ניסור בטון בנס ציונה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בנס ציונה

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור נס ציונה. זמינות 12 שעות ביממה.

נס ציונה המוכרת כעיירה המתחבאת בין ראשון לציון לרחובות זכתה זה מכבר למעמד של עיר בישראל, ומונה קרוב לחמישים אלף תושבים. העיר הציורית כוללת לא מעט מתחמים ובתים פרטיים, שאפיינו את הבניה הישנה בה, ומשמרת מעמד סוציואקונומי איתן וחזות עירונית אותנטית.

עבודות שיפוצים ובינוי בנס ציונה פופולריות, הן בסקטור העסקי והן בסקטור הפרטי, בחידוש של מבנים ישנים, שדרוג בתי מגורים ועיצובם מחדש. אחד מסוגי השירותים הנדרשים לצורך זה הוא שירות ניסור בטון בנס ציונה, המתבצע באמצעות קבלני משנה מנוסים.

הכירו אותנו - בטון טופ

חברת בטון טופ היא חברה קבלנית מקצועית המובילה בישראל בתחום ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים. שבעת צוותי העבודה של החברה פועלים במיומנות ובמקצועיות, בפריסה ארצית, ומגיעים לכל מקום בזמינות גבוהה, ועם הציוד החדשני והמתקדם ביותר.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור נס ציונה חייגו 050-9990592

איך בוחרים קבלן ניסור בטון בנס ציונה?

קבלן ניסור בטון בנס ציונה ובכלל הוא לרוב קבלן המשמש כקבלן משנה לקבלן הראשי בפרויקט. מרבית האנשים עובדים אל מול קבלן ראשי/קבלן מפתח בפרויקט שיפוץ הבית, הדירה או המשרד, וזה אחראי על ביצוע כל הפעולות הנדרשות, לרבות עבודות ניסור בטון, חשמל, אינסטלציה, נגרות ואחרות. עבודות מקצועיות ייחודיות מתבצעות באמצעות הזמנת קבלני משנה.

יחד עם זאת, גם אדם פרטי עשוי להזדקק לשירותי ניסור בטון בנס ציונה, גם אם לא כחלק מפרויקט שיפוצים כולל. שירותי ניסור בטון נדרשים לצורך ורדת קיר, פתיחת חלון, פתיחה או הרחבה של דלת כניסה (לצרכי נגישות או לצרכים דקורטיביים), פתיחת סקיילייטים (פתחי תאורה), העברת כבלים בתוך תשתיות בטון ועוד.

 

בחירה בקבלן ניסור בטון בנס ציונה ולמעשה בכל עיר אחרת מתבצעת על פי מספר פרמטרים חשובים:

קבלן מורשה

חשוב לבחור בקבלן מורשה בלבד, רשום בפנקס הקבלנים, פועל עם קבלות מסודרות ומספק כתובת ובית לכל תלונה, תקלה או צורך עתידי.

ניסיון

תחום ניסור בטון כולל עבודה עם משטחים חזקים ומורכבים לחיתוך, קידוח וניסור, בעלי נטייה להתפוררות ולהתבקעות, וחשוב לעבוד עם בעל מקצוע מנוסה ויסודי בלבד.

ציוד

קבלני ניסור בטון מובילים עובדים עם ציוד מורכב ואיכותי במיוחד. על מנת לבקע את הבטוןשהוא חומר קשה במיוחד ומגיע במשטחים עבים במיוחד לעתים, נדרשים ראשי חיתוך וקידוח מחומרים עמידים במיוחד, שאינם מגלים נטייה להתחמם או מתעקמים אל מול העומס. ראשי החיתוך והקידוח המובילים בשוק כיום הם ראשי יהלוםהמביאים למעשה את החומר החזק והעמיד ביותר בטבע. ניסור בטון באמצעות ראשי יהלום במכשירים בעוצמה גבוהה במיוחד, יביאו לתוצאה הטובה ביותר, לעבודה מהירה ומדויקת ולגימור מושלם.

הצעת מחיר

על מנת להימנע מאי הבנות וממבוכה חשוב לעבוד אל מול קבלן ניסור בטון העובד בשקיפות מלאה, ומספק הצעת מחיר כתובה מראש, הכוללת את כל פרטי העבודה (עובי הקיר, סוג הבטון, היקף העבודה, שירותים משלימים) ואת העלות שלה. – מחירון ניסור בטון 2023

המלצות

ניתן לקבל המלצות על קבלנים ואנשי מקצוע בכלל וכן על קבלני ניסור בטון בנס ציונה ובערים אחרות, בקבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות, ברשת, על ידי קבלני מפתח מקומיים ועוד. מומלץ לבקש גם מן הקבלן עצמו פרטי ממליצים, להתרשם מעבודות שביצע ולקרוא תגובות על עבודתו ברשת.

עלות ניסור

המחיר הוא פקטור משפיע בכל תחום צרכנות ושירות, בוודאי במעמד של שיפוץ ובינוי כאשר ההוצאות גדולות. חשוב לבחור בקבלן ניסור בטון המספק מחיר תחרותי העומד בתנאי השוק, כאשר המחיר נקבע למ"ר ומושפע מעובי הקיר, סוג הבטון (בטון רגיל, בטון משוריין, בטון מחוזק, בטון מזוין) והיקף העבודה (ככל שמדובר ביותר מ"ר העלות למ"ר תהיה נמוכה יותר).

פינוי פסולתחשוב מאוד לבחור בקבלן ניסור בטון המספק את כל השירותים הנלווים לעבודה כולל פינוי הפסולת בסופה. ניסור הבטון עשוי ליצור אבק בניה וזוהמה, לצד רגבי בטון בכמויות גדולות. הבטון הוא חומר כבד לפינוי, ובמקר של עבודות בהיקף גבוה עשוי להידרש גם מנוף, מכולה, שרוולי פינוי או כלים מקצועיים אחרים לפינוי פסולת בניה. יש לוודא מראש כי העלות הנקבעת אל מול קבלן ניסור הבטון כוללת כל עבודת הכנה וכן את פינוי הפסולת בסיומה.

בטיחותחשוב לעבוד עם קבלן המקפיד על כל הנחיות הבטיחות כנדרש על פי צורך, עבודה בגובה, עבודה במים, מיגון אישי ועוד.

זה תלוי בסוג העבודה. בעבודות שיפוצים קלות כמו יצירת פתחים לחלונות ולדלתות בקירות או קדיחה של תעלות להעברת תשתיות של מים, חשמל, צנרת ביוב ועוד, אין צורך. בעבודות מורכבות יותר כמו הריסה של קירות, מבנים או עמודים תומכים ועוד, יש צורך.

מסור יהלום הוא מסור ששיני הדיסק שלו מצופים בשביבי יהלומים שבעזרתם אפשר לחדור ולחתוך בקלות את קיר הבטון. היהלומים הם יהלומים אמיתיים, אך הם אינכם היהלומים המשובצים בתכשיטים, אלא יהלומים מיוחדים לתעשייה שהמחיר שלהם זול הרבה יותר מהיהלומים המשובצים בתכשיטים.

כיום, הודות לטכנולוגיה המתקדמת השימוש בפטיש אוויר כמעט ואינו נפוץ. למסור היהלום יש הרבה יתרונות, הוא מבצע את העבודה בדייקנות, רמת הגימור גבוהה בהרבה והעבודה פחות מסוכנת. מסור היהלום מאפשר לנו לבצע עבודה הרבה יותר נקייה, עם הרבה פחות אבק ולכלוך.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן