ניסור צינורות בטון

ניסור צינורות בטון היא מבין המלאכות המורכבות ביותר. ניסור צינורות בטון מבוצע אך ורק על ידי אדם שהוכשר לביצוע מלאכות הקשורות בקידוח וניסור בטון קבלן ניסור בטון. בעל המקצוע לרוב יהיה קבלן משנה, אך במקרים מסוימים ניתן יהיה לקרוא באופן פרטני לבעל המקצוע לצורך ביצוע עבודה כזאת או אחרת. מורכבות העבודה סביב צינורות בטון נובעת בעיקר בשל הגישה הלקויה לאזור. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ניסור צינורות בטון.

מה זה ניסור צינורות בטון

ניגע בשני חלקים, האחד הוא מהם צינורות בטון בכלל, ולאחר מכן נסביר איך ומתי נצטרך להשתמש בניסור צינורות בטון, וכיצד התהליך מבוצע בפועל. צינורות בטון הם חלק בלתי נפרד מכל הקמת תשתית עירונית, בין היתר צינורות בטון הן חלק ממערכות ניקוז וביובים. צינורות בטון נראים בדיוק כמו שהם נשמעים, גליל בטון בקוטר רחב שממוקם עמוק מתחת לאדמה. בין היתר, נוכל למצוא גם שימוש בצינורות בטון בפרויקטים של בנייה במקומות תעשייתיים ומבנים ציבוריים.

למה כדאי לבחור בחברת בטון טופ?

חברת בטון טופ הינה חברה המתמחה בניסור בטון. בראש החברה עומדת קבלן ניסור בטון מורשה ועתיר ניסיון, משה אדרי. החברה בעלת מוניטין חיובי של מעל 15 שנים נכון להיום. מעבר לכך, החברה בעלת ניסיון שאינו כולל רק עבודות פרטיות, אלא גם פרויקטים מסחריים ותעשייתיים. בבחירת החברה אנחנו רוצים להתאים ככל הניתן את ניסיון הקבלן ביחס לפרויקט שלנו. לכן, בחרו בחברה מקצועית, עם ניסיון ושיש לה את כל הציוד המתקדם ביותר

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור צינורות בטון חייגו 050-9990592

 

כעת הגענו לחלק השני ניסור צינורות בטון. ניסור בטון הוא תהליך מורכב, שכן בטון הוא חומר גלם קשיח. בעבר ההתמודדות עם בטון הייתה שונה, בהרבה מקרים בטון לא היה קיים, אלא לבנים על גבי לבנים ליצירת מקשה מופרדת. מנגד, בטון היא יציקה שלמה אשר מבטיחה לנו חומר עמיד וחזק. יש לכך גם חסרונות, כאשר אנחנו רוצים ליצור שינוי במבנה בטון או מצד שני להסיר אותו לחלוטין הפעולה שנאלץ לעשות היא מורכבת יותר. כאן ניסור בטון נכנס לתמונה, ניסור בטון מבוצע באמצעות מסור ייעודי ועוצמתי

מדובר על מסורים גדולים, בשונה ממה שאנחנו מכירים בתחום כלי העבודה הביתיים. המסור מגיע עם להב משונן אשר מצופה בחלקיקי או שבבי יהלום. השימוש ביהלום מובן, אנחנו מתמודדים עם בטון שהוא חומר עוצמתי, ובכדי להתמודד כראוי נרצה להיעזר בחומר העוצמתי ביותר בטבע יהלום. כאן מדובר על יהלום מעבדה אשר יכול לספק לנו את אותה עוצמה של יהלום רגיל. הניסור לרוב יהיה באמצעות כבל יהלום או מסור יהלום כאשר השליטה בציוד נעשית בשלט רחוק

כל עבודות ניסור בטון מבוצעות על ידי קבלן ניסור בטון בעל הסמכה מתאימה. כפי שציינו, מדובר על עבודה שנעשית בשלט רחוק. בעל המקצוע מציב את המסור במקום הייעודי ולצידו לרוב יהיו מסילות או כל חומר שמייצב את המסור. לאחר הקמת המסור ניתן יהיה להתחיל במלאכת הניסור. במהלכה, המסור מקרר את עצמו באמצעות התזת מים מכיוון שאנו לא רוצים שהמנוע יתחמם. מבעד לכך, המים תורמים גם למיגור פיזור האבק וחלקיקי בטון באוויר

מתי מבצעים ניסור צינורות בטון?

ביצוע המלאכה נוגע בעיקר לתחום התשתיות, לאו דווקא מדובר על תשתיות תעשייתיות, אלא גם במבנים פרטיים. ניסור בטון נועד כדי להחזיר תשתית פגומה למצב תקין, או לצורך שדרוג. כמו כן, במקרים מסוימים אנחנו משתמשים בניסור צינורות בטון כדי לפרוס תשתיות קיימות. במקרים מסוימים, ניתן יהיה לסכם את הפעולה באמצעות קידוח יהלום אך כל מקרה לגופו. כל פגיעה בצינורות בטון מוביל לנזקים משמעותיים במבנים, הנזק הנפוץ ביותר היא נזילה.

השימוש בניסור בטון לא סתם הפופולרי ביותר. ניסור צינורות בטון באמצעות יהלום מבטיח לנו תוצאות מדויקות, איכות גימור גבוהה, ועבודה מהירה ושקטה (ככל הניתן). חשוב להדגיש, בשביל לבצע את העבודה יש להיעזר במחולל חשמל, או שקע תלת פאזי שנמצא בקרבת מקום. בתום העבודה, בעל המקצוע מפנה את הפסולת לאתר ייעודי זאת בהסכם לחוזה שנחתם בין הצדדים.

ניסור צינורות בטון מחיר

המחיר אותו נשלם עבור ניסור צינורות בטון משתנה בהתאם לפרטים הקשורים בפרויקט. כל פרויקט הוא שונה, באחד מדובר על היקף עבודה נמוך ואילו בשני היקף עבודה רחב. בעל המקצוע משקלל את כל הנתונים הקשורים בפרויקט ובהתאם לכך קובע מחיר לכל הפרויקט, או מחיר למ"ר. המחיר של ניסור צינורות בטון מתחיל מכ-220 ש"ח למ"ר. שימו לב, יש לבחון האם המחיר הסופי כולל פינוי פסולת וציוד נלווה. מדובר על עבודה מורכבת ולכן, לא היינו ממליצים להסתמך על המחיר בבחירת בעל המקצוע, אלא על המקצועיות שלו.

כל המרבה הרי זה משובח. המינימום הנדרש בעינינו הוא 5 שנות ניסיון. הניסיון שצובר בעל המקצוע הוא חשוב, במהלך צבירת הניסיון בעל המקצוע מכיר תנאי עבודה שונים, עבודות שונות ומכיר את תנאי העבודה. כך גם יוכל להיות הגיוני מבחינת הצעת המחיר.

עבודות ניסור בטון צריכות להיות עם הכנה מוקדמת. זאת אומרת, לפני הצעת המחיר בעל המקצוע חייב להגיע למקום ולבחון את מורכבות העבודה. כמו כן, בעל המקצוע יוכל בדרך הזאת לדעת להתאים את הציוד בצורה מיטבית. יש לייצר התאמה בין סוג המסור ובין קוטר הצינור לצורך עבודה יסודית.

קיבוע המסור הוא באמצעות שימוש במסילה. עצם השימוש במסילה מבטיח גם רמת דיוק גבוהה, ומעבר לכך שמירה על הבטיחות שכן ניתן להפעיל את המסור בשלט רחוק. המסילה הינה מסילה מכנית אשר מקובעת לאובייקט, במקרים מסוימים גם נציב עוד איזונים לצידי המסור.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן