ניסור בטון באריאל

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר באריאל

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור אריאל. זמינות 12 שעות ביממה.

העיר אריאל מציעה לזוגות צעירים ולמשפחות משפרי דיור איכות חיים במחירי נדל"ן שפויים. וכמו רבים אחרים גם תמי ובעלה הגיעו לאריאל רק לפרק זמן מוגדר, עד שבעלה יסיים ללמוד הנדסת בניין אוניברסיטת אריאל, אך התאהבו בעיר ובאיכות החיים שלה. בתקופת הלימודים, מספרת תמי, שכרנו דירה מרווחת עם חצר גדולה, גם הקרבה אל המרכז והאפשרות להגיע לתל אביב בתוך שלושים וחמש דקות קסמו להם והם החליטו להשתקע בעיר.

חיפשנו בית לקנייה, רצינו בית חדש, אך באותה תקופה לא הייתה בנייה חדשה בעיר ונאלצנו לרכוש בית ישן ולשפץ. מבין כל בעלי המקצוע שסייעו לנו בשיפוצים אני זוכרת לטובה את משה רוימי מבעלי "בטון טופ", חברה לניסור וקידוח בבטון.

עבודות הניסור שהוא ביצע בבית שלנו הפכו בית ישן ומוזנח לווילה חלומית, אומרת תמי, הוא פתח לנו דלתות וחלונות בקירות הבטון העבים, ניסר קירות בטון והגדיל את החללים הפנימיים, פתחנו פתח לגג והוספנו עוד קומה, הוא העביר לנו צינורות וכבלים לתשתיות השונות בתוך קירות הבטון העבים, ניסר מדפים מבטון, בנה נישות מעניינות מבטון ועוד.

קצת עלינו

חברת בטון טופ היא מבין החברות המובילות בתחום הניסור בטון, וקידוח בטון החברה בעלת רזומה רחב במגוון רחב של פרויקטים, החל מפרויקטים פרטיים ועד לפרויקטים ציבוריים. החברה מחזיקה בניסיון של מעל 15 שנה ובראש סדר העדיפויות שלה עומד בטיחות וטובת הלקוח.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור אריאל חייגו 050-9990592

היו לנו המון רעיונות, ומשה רוימי ידע להוציא אותם לפועל בהצלחה, במקצועיות וברמת גימור גבוהה. אנחנו ממליצים עליו בחום.

גרים באריאל? מחפשים שירותי ניסור בטון, צרו קשר. חברת "בטון טופ". החברה מספקת שירותים למגזר הפרטי, למגזר העסקי, לרשויות המקומיות, למוסדות ציבור ועוד.

צברנו ידע וניסיון רב שנים ובעזרת הכלים והטכניקות החדשות של ניסור הבטון יש לנו את היכולת לבצע בהצלחה רבה כל עבודה במקצועיות, באסתטיות ומתוך שמירה על כללי הבטיחות.

אנו מחויבים לעמידה בלוח הזמנים, למחירים הוגנים ואטרקטיביים ולהקפדה על ניסור וחיתוך מדויק של משטחי הבטון ברמה הגבוהה ביותר.

ניסור בטון – בואו ללמוד על השיטה ועל הציוד המיוחד

בעבר כאשר רצו לנסר את משטחי הבטון העבים עשו זאת באמצעות פטיש אוויר, קונגו או מסור ידני. העבודה הייתה מתישה, התוצאות לא היו מקצועיות ומדויקות, האבק הרב התפזר לכל עבר והלכלוך הצטבר לערימות גבוהות.

כאשר חוצבי השיש גילו את חומר היהלום והצליחו לחצוב בעזרתו את חומר השיש הקשה, גם מנסרי הבטון החליטו לנסות את השימוש ביהלום ולא התאכזבו.

חומר היהלום הוא החומר הקשה ביותר בטבע. רק חומר קשה, חזק ועוצמתי כמו היהלום מצליח להתמודד בהצלחה עם חומר הבטון הנחשב לחומר החזק ביותר בענף הבנייה.

השימוש במסור יהלום הביא לתוצאות מקצועיות ולרמת גימור גבוהה במיוחד. חיתוכי הבטון נעשו בדייקנות, במקצועיות ואפשרו לנסר כל עובי של משטח בטון. במהלך העבודה משפריצים העובדים מים על משטחי הניסור והמים וכך הם מצליחים למנוע את פיזור האבק, למנוע פיזור של חתיכות בטון ולהקפיד על סביבת עבודה נקייה.

ניסור הבטון נעשה באמצעות מסורים מיוחדים, שונים מהמסורים שהתרגלנו לראות. המשותף לכל סוגי המסורים והכלים המשמשים את מנסרי הבטון הוא דיסק היהלום.

דיסק היהלום הוא דיסק המצופה בשביבי יהלומים לתעשייה. את הדיסק מרכיבים בתוך המסור, מצמידים אל משטח הבטון והסיבובים המהירים והעוצמה והחוזק של שביבי היהלומים מצליחים לנסר במהירות ובדייקנות כל משטח בטון. המסורים המשמשים לניסור הבטון מגיעים בכל הגדלים, בכל הסוגים ומתאימים לניסור כל סוג וכל עובי של משטח הבטון.

מסור נוסע או בשמו הנוסף מכונת ניסור, זהו מסור המזכיר עגלה נוסעת. בתחתית המסור מורכב דיסק היהלום והוא מאפשר לנסר רצפות, כבישים, שבילים ומדרכות בקלות ובדייקנות מרבית.

מסור מקובע הוא מסור שאותו מרכיבים על גבי הקיר שאותו רוצים לנסר ומפעילים אותו באמצעות שלט רחוק כדי לשמור על בטיחות מרבית. זהו כלי עבודה מתקדם וחדשני, כשברוב המסורים המקובעים יש מנגנון מיוחד, מנגנון אל רטט, שתפקידו למנוע זעזועים ולערער את יציבות המבנה.

השימוש בכלי עבודה לא מתאימים עלול לגרום נזקים למבנים במקרים החמורים ולתוצאות לא אסתטיות במקרים הקלים.

השימוש בכלי העבודה הייעודים מחייב ידע ומיומנות ולא כל מנסר בטון ידע לשלוט עליהם ובהם ולהביא לתוצאות מקצועיות. צוות העובדים בחברת "בטון טופ" עבר הכשרות רבות בנושא תפעול ובטיחות כלי העבודה החדשניים, הוא ידע להתאים לכל סוג של בטון ולכל סוג של עובי את הכלי הנכון.

 

כמה עולה לנסר בבטון ואיך אפשר להוזיל את השירות?

המחיר הסופי של ניסור בטון משקלל את מורכבות העבודה, את השימוש בציוד המקצועי ואת הידע וההכשרה של העובדים. טווח המחירים רחב מאוד, הוא משתנה מחברה לחברה ותלוי בהיקף העבודה. באופן עקרוני טווח המחירים של שירותי הניסור נע בין מאות שקלים ועד לאלפי שקלים.

פער המחירים בין החברות השונות עלול להיות משמעותי, ולכן לפני שאתם חותמים עם חברה לניסור בטון, רצוי לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. חשוב לקבל הצעת מחיר המתייחסת לכל מפרט העבודה כמו למשל באיזה ציוד מתבצעת העבודה, מה משך העבודה, כמה עובדים ייקחו בה חלק ומהו ציוד העזר הנדרש. שימו לב, אם עבודת הניסור מתבצעת בגובה, סביר להניח שיידרש שימוש במנוף או בתיבת הרמה, גורמים המייקרים את המחיר.

עשו השוואה בין החברות על בסיס נתונים שווים והשוו בין אותם השירותים. אל תתפתו להצעת מחיר זולה במיוחד, להפך, היא צריכה להדליק לכם נורה אדומה. לא אחת הצעת מחיר זולה מעידה על עבודה רשלנית, על חברה לא מקצועית וחסרת ניסיון או על שימוש בכלים ידניים ובשיטות מיושנות.

חתמו על הסכם עבודה מפורט ומסודר והכניסו בו גם לוח זמנים מחייב. חתימה על חוזה עבודה סגור וברור יבטיח לכם שהמחיר שקיבלתם בהצעת העבודה יהיה המחיר הסופי וימנע מכם הפתעות והעלאת מחירים בשטח וברגע האחרון.

חשוב לבחור חברה המציגה אישורי עבודה רלוונטיים כמו למשל אישור עבודה לגובה ופוליסת ביטוח המכסה הן את הנזק לרכוש והן את הפגיעות העלולים להיגרם לעובדים או לכל מי שנמצא בסביבה.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן