק מהם "על הדרך". במקרה של ניסור בטון, לעומת זאת, מומלץ להימנע ככל האפשר מפנייה לחברות מהסוג הזה. הסיבה הראשונה היא שתחום עבודות הבטון בכלל, וניסור הבטון בפרט, דורשים ידע, ניסיון ומומחיות. בפועל על החברה המספקת את השירות להיות קבלן מורשה לביצוע עבודות קידוח וניסור בטון, ולהיות רשומה כקבלן מן המניין במדינת ישראל. כמובן שגם צוות החברה חייב להחזיק בכל ההכשרות וההסמכות הנדרשות, לרבות עבודה עם בטון, עבודה בגובה וכדומה.

מומלץ מאוד להעדיף חברות המספקות את כל השירותים הכרוכים בניסור הבטון תחת קורת גג אחת. למרות שהפסולת הנובעת מניסור מצומצמת משמעותית בהשוואה לשיטות עבודה אחרות עם בטון, כפי שציינו קודם לכן, חשוב שהחברה תספק במידת הצורך שירותי פינוי פסולת לאתרים מורשים. דגש מרכזי נוסף הוא שמירה על סביבת עבודה נקייה, כשחברה בולטת בתחום תוכל בוודאי להתחייב לכך.

ההתנהלות מול חברות לניסור בטון חייבת להיעשות על פי הספר, ובהקשר הנוכחי – בעזרת הסכם חתום המפרט את תנאי העבודה, שלביה וכמובן שגם המחיר. זו גם הדרך שלכם לראות עד כמה החברה אליה אתם פונים היא מקצועית ואמינה. קשה עד בלתי אפשרי לספק הצעת מחיר לעבודות ניסור בטון מבלי שאנשי החברה לומדים כמה שיותר פרטים על טיב העבודה, מאפייני המבנה, עובי קיר הבטון וכדומה. המחיר בתחום הזה אינו חזות הכול, כך שייתכן שמאחורי הצעת מחיר זולה "מדי" מסתתרת עבודה מרושלת שאינה מקצועית מספיק, וכמובן שגם אינה בטוחה באופן מלא.

למחירון 2023 מעודכן – ניסור בטון מחיר

עבודות ניסור בטון נעשות בדרך כלל תוך לוח זמנים קצר באופן יחסי, של שעות ספורות ברוב המקרים. בטון טופ פועלת בהקשר הזה בכל רחבי מדינת ישראל, מצפון ועד לדרום, ויכולה לספק מענה מהיר ללקוחות פרטיים, לקבלנים, ליזמים, לחברות ולשלל גורמים בסביבת הקריות. החברה פועלת בהתאם לסטנדרטים הקפדניים והמחמירים ביותר, תוך ידיעה שבעבודות ניסור בטון אין שום מקום לקחת סיכונים או לעגל פינות.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן