ניסור בטון בכפר יונה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בכפר יונה

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור כפר יונה. זמינות 12 שעות ביממה.

כפר יונה היא עיר במרכז הארץ המונה כעשרים וחמש אלף תושבים בסך הכל, ועדיין מצויה בתנופת בניה. כפר יונה שוכנת בסמיכות לעיר נתניה ועדיין חולקת עמה לא מעט שירותים, אם כי בתחומי החינוך, בריאות והצרכנות זוכה לתשתיות מאורגנות, יעילות ואיכותיות משלה.

בענף הבניה נהוג לעשות שימוש בקבלני בניהקבלני מפתח, וקבלנים לתחום השיפוצים. עבודות ייחודיות מתבצעות על ידי קבלני משנה המוזמנים על ידי קבלן הבניה/שיפוצים הראשי. אחד מענפי קבלנות המשנה הנחוצים והמבוקשים בעיקר בתחום השיפוצים הם קבלני ניסור בטון. קבלן ניסור בטון הוא קבלן רשום ומקצועי המביא ידע, ניסיון וכלים מתאימים לטיפול בעבודות בטון.

הבטון הוא חומר חזק במיוחד, ויחד עם זאת מאחר והוא נוצר מתערובת אחידה, הוא מגלה נטייה להתבקעות ולהתפוררות בתנאי לחץ. הצורך ליצור שינויים במשטח בטון מחייב עבודה מקצועית ויסודית על מנת שלא להביא להרס התשתית כולה.

איזו שירות אנו מעניקים

חברת בטון טופ מבצעת עבודות ניסור בטון בכפר יונה ובפריסה ארצית רחבה, באמצעות שבעה צוותי עבודה מקצועיים ומצוידים, המספקים זמינות גבוהה ועבודות בסטנדרטים מחמירים של איכות לצד בטיחות. בפניה לבטון טופ יזכה הלקוח למידע ולהצעת מחיר מפורטת כבר בשלב השיחה הטלפונית, ולתיאום מועד לביצוע העבודה בטווח זמן קצר במיוחד.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור כפר יונה חייגו 050-9990592

חיפוש אחר קבלן ניסור בטון בכפר יונה

קבלני ניסור בטון מקצועיים אינם רבים, והמובילים שבהם מספקים שירותי ניסור בטון בפריסה ארצית. הצורך בעבודת ניסור בטון בכפר יונה יוביל לרוב לקבלני שיפוץ מקומיים, אולם אלה ידעו להזמין את שירותי חברה מקצועית לניסור בטון בקבלנות משנה. אפשרות נוספת היא לפנות באופן ישיר לחברה כזאת ולחסוך בפערי התיווך.

מתי נדרשים שירותי ניסור בטון

לא בכל עבודת בינוי נדרשת פעילות ניסור בטון. פעולות אלו נדרשות בחידושי משטחים, בשיפוץ, בתכנון מחדש של המרחב הפנימי בבית וכאשר עולה צורך בהעברת כבלים ותשתיות דרך קירות בטון.

בין עבודות ניסור הבטון המבוקשות:

ניסור משטחי עבודה במטבחמשטחי עבודה מבטון במטבח החליפו את השיש המקורי והביאו משטחים חזקים, עמידים בטקסטורה חלקה במיוחד ובשלל צבעים. בדומה שיש, גם את הבטון נדרש להתאים לצרכי העבודה במטבח, לפתיחת פתח לכיריים ונקודת גז, כיריים חשמליים, כיור, מדיח כלים ועוד.

שינויים במבנהתכנון מחדש של החללים הפנימיים בבית יצריך לעתים הורדה של קיר בטון. קיר כזה לרוב מהווה חלק ממרחב מוגן דירתי (ממ"ד) והסרה שלו מחייבת תכנון ובינוי מחדש של חדר כזה, על פי חוק. הורדה וניסור של קיר בטון מצריכה בדיקה של התכניות ההנדסיות, היכרות עם מבנה התמיכה והתשתית וביצוע העבודה בסטנדרטים מחמירים במיוחד ובדיוק מושלם.

פתחי תאורה וחלונותהטרנד החדש בתחום עיצוב הפנים הוא יצירת תאורה טבעית שופעת המשמשת הן ליצירת מבנים ירוקים וחסכוניים באנרגיה והן לצרכי עיצוב ודקורציה באמצעות שליטה ומשחקי אור וצל. ניתן ליצור תאורה טבעית באמצעות פתיחת חלונות נוספים, הרחבת חלונות קיימים ויצירת פתחי תאורה מגג המבנה ועל גבי קירות חיצוניים. כאשר מדובר בקירות מבטון נדרשת עבודת ניסור בטון על מנת לייצר את הפתחים האמורים.

הרחבת דלתות

הרחבת דלתות ופתחי כניסה מתבצעות לרוב לצרכי הנגשה. כאשר אורח החיים משתנה ונדרש מעבר רחב ומתאים לכיסא גלגלים, בבתי עסק לצורך יצירת מעבר רחב ונגיש להכנסת ציוד וסחורה וכדומה. הרחבת פתחים באמצעות ניסור בטון מתבצע במהירות ובדיוק רב.

העברת תשתיות

כאשר נדרשת העברת כבלים לצרכי תקשורת, חוטי חיווט חשמליים או צנרת, באמצעות ניסור וקידוח בטון ניתן לתת מענה, גם בתשתיות בטון מחוזקות ומאסיביות.

מה ההבדל בין ניסור בטון לניסור אבן רגילה?

אבנים המשמשות את ענף הבניה הן אבנים טבעיות העוברות תהליך של ליטוש והתאמה, וקירות אבן נבנים באמצעות יסודות של לבנים בודדות ויצירת חיבור בניהן. הבטון נוצק כחומר אחיד ותכונותיו הבולטות הן קושיות וחוזק, מה שהופך את הטיפול בו לאחר התגבשותו למאתגר ומורכב יותר. בקיעה של בטון שלא באמצעות כלי ניסור בטון מקצועיים תביא להתבקעות של המשטח כולו ולהתפוררות לא מבוקרת של החומר.

עבודות ניסור בטון מתבצעות באמצעות כלי ניסור מיוחדים, בעלי ראשים חדים ועוצמתיים במיוחד, הנשלטים באמצעות כוח מכני יוצא דופן. הכלים המובילים בתחום הם כלי חיתוך וקידוח מיהלום.

כלי העבודה העיקרי לניסור בטון הוא דיסק יהלום. דיסק יהלום זהו דיסק שיש לו שינים חיצונית העשויות משבבי יהלומים המיועדים לתעשייה. כדי לנסר את הבטון יש צורך בחומר חזק והיהלום הוא אחד החומרים העוצמתיים בטבע שבעזרתו אפשר לחתוך בקלות בבטון החזק.

עבודות של ניסור בטון נחשבות לעבודות מקצועיות ומורכבות, ולכן הן דורשות איש מקצוע מיומן ומנוסה שצבר ידע וניסיון בעבודות מסוג זה. עבודה לא מקצועית עם דיסק יהלום עלולה לגרום לתוצאות הרסניות ומסוכנות. בעבודות אלו הגורם האנושי והמקצועי חשוב יותר מאשר הציוד המשוכלל

יש מספר שיטות וכלים המשמשים אותנו לעבודות אלו, אך השיטה הנפוצה ביותר היא השימוש בדיסק יהלום. דיסק היהלום זהו כלי חדשני ואמין, אשר מספק ברוב המקרים תוצאה נהדרת של חיתוך מקצועי, דייקני ורמת גימור גבוהה ובעזרתו אפשר לנסר קירות בכל עובי.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן