ניסור בטון בנתיבות

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בנתיבות

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור נתיבות. זמינות 12 שעות ביממה.

שירותי ניסור בטון ניתנים לעבודות שיפוצים, גימור ודקורציה בבתים פרטיים ובמבנים עסקיים וארגוניים. קבלן ניסור בטון הוא קבלן ייעודי אשר מבצע עבודות ניסור בטון על גבי משטחים, קירות ותשתיות מבטון, בניהם בטון משוריין ובטון מחוזק.

הבטון הוא חומר תעשייתי אשר נולד באמצעות החיבור בין חול, מים וחומרים צמנטיים. בשנים האחרונות על מת לחזק את תשתיות הבטון נהוג להוסיף לו סילרים לבטון- נוזלים כימיים המסייעים באיטום ובגיבוש החומר.

הבטון הוא חומר אשר רך וגמיש לעבודה במצב הצבירה הראשוני שלו, ויחד עם זאת לאחר ההתקשות מספק חומר חזק ויציב במיוחד. בזכות גמישות העבודה והחוזק המכני של הבטון הפך החומר להיות מבוקש מאוד בעולם התעשייה והבינוי. בעוד שבעבר בטון היה מיועד לחיזוק מבנים וליצירת מבנים מוגנים דוגמת חדרי ביטחון ומקלטים, כיום קיימים לא מעט מפעלים וסדנאות לבטון אדריכלי המספקים שלל מוצרים מבטון.

ניתן ליצור כיום משטחי ריצוף מבטון מוחלק, חיפוי קירות, מדפים, כיורים ומשטחי עבודה למטבח ופריטים דקורטיביים רבים. על מנת ליצור שינוי בכל אחד מן המשטחים או החיפויים הללו נדרשת עבודתו של קבלן ניסור בטון.

העיר נתיבות היא עיר דרומית קטנה, בה ניתן למצוא לא מעט מבנים וותיקים, כאשר קבלני הבינוי בעיר עובדים אל מול קבלני משנה מקומיים או מן הסביבה. חיפוש אחר קבלן ניסור בטון מנתיבות יניב תוצאות של קבלני ניסור בטון הפריסה רחבה, אולם בתחום זה למרחק הגאוגרפי משמעות פחותה. גם אם לא נמצא קבלן ניסור בטון בנתיבות, קיימים קבלני ניסור בטון מקצועיים ומנוסים הפועלים בפריסה ארצית ומספקים שירות מלא גם בעיר הדרומית נתיבות.

קצת עלינו

היקף השטח המיועד לניסור – ככל שהיקף השטח המיועד לניסור יהיה גדול יותר כך יפחת המחיר למ"ר של עבודת ניסור בטון.
חברת בטון טופ היא חברה מובילה בתחום ניסור וקידוח בטון והריסת מבנים ופועלת באמצעות מיטב הטכנולוגיות והמכשירים המתקדמים ביותר בתחום. חברת בטון טופ מספקת שירותי ניסור בטון בנתיבות, בבאר שבע ובדרום בכלל, ובזכות שבעה צוותי עבודה מקצועיים הפזורים ברחבי הארץ מספקת שירות מלא ומעולה בפריסה ארצית.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור נתיבות חייגו 050-9990592

לאיזה צורך מתבצעת עבודת ניסור בטון?

עבודות ניסור בטון בנתיבות נדרשות למשטחי בטון מוקשים קיימים, כאשר הצורך הוא חיתוך מדויק ונקודתי ולא הריסה כוללת. בין העבודות ניתן למצוא חיתוך פתח לכיור או כיריים בשטחי העבודה שבחלל המטבח, פתיחת דלת או חלון בקיר בטון קיים, קביעת פתחי תאורה בתקרה או בקיר בטון חיצוני (סקיילייט), הרחבת פתחים קיימים לצרכי הנגשה ועוד.

איך מתבצעות עבודות ניסור בטון?

עבודות ניסור בטון יתבצעו באמצעות הזמנת קבלן ניסור בטון מומחה. במידה ומדובר בחלק מעבודת שיפוץ כוללת ורחבה יותר לרוב מי שיהיה אחראי על הזמנת קבלן ניסור הבטון הוא קבלן השיפוצים. הקבלן הראשי המוביל ומפקח על השיפוץ ידאג להזמנת כלל קבלני המשנה בניהם בתחום ניסור בטון, ויהיה גם אחראי על התשלום עבור עבודתם מתוך תקציב השיפוצים הכולל.

העבודה בפועל מתבצעת באמצעות תכנון קפדני וסימון של השטח הנדרש לחיתוך, ועבודה מיומנת וכירורגית במיוחד של עובדים מנוסים, באמצעות כלי חיתוך וניסור בטון עוצמתיים ומדויקים.

פינוי פסולת בעבודות ניסור בטון
עבודות ניסור בטון יוצרות פסולת בנייה מאסיבית בעלת משקל כבד. פינוי הפסולת יהיה באחריות הקבלן המבצע. יש לוודא כי מדובר בקבלן ניסור בטון מורשה אשר מבצע פינוי פסולת כחוק והעברה לאתרי הטמנת פסולת בנייה מורשים.

פינוי הפסולת מאתר עבודות ניסור בטון יכול להתבצע באופן ידני על ידי הקבלן ועובדיו, ובהיקף עבודות רחב יותר באמצעות שרוולי פינוי פסולת ומכולות המפונות לאתר ההטמנה בסופו של דבר.

ניסור בטון בנתיבות – עלויות

עלויות ניסור בטון בנתיבות ובכלל הארץ מקבע על פי מ"ר. המחיר למ"ר עשוי להשתנות על פי אופי העבודה ופרמטרים שונים דוגמת:
סוג הבטון- מלבד הבטון הבסיסי קיימים סוגי בטון משוריין, בטון מזוין ובטון מחוזק, אשר זוכים לחיזוק ועוצמה באמצעות החדרת ברזלים, פלדה ואלומיניום ליסודות הבטון ובאמצעות יציקת חומרים מחזקים ומייצבים וחומרי אטימה. מטבע הדברים סוגי הבטון הללו דורשים מאמץ ומכניקה מורכבת יותר ועלות העבודה נקבעת בהתאם.
עובי המשטח- עובי המשטח המיועד לניסור קובע את העוצמות והמיכון הנדרש ומשפיע באופן ישיר על המחיר.

בעבר כאשר רצינו לפרק קיר בטון השתמשנו בפטיש אוויר או בקונגו. היום כולם מעדיפים לנסר קירות בטון. ניסור קירות הבטון מאפשר לנו לבצע עבודה חלקה, מדויקת, מקצועית וברמת גימור גבוהה וכל זה עם הרבה פחות לכלוך ואבק ובלי לגרום לנזקים לקירות סמוכים.

יש שתי שיטות, ניסור בטון יבש וניסור בטון רטוב. בניסור בטון רטוב משתמשים במים ובכך מצליחים למנוע מדיסק היהלום להתחמם יתר על המידה ומונעים התפשטות של אבק בחלל. בעל מקצוע מיומן ידע להתאים את השיטה הנכונה לכל סוג של עבודה.

יש שני סוגים של יהלומים, יהלומים המשמשים כאבני חן ויהלומים המשמשים לתעשייה. בניסור הבטון משתמשים ביהלומים לתעשייה. אומנם המקור לשני סוגי היהלומים זהה, אך היהלומים לתעשייה דחוסים בפחמן בלחץ גבוה. יהלומי התעשייה הם הרבה פחות יפים ונוצצים, אבל הרבה יותר זולים.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן