ניסור בטון באילת

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר באילת

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור אילת. זמינות 12 שעות ביממה.

אילת היא העיר הדרומית ביותר בישראל, ועיר הנופש המרכזית בה. ייתכן שאתם לא מודעים לעובדה חשובה נוספת לגבי אילת: זוהי אחת מזירות הנדל"ן החמות של ישראל. העיר נמצאת בהליכי פיתוח משמעותיים, החל מהקמה של שכונות חדשות (למשל שכונת השחמון) ועד לחידוש מבנים בכל רחבי העיר. זאת לצד עבודות שיפוץ פרטיות מכל הסוגים.

בתנאים האלו, ברור דבר אחד: השירותים של חברות המבצעות ניסור בטון באילת הופכים להכרחיים. במאמר הבא נציג בפניכם את התרחישים העיקריים בהם מומלץ לפנות לחברה מהסוג הזה, ואת הסיבות שמסבירות מדוע הפתרון של בטון טאק הוא אידיאלי עבורכם.

מי אנחנו? בטון טופ

אנו בחברת בטון טופ מספקים שירותי ניסור בטון מקצועיים באילת והסביבה עם בטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו

חברתנו מבצעת פרויקטים גדולים בכל רחבי הארץ ועובדת עם חברות בניה מהגדולות בתחום, ביצענו עשרות פרויקטים של ניסור וקידוח בטון ואנו מחזיקים בחברתנו שלושה צוותים מיומנים ומוכשרים בתחומם אשר עברו הסמכה ולמדו כיצד יש להפעיל ולתפעל מסורי יהלום.

הבטיחות והמקצועיות הנם אבני יסוד בחברתנו. 

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור אילת חייגו 050-9990592

החשיבות המכרעת של ניסור בטון

ניסור בטון הוא אחת מעבודות הבטון המרכזיות המבוצעות כיום, וניתן לבצע אותו בשלבים שונים של הקמת או שיפוץ המבנה. בין השאר ניתן להשתמש בניסור בטון למטרות שונות, ביניהן:

  • הריסת מבנים
  • שינויים מבניים, דוגמת הסרת קירות בטון
  • הכנה לחלון
  • פתיחת דלת או פתח מעבר בקיר
  • הרחבת פתח בטון קיים: לדוגמה, כשיש צורך בהנגשת מבנה למעבר נכים
  • קביעת תעלות כחלק מעבודות תשתית עבור חשמל, אינסטלציה, מים וכדומה
  • התקנת פתחי תאורה
  • שיקולים עיצובים נטו

בכל אחד מהמקרים, המדובר הוא בפעולה במסגרתה מסירים חלקים גדולים של בטון. הניסור מאפשר מצד אחד טווח עבודה רחב, ומהעבר השני דיוק ועבודה מבוקרת. בדרך זו אפשר להרוס את כל מה שדורש הריסה, אך לא לפגוע בחלקים האחרים של המבנה.

 

השיטה המקובלת: ניסור בשיטת היהלום

מכיוון שבטון הוא חומר חזק בכל קנה מידה, יש צורך להכניס לתמונה את ה"תותחים
הכבדים" – הציוד שרק חברה מהשורה הראשונה בתחום, המנוסה בעבודות בטון, תוכל להשתמש בו בצורה יעילה ובטוחה.

מבחינה מעשית, ניסור בטון נעשה כיום כמעט בכל המקרים באמצעות דיסק יהלום, המתבסס על העובדה שלא תמצאו בטבע חומרים החזקים יותר ממנו. את הניסור מבצעים באמצעות כלי עבודה דמויי מסור, ש"השיניים" החיצוניות שלהם עשויות משבבי יהלום. מנוע חשמלי במסורים מאפשר לסובב את גלגל המתכת המשונן, כשבכל פעם שהגלגל יפגוש את הבטון החזק הוא יביא לחיתוך יעיל ומדויק שלו.

כמובן שניתן למצוא שלל סוגי מסורים המשמשים לעבודות הניסור השונות. ההבדלים ביניהם עשויים להיות ברמת הצורה, הקוטר, הספק העבודה וכן הלאה, אולם ברמה הכללית לניסור בטון יש את היכולת לפעול על בטון בכל דרגת עובי.

עם ניסור בטון לא לוקחים סיכונים

יש תחומים בהם אנחנו יכולים להתפשר במידה מסוימת בחברה המספקת את השירות כדי לקצר תהליכים או להוזיל עלויות. ניסור בטון, ועבודות בטון בכלל, אינם חלק מהם. בחירה שגויה של חברה עלולה להביא לכך שהמלאכה תכלול אינספור פגמים, שעלולים לפגוע במבנה או אפילו באנשים הנמצאים בסמוך לו. למרבה הצער שמענו בשנים האחרונות על אינספור תאונות בענף הבנייה, חלק מהן נוגע לעבודת בטון. מקרים אחרים הסתיימו ללא נפגעים בנפש, אבל גרמו לצרות צרורות דוגמת קריסה של קיר הבטון, הרס מוחלט של תשתיות וכן הלאה. פגיעות מהסוג הזה עלולות להיות כרוכות בהוצאות כספיות גבוהות במיוחד עד להשבת המצב לקדמותו, אם בכלל ניתן לעשות זאת.

חשוב להדגיש שגם הציוד היעיל והמתקדם ביותר לא יספק את התוצאות שאתם מצפים להן בהיעדר כוח אדם מיומן החולש על המשימה. אנשי מקצוע מנוסים בעבודות מורכבות מהסוג הזה, שעברו כמובן את ההכשרות הנדרשות ומבצעים כל פעולה על פי הספר, הם המפתח האמתי להצלחה של עבודת הניסור. חלק מרכזי בתהליך הוא תכנון אדריכלי של העבודה, שמטרתו לבחון את תנאי השטח וסוג העבודה הנדרשת מא' ועד ת'. בהתאם לכך יש לבחור באמצעי הניסור הספציפיים וגם להחליט מהן הנקודות האידיליות לביצוע הניסור.

בתחום זה, עליכם לוודא שלחברה יש את כל ההכשרות הנדרשות לצורך ביצוע העבודה. הדרישה כאן ברורה: בחרו אך ורק בקבלן מורשה המנוסה בביצוע של עבודות ניסור או קידוח בטון, ורצוי כזה שמתמקד אך ורק בעבודות בטון. בדקו שהוא רשום כקבלן מן המניין באיגוד הקבלנים של מדינת ישראל, ושצוות העובדים שלו עבר את ההסמכות הנדרשות לצורך ביצוע הפעולות השונות.

איך מבצעים ניסור בטון באילת?

לאילת יש יתרונות רבים, אבל גם כמה חסרונות משמעותיים. העיר ממוקמת מרחק נסיעה לא קצר, או אפילו מרחק טיסה, מרוב החלקים האחרים של מדינת ישראל. המשמעות: נותני שירותים שבמצב אחר היו יכולים לספק פתרון, פשוט לא פועלים בתחומי העיר. אחרים שכן מציעים פתרונות כאלה או אחרים באילת דורשים מחירים גבוהים בהשוואה לחלקים אחרים על מפת ישראל. חיסרון אחר הוא שזמינות השחקנים השונים בשדה המשחק עלולה להיות נמוכה יותר, מה שעלול לעכב משמעותית כל תהליך בנייה או שיפוץ ולגרור הוצאות כלכליות מיותרות.

החדשות הטובות הן שיש עבורכם פתרון מושלם: המומחים של חברת בטון טופ, הפועלת באמצעות מספר צוותי עבודה בכל רחבי מדינת ישראל – כולל כמובן בנקודה הדרומית ביותר שלה. החברה ידועה בסטנדרטים המחמירים של העבודה שלה ובחתירה למצוינות בכל פעולה הנעשית על ידי צוות החברה. במהלך השנים היא ביצעה עבודות ניסור עבור קבלנים, יזמים, חברות פרטיות וגם שורה ארוכה של לקוחות פרטיים.

החברה, הנחשבת למובילה בישראל בביצוע עבודות ניסור בטון, היא קבלן המחזיקה ברישיון מלא לעבודות בטון. היא נעזרת בציוד המתקדם ובטכנולוגיה החדישות ביותר, המאפשרות לבצע את הניסור בצורה האיכותית, המדויקת, היעילה וכמובן שגם הבטוחה ביותר. הניסור נעשה באמצעות מכונות חיתוך מהשורה הראשונה בעולם, עם ראשי יהלום מדויקים במיוחד, ועל ידי כוח אדם מסור. החברה מבצעת את העבודות לכל מטרה באשר היא, תוך עמידה מלאה בלוחות הזמנים והקפדה על טווחי מחירים הוגנים. בטיחות הניסור וההקפדה על סביבת העבודה הנקייה מונעים תיקוני טיח ותיקונים אחרים בסביבת העבודה.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן