ניסור בטון בגבעת שמואל

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בגבעת שמואל

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור גבעת שמואל. זמינות 12 שעות ביממה.

בשני העשורים האחרונים גבעת שמואל עוברת צמיחה והתחדשות עירונית רחבה. העיר קולטת אוכלוסייה רבה המגיעה מהערים הסמוכות כדי ליהנות מאיכות החיים שהעיר מציעה, מהפארקים ומגינות הנוי הרבות, ממערכת חינוך מצטיינת ומחברה של שכנים אינטליגנטיים ומשכילים.

יחד עם הביקוש הגבוה לדירות, מחירי הנדל"ן בעיר עולים, הקרקע מתייקרת ושטח הדירות מתכווץ בהתאמה. ולכן, משפחות רבות שלא מוכנות לוותר על דירות מרווחות וגדולות מעדיפות לקנות דירות ישנות ומרווחות בשכונות הוותיקות יותר ולשפץ אותן.

שיפוץ בית דורש מעורבות של בעלי מקצועות רבים כמו צבעים, זגגים ועוד. רוב בעלי מקצוע יודעים לבצע את העבודה ללא התמחות מיוחדת, אך כאשר יש צורך בקבלנים לניסור בטון יש צורך במקצועיות ובידע רב!

ניסור הבטון דורש מומחיות, ניסיון ושימוש בציוד יקר ומיוחד, וככל שבעל המקצוע מומחה יותר, כך גם התוצאות יהיו מקצועיות יותר. משה רוימי וחברת "בטון טופ" הם השם החם בין כל מי שמשפץ דירות בגבעת שמואל ובין כל מי שנדרש לעבודות של ניסור בטון. החברה מציעה שירותי ניסור לכל המגזרים, למגזר הפרטי, העסקי והציבורי. צוות העובדים עבר הכשרות רבות בתחום והוא משתמש בטכניקות החדשניות ביותר ובכלי העבודה העדכניים.

בטון טופ

חברת "בטון טופ" פועלת בהצלחה למעלה משני עשורים בתחום הניסור והקידוח בבטון. החברה צברה לקוחות רבים ומוניטין רב והיא מצטיינת בהקפדה על סטנדרטים מחמירים ועל עבודה מקצועית מעולה.

כל עובדי החברה עברו את כל ההכשרות הנדרשות ומצוידים בכל האישורים הנדרשים לרבות אישור עבודה לגובה.

אנו עושים שימוש בטכניקות החדשניות והמובילות בענף ניסור הבטון ומשתמשים בציוד הייעודי, החדש והאיכותי ביותר.

אנו משתלמים בפרויקטים מסוגים שונים במגזר הציבורי, הפרטי והעסקי. אנו מגיעים לכל מקום בארץ ומחויבים לשירות אדיב, ליחס אישי להקפדה על כללי הבטיחות ולמחירים הוגנים.

מחפשים את הטובים מכולם? מצאתם!

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור גבעת שמואל חייגו 050-9990592

מחפשים חברה לניסור בטון בגבעת שמואל או בכל מקום אחר, צרו קשר עם חברת "בטון טופ". אנו מגיעים לכל מקום בארץ, מחויבים לעבודה מקצועית ובטיחותית ולמחירים הוגנים ואטרקטיביים.

ניסור בטון – אתם שואלים, "בטון טופ" עונים!

שאלה: מתי אנו נדרשים לשירותי ניסור בטון?

תשובה: שירותי ניסור בטון נדרשים כאשר אנו רוצים לחתוך, לנסר או לפרק את משטחי הבטון החזקים. עבודת הניסור מתבצעת בטכניקה חדשנית של ניסור יהלום מתוך שימוש בחומר היהלום החזק המסוגל להתגבר על החוזק של משטחי הבטון ולנסר אותם בקלות, בדייקנות וברמת גימור גבוהה.

שאלה: האם עבודות הניסור גורמות לאבק וללכלוך רב?

תשובה: בעבר, כאשר השתמשנו בקונגו או בפטיש חציבה כדי לחתוך את החומר הבטון היה אבק רב. כיום, הודות לשיטה החדשה ולכלים הייעודיים, אנו מלווים את עבודות הניסור במים אשר מונעים מהאבק ומהלכלוך להתפזר בסביבת העבודה.

שאלה: האם יש צורך בליווי של מהנדס בניין?

תשובה: אנו ב"בטון טופ" צברנו ידע וניסיון רב. אנו יודעים לאתר בדייקנות את המקומות שבהם אפשר לנסר ללא חשש של גרימת נזק. במקרים מורכבים יותר אנו נעזרים בליווי ובפיקוח צמוד של מהנדס בניין מוסמך.

שאלה: מה המיוחד בשיטה של ניסור היהלום?

חומר היהלום הוא אחד החומרים החזקים בטבע, חומר חזק ועוצמתי המסוגל לגבור על החוזק של משטחי הבטון המזוינים. בשיטת ניסור היהלום אנו משבצים בדיסק המורכב במסור שביבי יהלומים והעוצמה של סיבובי המסור המהירים יחד עם החוזק של שביבי היהלומים מאפשרים לחתוך בקלות ובדייקנות כל עובי של משטח בטון.

יש סוגים שונים של כלים ייעודיים המשמשים לניסור הבטון ודיסקים בגדלים שונים. צוות העובדים ב"בטון טופ" יודע להתאים לכל סוג של משטח בטון ולכל עבי של המשטח את הכלי הנכון ואת הדיסק המתאים.

שאלה: כמה זמן בממוצע נמשכות העבודות?

תשובות: משך העבודה תלוי במספר גורמים, סוג העבודה, מורכבות העבודה ותנאי השטח. עבודות סטנדרטיות של יצירת פתחים בקיר הבטון נמשכות כמספר שעות ואילו עבודות מורכבות יותר, בתנאי שטח קשים יותר עלולות להימשך מספר ימים.

שאלה: מהן השיטות השונות של ניסור בטון?

תשובה: יש שתי שיטות עיקריות, ניסור בטון רטוב וניסור בטון יבש. בניסור בטון רטוב משתמשים במים תוך כדי עבודות הניסור במטרה לצנן את להב המסור ולמנוע את פיזור האבק. במקומות שבהם אין מקור למים משתמשים בניסור יבש.

שאלה: מדוע להעדיף את שיטת הניסור ביהלום על פני השיטות הוותיקות יותר?

תשובה: לשיטת הניסור ביהלום יש מספר יתרונות שאין לשיטות הישנות. הטכניקה החדשנית מאפשרת לנו להגיע לתוצאות מדויקות ולרמת גימור גבוהה במיוחד, אפשר לנסר בקלות ובדייקנות כל משטח בכל עובי, אנו מצליחים למנוע את התפשטות האבק העלול לפגוע בדרכי הנשימה של כל מי שנמצא בסביבה ולהשאיר סביבת עבודה נקייה.

שאלה: האם המחיר כולל את פינוי הפסולת?

תשובה: לא תמיד, זה תלוי בכמות של הפסולת המצטברת. כאשר יש פסולת רבה שצריך לפנות לאתרי פינוי מורשים באמצעות משאיות או כל ציוד אחר, בדרך כלל רוב החברות יגבו על כך תשלום נוסף.

שאלה: איך אוכל לדעת שהחברה שבחרתי היא חברה מקצועית ואחראית?

תשובה: לפני שאתה בוחר חברה לניסור בטון בגבעת שמואל או בכל מקום אחר, חשוב לבדוק מהו הניסיון של החברה, באיזה ציוד החברה משתמשת והאם היא מעניקה אחריות על העבודות שאותן היא מבצעת.

הניסיון הוא אחד הפרמטרים המעידים על חברה מקצועית. חברת ניסור שהצליחה לשרוד זמן רב בשוק תחרותי ומוצף בנותני שירות היא ודאי חברה מקצועית שכדאי לבחור בה.

גם ההמלצות הן כלי מצוין המעיד על המקצועיות. כדאי לבדוק עבודות קודמות שהחברה ביצעה ולהתרשם מהן, לברר על החברה בין גופים מקצועיים הפועלים בשוק הנדל"ן כמו קבלני בניין, קבלני שיפוצים, יזמים, אדריכלים ועוד. אפשר גם לדלות מידע באתרי האינטרנט, בדפי הפייסבוק ובפורומים ייעודים של בעלי מקצוע.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן