ניסור חומה או גדר בטון

אם אתם גרים בבית פרטי או שאפילו בבניין שלכם יש גדר או חומה עשויה בטון ייתכן שתפגשו את שיטת ניסור החומה וגדרות בטון. בעבר חומות וגדרות היו מורכבים מלבנים על גבי לבנים, אבל היום השיטה כבר נחשבת למיושנת ופחות עמידה. השיטה שהחליפה אותה היא יציקת בטון אשר לרוב תהיה מקשה אחת ותגדר את הנכס הרצוי. לפניכם כל המידע אודות ניסור חומה או גדר בטון.

מה זה ניסור חומה או גדר בטון?

ניסור חומות וגדרות בטון היא שיטה יעילה לכל מקרה בו קיים צורך לשבור את החומה או חלק מהחומה. במקרים שנרצה ליצור שכבה חדשה של גדרות וחומות נצטרך להתחיל מהשורש ולהסיר את החומה הקיימת. מנגד, אפשר גם לשייף את הגדרות בהתאם לצורך כאשר יש הפרשי גובה שמתרחשים מסיבות טבעיות. בעבר כאשר החומות היו מורכבות מלבנים הפעולה הייתה הרבה יותר פשוטה ומצד שני, החומה הייתה פחות עמידה לתנאים חיצוניים.

כמו כן, בעבר השיטות לשבירת חומה, בין אם מדובר על לבנים או יציקה שלמה הייתה באמצעות פטישון או ציוד אחר. התוצאות היו לא אסתטיות והובילו לצורך בחידוש חלקים נוספים בחומה ועליות מחירים. כיום, כאשר גדרות בטון עשויות מקשה אחת ויש צורך להסיר חלק מהגדר או את כולה בשביל להציב שער או מכל סיבה אחרת, הפתרון הוא פשוט ויעיל שימוש בניסור יהלום.  

קצת עלינו

חברת בטון טופ הינה חברה בעלת מוניטין רחב בתחום ניסור בטון. החברה מנוהלת על ידי קבלן ניסור בטון מוסמך, משה אדרי. החברה עומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר של עבודות ניסור וקידוח בטון תוך ידיעה שבטיחות היא בראש סדר העדיפויות. לחברה יש מוניטין חיובי רחב, לקוחות מרוצים וניסיון בפרויקטים ציבוריים, מסחריים ופרטיים

כל הציוד וכל צוות עובדי החברה פועלים מסביב לשעון כדי להעניק לכם מענה זמין, מקצועי וקפדני בהתאם לפרויקט שלכם

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור חומה או גדר בטון בטון חייגו 050-9990592

 

איך עובדת שיטת ניסור חומה או גדר בטון?

שיטת ניסור בטון מתבצעת באמצעות יהלום, אבקת יהלום, שבבי יהלום או חלקיקי יהלום אשר מונחים על להב של מסור עוצמתי. יש מסורי בטון שונים אשר כל אחד מותאם לאופי העבודה וביחס לעובי הבטון. לכל מסור יש להב מעוגל אשר פועל בשלט רחוק או ללא שלט רחוק מסורים ניידים ומסורים שמתחברים על בטון ועובדים בשלט רחוק. לשני הסוגים תוצאות מדויקות והניסור מתבצע אך ורק על ידי קבלן ניסור בטון מוסמך.

בכדי לקבל את התוצאה המדויקת ביותר הקבלן מגיע לבחון את המקום טרם הניסור. הבחינה היא מקיפה ובוחנת את האמצעים הטבעיים והלא טבעיים שעומדים לרשות הקבלן. לדוגמא, יש לבדוק את סוג האדמה, יש לבחון את סוג הבנייה, את עובי הבטון ואת בקשת הלקוח. כמו כן, הבחינה צריכה לכלול גם מקור חשמל זמין, במקרה בו אין מקור חשמל מותאם (תלת פאזי) הקבלן נדרש להגיע עם מחולל חשמל

ניסור חומה או גדר בטון מחירים

לפני שניגע במחירים, חשוב להבין שיש השלכות נוספות על המחיר מלבד לעבודה עצמה. במקרים מסוימים המחיר יהיה לפי פרויקט ויכלול את כל הדברים שנציין, במקרים מסוימים המחיר אינו כלול ולכן חשוב לוודא זאת מול הקבלן טרם תחילת העבודה.

המשפיעים על המחיר הם: מורכבות עבודה, פינוי פסולת, תוספת ציוד והיקף עבודה. ניסור חומר או גדר בטון גורמת לצבירת פסולת רבה, את הפסולת יש להעביר לאתרים מורשים. תהליך פינוי פסולת או על ידי שבירת החומר לחלקים קטנים והעמסה, או שבירה לחלקים גדולים והעמסה על גבי משאית ייעודית באמצעות בובקט או כל מוביל אחר. היקף העבודה משפיע על המחיר למ"ר. ככל שהיקף העבודה יהיה רחב יותר, כך המחיר למ"ר פוחת

מורכבות העבודה גם היא בעלת השפעה על עלות הפרויקט, ככל שמדובר בפרויקט מורכב יותר הדורש מיומנות וכלים נוספים כך המחיר עולה. ולבסוף, תוספות ציוד. תוספת ציוד תתייחס למחולל חשמל במקרה בו אין חיבור תלת פאזי, לרוב הבאת מחולל חשמל (גנרטור) יהיה כלול במחיר הפרויקט ולא בנפרד

לפניכם טבלת מחירים לניסור גדרות וחומות בטון:

עובי בטון I היקף עבודה

עד 10 מטר

עד 20 מטר

עד 40 מטר

15-20 ס"מ

220-400 ש"ח

200-300 ש"ח

150-220 ש"ח

25-30 ס"מ

300-400 ש"ח

220-320 ש"ח

190-260 ש"ח

35-40 ס"מ

400-560 ש"ח

260-400 ש"ח

220-320 ש"ח

ברוב המקרים, עובי גדרות וחומות בטון לא יעלה על 30 ס"מ ולכן, היקף העבודה ינוע בטווח מחירים של 190 ש"ח ועד 450 ש"ח. פינוי פסולת בנפרד יהיה בעלות של 550-700 ש"ח.

בחירת חברת ניסור בטון חייבת להתבסס על ניסיון הקבלן. ניסיון הפוחת מחמש שנים אינו רלוונטי בתחום זה. הניסיון של החברה עומד לצד המקצועיות והדיוק בביצוע המלאכה. כמובן שגם דגש על ידע ושימוש בציוד מקצועי הוא פרמטר בבחירה.

חברתנו עובדת גם בתור קבלן משנה. בזמן פרויקט בנייה יש את הקבלן הראשי ותחתיו עובדים קבלני משנה לצורך ביצוע פרויקטים כאלה ואחרים בתהליך הבניה. זאת אומרת, הקבלן הראשי אינו בעל ניסיון או ציוד לעבודות ניסור בטון ולכן, הוא מזמין חברת ניסור בטון חיצונית היא קבלן משנה.

לרוב אנחנו נרצה לפעול בשעות שאין עבודה משמעותית אם מדובר על פרויקט בנייה בתהליכים. כאשר מדובר על עבודה נקודתית ניתן להזמין את שירותינו בכל ימות השבוע

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן