ניסור בטון בגדרה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בגדרה

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור גדרה. זמינות 12 שעות ביממה.

גדרה נמצאת באזור השפלה הדרומית במחוז המרכז בישראל. העיר נוסדה בשנת 1949 והוכרזה כמועצה מקומית בשנת 194. גדרה היא מושבה אשר משמרת את העבר, אך צועדת כל הזמן עם הפנים קדימה.

בין שנות החמישים ועד לשנות השמונים הגיעו אל העיר גלי עלייה ששוכנו בשיכוני מגורים בתוך המושב. בשנות האלפיים נבנו בעיר שכונות חדשות שמשכו אליהן זוגות צעירים ומשפחות משפרות דיור שחיפשו דירות ובתים במחירים נמוכים יותר ממחירי הבתים במרכז, אך עם נוחות ואיכות חיים של עיר וגישה נוחה למרכז הארץ.

גדרה מאופיינת בשכונות עם בנייה נמוכה צמודת קרקע של קוטג'ים ובתים דו משפחתיים לצד בניינים גבוהים בני ארבע עד חמש קומות.

שירותי בטון טופ

צוות העובדים ב"בטון טופ" מבצעים את עבודות ההריסה בכפוף לתקנות הבטיחות המחמירות. כל העובדים מצוידים בציוד מגן ועוברים קורסים והכשרות בתחום הבטיחות בעבודה. צוות העובדים מצויד בכל האישורים הנדרשים כולל אישור עבודה לגובה.

חברת "בטון טופ" כבר מעניקה שנים רבות לתושבי גדרה, הוותיקים והחדשים, שירותים של ניסור וקידוח בבטון. שמה של החברה עובר מפה לאוזן, מלקוח ותיק ומרוצה ללקוח חדש המחפש חברה מקצועית שתדע לנסר את הבטון בהצלחה, ותבצע את העבודה ברמת גימור גבוהה ובמראה אסתטי ומרשים.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור גדרה חייגו 050-9990592

ניסור בטון בגדרה מבט קצר על ניסור בטון ביהלום

יש שתי שיטות המשמשות אותנו לניסור הבטון, כל שיטה מתאימה לסוג עבודה אחר.

שיטת הניסור בכבל היהלום מאפשרת לבצע חיתוך במשטח הבטון במקומות שבהם הניסור במסור יהלום רגיל לא יהיה יעיל. הניסור בכבל היהלום מתבצע באמצעות כבל פלדה חזק שאליו מחוברים שבבי יהלומים לתעשייה. הכבל נע באמצעות גלגלת המחוברת למנוע חשמלי, כאשר הכבל מתוח בין הגלגלת ובין משטח הבטון, הוא יוצר לחץ על משטח הבטון, לחץ המאפשר את פעולת החיתוך. הניסור בכבל היהלום מניב תוצאות מדויקות ואסתטיות והוא מתאים גם לפרויקטים המתבצעים מתחת למים.

בשיטת ניסור בטון ביהלום משתמשים במסורים משוננים וחדים המצופים בשכבה דקה של רסיסי יהלומים. חומר היהלום נחשב לחומר החזק ביותר בטבע, ולכן הוא יכול לאפשר ללהב המסור לחדור אל תוך הבטון המזוין, גם אל הבטון העבה ביותר, ולנסר בקלות ובדייקנות את משטחי הבטון.

יש סוגים שונים של מסורים ויש להבים בגדלים שונים, קבלן מקצועי מומחה בתחום ניסור הבטון ידע להתאים את סוג המסור ואת עובי וגודל הלהב לכל סוג של עבודה ולכל עובי של משטח הבטון.

 

ניסור בטון בגדרה – שלושה כללים להצלחה

עבודה מקצועית בתחום ניסור הבטון דורשת ציוד חדיש ומקצועי, שיטות חדשות וטכנולוגיה המבוססת על חומר היהלום. ניסור בטון בחומר היהלום מחליף בהצלחה את השיטות והכלים הישנים שבהם השתמשנו כאשר רצינו לחתוך את משטחי הבטון. את פטיש האוויר ואת הקונגו מחליפים כלים חדשניים כמו מקדח יהלום, מסור יהלום, כבל היהלום ומכונת ניסור שהמכנה השותף לכולם הוא השימוש בדיסק יהלום. דיסק היהלום זהו דיסק ייעודי המצופה בשבבי יהלומים לתעשייה חומר היהלום. היהלום הנחשב לחומר החזק בטבע מצליח לבצע את החיתוכים בבטון, בדייקנות, ברמה אסתטית גבוהה, בגימור מושלם וללא אבק רב וכמעט ללא לכלוך.

חברת "בטון טופ" מצוידת בציוד חדיש ומשתמשת בטכנולוגיה של ניסור יהלום. צוות העובדים של החברה עובר הכשרות ייעודיות המכשירות אותו להפעיל נכון ובמקצועיות את הציוד החדיש כדי להגיע לתוצאות מרשימות.

הקפדה על כללי הבטיחות חיונית להצלחת העבודה. עבודות הניסור מתבצעות עם חומרים קשים וחזקים ועם ציוד כבד. רק הקפדה מלאה על כללי העבודה תמנע פציעות, תאונות וגרימת נזקים לרכוש.

לפני שמתחילים לנסר את קירות הבטון חשוב לוודא שלא עוברות בהם תשתיות חיוניות כמו צנרת גז, כבלי חשמל, תשתית לאינסטלציה, למערכת מיזוג האוויר, כבלי תקשורת ועוד. אם במשטח המיועד לניסור קיימות תשתיות חיוניות, יש להזמין בעלי מלאכה מתאימים כדי שיעבירו את התשתיות למקום אחר. ובנוסף, חשוב לבדוק האם הקיר שאותו אנו עומדים לנסר אינו עמוד תומך בבניין. ניסור של עמוד בטון עלול לפגוע ביציבות הבניין ובמקרים קיצוניים אפילו למוטט אותו.

לפני תחילת העבודה חשוב לשמור על סביבת עבודה נקייה ולהרחיק מהמקום אנשים שאינם משתתפים בתהליך הניסור.

על העובדים להיות מצוידים בלבוש מגן מיוחד כמו משקפים מיוחדים, קסדה, כפפות, ביגוד מתאים ונעליים גבוהות.

בחירה נכונה של קבלן ניסור הבטון היא אחד הגורמים המרכזיים להצלחת העבודה. ניסור בטון זוהי עבודה של מקצוענים ואסור להתפשר עליה. חשוב לבחור חברת ניסור מיומנת ומקצועית שתדע לנסר את משטחי הבטון בהצלחה.

רק חברה העושה שימוש בציוד חדיש ובטכנולוגיות המבוססות על ניסור בעזרת חומר היהלום, תוכל לבצע עבודה מקצועית, מדויקת ומושלמת.

 אל תוותרו על אחריות, חברה מקצועית שיודעת לעבוד נכון לא תהסס לתת לכם אחריות על העבודה שלה. אם החברה שבחרתם אינה מוכנה להעניק אחריות על העבודה, אל תבחרו בה.

כאשר אתם מחפשים חברה העוסקת בתחום ניסור הבטון חשוב לקבל המלצות וחוות דעת על החברה. ההמלצות הן כלי עוצמתי שייתן לכם חוות דעת אובייקטיבית על המקצועיות, על השירות ועל התוצאות.

בקשו מבעל החברה לתת לכם שמות של ממליצים וגשו אליהם כדי להתרשם בעצמכם מאיכות העבודה. אם לא תקבלו שמות של ממליצים נסו לדלות חוות דעת על אודות החברה באתרי האינטרנט, באתרי מדרג, בפורומים ייעודיים ובקבוצות הפייסבוק.

תוכלו לבקש גם חוות דעת על החברה מבעלי מקצוע הפעילים בענף הנדל"ן. בקשו המלצות מאדריכלים, מקבלנים, מיזמי נדל"ן ועוד המכירים את החברה שבחרתם וישמחו לתת עליה המלצות.

אינספור לקוחות מרוצים ימחו להמליץ על חברת "בטון טופ", צרו קשר והצטרפו גם אתם אליהם.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן