ניסור בטון ביבנה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר ביבנה

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור יבנה. זמינות 12 שעות ביממה.

בעיר הדרומית יבנה קיימים לא מעט פרויקטים של שימור מבנים, תמ"א 38 ושיפוצי מבנים ישנים המתבצעים באופן פרטי. הדרישה לבעלי מקצוע ביבנה גבוהה, הן בעבור קבלני בניה וקבלני שיפוצים, והן בעבור קבלני מבנה דוגמת קבלני חשמל, קבלני אינסטלציה וקבלני ניסור בטון ביבנה.

החיפוש אחר בעל מקצוע בתחום ייעודי אינו צריך להיות מוגבל לעיר עצמה, שכן חיפוש אחר קבלן ניסור בטון ביבנה הוא חיפוש אחר עבודה ממוקדת, המתבצעת באמצעות הקבלן וצוות העובדים מטעמו בתוך שעות אחדות בלבד, ואין משמכות לאזור המגורים או הפעילות הקבועה שלו.

תחום ניסור הבטון הוא תחום הדורש הכשרה, ידע, מיומנות וניסיון וציוד ייחודי. קבלנים המחזיקים בכל הללו לרוב יספקו פריסה רחבה יותר ויעמדו לרשות קבלנים, יזמים, בעלי מקצוע ולקוחות פרטיים במתן שירותים בתיאום מראש במרחב גאוגרפי רחב יותר.

מי אנחנו

בטון טופחברה קבלנית מוסמכת לעבודות ניסור בטון ביבנה

חברת בטון טופ היא חברה מקצועית ומובילה הפועלת בשוק הבינוי לאורך שנים ארוכות ומציגה ניסיון רב ומוניטין שאין שני בתחומי ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים בצורה מבוקרת. בטון טופ פועלת בפריסה ארצית רחבה ומספקת שירותי ניסור וקידוח בטון מצפון ועד דרום, לרבות ניסור בטון ביבנה ובסביבה. בבטון טופ פועלים שבעה צוותי שטח מנוסים, מאובזרים בציוד החדיש והמתקדם ביותר, ומחזיקים במגוון רחב של ראשי יהלוםראשי החיתוך והקידוח החזקים, העמידים והמדויקים ביותר הקיימים בשוק כיום.

כל הפרויקטים והעבודות בבטון טופ מתבצעים בזמינות מלאה, תוך עמידה בלוחות זמנים, בפיקוח בטיחות קפדני ובהוגנות כלפי כלל לקוחות החברה.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור יבנה חייגו 050-9990592

בטון אדריכלי

הבטון האדריכלי הוא תחום חדש יחסית בעולם הבינוי והעיצוב, כאשר הוא נולד בזכות פיתוח של שיטות עבודה וחומרים אשר אפשרו לספק לבטון מרחב עיצובי ולצאת מהקיבעון בו בטון הוא חומר קר, מחוספס ואפרורי. שיטות חדשו ליציקה ולהחלקת בטון לד חומרי איטום וצבעים ייחודיים לבטון יצרו חומר רך וגמיש לעבודה אשר מתקשה לכדי חומר יציב וחזק במיוחד, וניתן לצביעה, לגיוון, ליצירת טקסטורות ולהטבעה, בשלל סגנונות עיצוב ואפשרויות.

הבטון האדריכלי יצר אפשרות לחיפוי קירות פנימי או חיצוני מבטון, משטחי עבודה מבטון, גם בחדרים רטובים, ריצוף מבטון ויצירת מוצרים דקורטיביים ושימושיים רבים.

משטח הבטון לאחר שהוא יצוק ומוקשה, ניתן לשינויים רק באמצעות חיתוך מדויק בגימור מושלם, באמצעות כלים מתאימים ויד מיומנת. מסורים רגילים, גם העוצמתיים שבהם, יתחממו במהירות, יתעקמו ויביאו את המשטח להתבקעות לא נשלטת ולהתפוררות. ניסור בטון באמצעות כלי קידוח וניסור מותאמים, בעלי עוצמה יוצרת דופן ולהב מחומר חזק ועמיד במיוחד יספקו מענה ויביאו לניסור מדויק בגימור מושלם.

מדוע נדרש הצורך בעבודות ניסור בטון בשיפוצים?

הבטון משמש לקביעת קירות ומשטחים אחרים, לחיזוק מבנים, לצרכים בטיחותיים ולחיפויים. לעתים כחלק מתכנון השיפוץ יעלה הצורך להגדיל את כמות התאורה הטבעית במבנה, מה שאומר יצירת סקיילייטים ופתחי תאורה, ופתיחה והרחבה של חלונות. צורך נוסף עולה כאשר פתחי הכניסה המסורתיים אינם מספקים ועולה הצורך בהרחבת דלת הכניסה, לעתים מסיבות של נגישות ולעתים מסיבות של נוחות. סיבה נוספת לניסור בבטון היא יצירת תעלות ומעברים לכבלים של תקשורת ותשתיות אחרות.

בביצוע עבודות מסוג זה על הקבלן לבחון את התכניות ההנדסיות של המבנה: לוודא כי אין מדובר בקיר תומך או בנקודות ניסור וקידוח בהם עוברות תשתיות קיימות. מעבר לזאת חשוב לבצע עבודה מדויקת ומקצועית ולנסר במהירות ובמיומנות באופן שלא יפגע במשטח הקיים ובתשתיות אחרות.

פינוי פסולת ונסורת בטון

עבודות ניסור בטון בניגוד לעבודות הריסה באמצעות כלים כבדים מפחיתות באופן משמעותי זיהום אוויר סביבתי ומייצרות פחות פסולת בניה. יחד עם זאת, פסות כזאת ונסורת כתוצאה מן העבודה ככל שנוצרו, יהיו באחריות של קבלן ניסור הבטון המבצע. בהסכם התקשרות עם קבלן ניסור בטון ביבנה, או בכל יעד אחר בארץ, חשוב לוודא כי ההסכם מתייחס לאחריות על פינוי הפסולת, כמו גם כי הקבלן מבצע פינוי כחוק לאתרי פסולת בנייה מורשים.

בעבודות ניסור בטון בהיקף קטן כמות הפסולת תהיה כזו המאפשרת פינוי ידני על ידי עובדי הקבלן במקום, אולם בעבודות מאסיביות בעלות שטחי היקף ניסור בטון גדולים יזדקק הקבלן לשרוולי פינוי פסולת ולמכולות, כמו גם לכלי שינוע בהתאם.

לא. בעבודות ניסור קלות המיועדות לשיפוצים כמו קידוח של תשתיות לצנרת המזגן, המים, החשמל והביוב, בפתיחת פתחים לחלונות או דלתות בקירות הבטון אין צורך בפיקוח הנדסי. בעבודות מורכבות יותר כמו הריסת מבנים, ניסור גשרים, קידוח בכביש ועוד יש צורך בליווי צמוד של מהנדס.

עבודות ניסור בטון הן עבודות הרבה יותר מקצועיות, דייקניות והרבה פחות מסוכנות. בעת השימוש בפטיש אוויר חלקי הבטון עלולים לפגוע ברכוש, בבני אדם או בחיות מחמד והשימוש בפטיש אוויר מלווה בהרבה אבק העלול להתפשט בסביבה, לחדור לדרכי הנשימה ולפגוע בבריאות.

ניסור הבטון מתבצע באמצעות להב יהלום, חומר חזק המסוגל לחתוך את הבטון בקלות. את השיטה גילו כורי השיש שחיפשו חומר גלם חזק שיתגבר על החוזק של השיש ומצאו את היהלום. ומאז חומר היהלום החל לשמש גם לניסור בטון, אחד החומרים החזקים בטבע.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן