ניסור בטון בחדרה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בחדרה

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור חדרה. זמינות 12 שעות ביממה.

עבודות שיפוצים ושדרוג של בתים ומשרדים מצריכים יצירתיות רבה, ומעצבי הפנים אינם מסתפקים בהלבשת הבית כי אם יוצרים שינויים ומרחבים מעוצבים באמצעות משחק עם תכנון וחלוקה מחדש של המרחב בבית, הכנסת תאורה טבעית בעזרת פתיחת חלונות נוספים ופתחי תאורה, הרחבת כניסות, חיפויי קירות ושימוש במשטחי אבן ובטון איכותיים הבאים להחליף ריהוט פונקציונלי ולקבוע מראה טבעי ומרהיב.

אחד מבעלי המקצוע המבוקשים בעבודות שיקום מבנים, שימור ושיפוצים הוא קבלן ניסור בטון, אשר מביא עמו ציוד מקצועי ומיומנות לטיפול במשטחים וחיפויים מבטוןהחומר החזק ביותר בענף הבניה.

הבטון אינו חומר טבעי ועל כן גם אינו אחיד ויכול לספק רמת חוזק שונה ממשטח אחד למשנהו. הבטון נוצר באמצעות תערובת מדויקת של חול, מים וחומרים צמנטים, אשר מספקים חומר גמיש, במצב צבירה נוזלי ונוח ליציקה ולעבודה, כאשר לאחר תהליך של התגבשות והתקשות נוצר חומר חזק במיוחד. הבטון מוכר לרובנו מתעשיות ביטחוניות, כחומר בולט בבינוי של מקלטים, ממ"דים וממ"קים, אולם בשנים האחרונות בזכות מכשור מתקדם, פיתוח של סילרים וחומרים מחזקים ושיטות ייחודיות להחלקת בטון, הפך גם לחומר המתאים לעיצוב, לחיפויי קירות, ליצירת משטחי עבודה ומשטחי נוי, לפיסול ועוד. השימוש הרב בבטון הביא גם לצורך בעבודות ניסור בטון וקידוח בטון, לצרכים שונים.

העיר חדרה שבשרון קיימת משנת 1891 (העלייה הראשונה) ומתפתחת לאורך השנים, כאשר כיום הא מונה קרוב למאה אלף תושבים. פרויקט תמ"א 38 זכה להצלחה בעיר, כמו גם פרויקטים עצמאיים של דיירים, בעלי בתים, ועדי בתים משותפים ובנייני משרדיםשבחרו לשפץ, להרחיב, לעצב וליצור חזות שונה למבנים, הן מבחינה חיצונית והן מבחינת עיצוב הפנים.

שירותי ניסור בטון בחדרה מוזמנים לרוב על ידי קבלני השיפוצים והתמ"א בעיר, וזאת מאחר ומדובר בספק אשר מעניק את שירותיו כקבלן משנה. יחד עם את, גם אדם פרטי בעיר יכול להזמין קבלן ניסור בטון בחדרה, בתהליך שדרוג ושיפוץ עצמאי מסיבות שונות.

בטון טופ

אנו בחברת בטון טופ מספקים שירותי ניסור בטון מקצועיים בחדרה עם בטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו

חברת בטון טופ היא חברה מקצועית, מנוסה ומובילה המספקת שירותי ניסור בטון בחדרה ובפריסה ארצית מלאה, מצפון ועד דרום. בבטון טופ עובדים עם מיטב הטכנולוגיות והמכשירים המתקדמים, לעבודה איכותית, מהירה ומדויקת בגימור מושלם. בטון טופ מקפידה על בטיחות בעבודה, וכל צוות פועל פיקוח מוקפד לשמירה על סביבת עבודה בטוחה לחלוטין לעובדים ולאחרים, ולעבודה איכותית.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור חדרה חייגו 050-9990592

ניסור בטון בחדרהלשם מה?

בין הסיבות הבולטות לצורך בקבלן ניסור בטון בחדרה ניתן מצוא:

הנגשה

הנגשה מתייחסת ליצירת נגישות לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, כאשר בתחום הבינוי הרחבת פתחי כניסה ודלתות לצורך מעבר נוח של הליכון או כיסא גלגלים היא הצורך העיקרי. כאשר מדובר בקיר היצוק מבטון יש להזמין קבלן ניסור בטון מקצועי, אשר ימדוד, ישרטט ויקבע את גבולות החיתוך לצורך האמור ויבצע עבודה מדויקת ברמת גימור גבוהה במיוחד.

תאורה טבעית

תאורה טבעית היא אחד האלמנטים הבולטים בתחום הבינוי ובתחום עיצוב הפנים, כאשר המטרה היא להכניס אור טבעי הביתה על פני תאורה מתועשת, לחיסכון באנרגיה ובעלויות ולעיצוב חללים חדשניים ומרהיבים. תאורה טבעית ניתן ליצור באמצעות פתיחת פתחי תאורה על גבי התקרה (במידת הניתן), הרחבת חלונות ויצירת חלונות חדשים. ניסור בטון נדרש לצורך זה כאשר מדובר בקירות, תקרה ו/או תשתיות מבטון.

פתיחת תעלות להעברת כבלים

העברת כבלי תקשורת, חיווטים חשמליים וצנרת פנימית דורשים יצירת תעלות בתוך הקירות, למעברים וחיבורים בטוחים, להגנה מפני רטיבות ולאסתטיקה ומניעה של כבלים מתרוצצים בבית וגלויים לעין. על מנת להעביר כבלים בתשתיות בטון נדרש קידוח מדויק ויצירת תעלות ברוחב המתאים, נקודות גישה לחיבורים ולתיקונים במקרה הצורך, וזאת תוך בחינה והתאמה של התכניות ההנדסיות שלא לפגוע בתשתית קיימת ו/או יצירת נזק.

ניסור משטחי בטון

משטחי בטון מחליפים כיום משטחי עץ, משטחי שיש ואחרים, לצרכים פונקציונליים ודקורטיביים כאחד. בזכות שיטות החלקת הבטון החדשות וצבעי הבטון המאפשרים להעניק לו גוונים חדשניים ולא מותירים זכר לאפור המשמים, כמו גם בזכות שיטות וחומרים לאיטום בטון, הבטון משמש כיום ליצירת משטחי עבודה במטבח, בתי מלאכה, אמבטיות וחדרים רטובים. כאשר עולה צורך לשינוי במשטח, לדוגמה לצורך פתיחת פתח לכיור, לכיריים או פשוט להתאמה למטבח, קבלן ניסור בטון מקצועי הוא בעל המקצוע הנדרש.

השיטה הטובה ביותר לניסור הבטון היא בשיטת ניסור יהלום. בשיטה זו משתמשים בחומר החזק בטבע, יהלום, כדי לנסר את הבטון שגם הוא חומר חזק וקשה. הדיסק של המסור מצופה ברסיסי יהלומים, והיהלומים החזקים מאפשרים לחדור בקלות את הבטון ולבצע חיתוכים מדויקים

כן, בהחלט. הגורם האנושי הוא הגורם החשוב ביותר בביצוע עבודות של ניסור ובטון. אומנם, חייבים גם להצטייד בציוד חדש ועדכני, אך ללא ניסיון וידע בעבודות הניסור, התוצאות עלולות להיות מסוכנות והרסניות. רק איש מקצוע ידע לבחור את הכלי והשיטה המתאימים ביותר.

כמו בכל דבר גם בתחום ניסור הבטון כדאי לערוך סקר שווקים ולקבל המלצות על חברות מובילות בשוק. כעיקרון בעת בחירת חברה לעבודות אלו חשוב להקפיד על מספר גורמים, ניסיון וותק, ידע מקצועי, ציוד מתאים, חדשני ועדכני, אחריות ומחיר הוגן.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן