ניסור בטון בפתח תקווה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בפתח תקווה

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור פתח תקווה. זמינות 12 שעות ביממה.

עבודות ניסור בטון בפתח תקווה מוזמנות במרבית המקרים על ידי קבלני משנה המנהלים אתרי בינוי ושיפוצים. תחום ניסור הבטון מצריך ידע רב, היכרות עם חומרי הבטון על סוגיהם וציוד מקצועי ומתקדם. העיר פתח תקווה היא מהערים הוותיקות בישראל ומהגדולות שבהן, ומונה כרבע מיליון תושבים. בעיר כמות בלתי מבוטלת של מבנים וותיקים וישנים אשר זוכים לשימור באמצעות הליכי שיפוץ וחידוש, באמצעות קבלני שיפוצים וקבלני ניסור בטון בפתח תקווה.

קצת עלינו

חברת בטון טופ עבודות ניסור איכותיות ללא תחרות ושירות מקצועי. עם ניסיון של 15 שנים בתחום, אנו יודעים לספק שירותי ניסור, קידוח והריסת מבנים מקצועיים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

איכות ללא תחרות

חברת בטון טופ היא אחת החברות המנוסות בישראל, המספקת שירותי ניסור, קידוח והריסה באיכות הגבוה ביותר. כל העבודות שלנו מבוצעות בסטנדרטים מחמירים, המבטיחים שתקבלו את העבודה הכי טוב שאפשר.

אנשי מקצוע מומחים

אנו מאוישים באנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בעלי ידע ומומחיות ללא תחרות בתחומם. אנו נותנים עדיפות לבטיחות מעל הכל, כך שתוכלו לסמוך על כך שהעבודה שלכם תתבצע בצורה מושלמת.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור פתח תקווה חייגו 050-9990592

מהו בטון ולאיזה צרכים הוא משמש בענף הבינוי?

בניגוד לאבנים אחרות הנמצאות בטבע וזוכות לתהליכי סיתות ועיבוד בטרם השימוש בהם בענף הבנייה, הבטון הוא חומר תעשייתי הנוצר באמצעות תרכובת הכוללת חול, מים וחומרים צמנטיים. התרכובת הייעודית יוצרת חומר רך וגמיש לעבודה, אשר עם התגבשותו מספק משטחים בעלי כובד משקל, עוצמה וחוזק מכני יוצא דופן.

משטחי בטון אינם נוצרים באמצעות אריחים כי אם באמצעות יציקת בטון ופעולות החלקת בטון, מה שיוצר משטחים אחידים בגדלים שונים, לרבות משטחים גדולים דוגמת משטחי ריצוף.

מעבר לתרכובת הבסיסית ניתן ליצור תרכובות בטון משוריין, בטון מזויין ובטון מחוזק באמצעות החדרת חומרים שונים אל התרכובת ובאמצעות חיזוק היסודות באמצעות פרופילים מאלומיניום ומפלדה.

הבטון שימש בעבר בענף הבנייה ליצירת משטחים תעשייתיים, לבניית קירות לחדרי ביטחון ומקלטים. כיום קיים עולם שלם של בטון אדריכלי בו נעשה שימוש בחומר ליצירת משטחי עבודה במטבח, כיורים, חיפוי קירות, ריצוף ושלל עיצובים נוספים.

ניסור בטוןלאיזה צרכים מיועדת העבודה?

ניסור בטון היא עבודה מקצועית המשתלבת בין עבודות נוספות בענף ונדרשת הן מסיבות פונקציונליות והן לצרכי עיצוב ודקורציה.

ניסור בטון אינו מיועד ליצירת הרס כולל של הקיר/משטח או התשתית, כי אם לספק מענה לצורך נקודתי דוגמת:

פתיחת חלון בקיר בטון

יצירת פתחי תאורה

פתיחת דלת מעבר

הרחבת פתח קייםפופולרי לצרכי הנגשה ולעסקים

פתיחת תעלות ומעברים בתשתית לצרכי העברת כבלי תקשורת, חשמל או מערכות פנימיות אחרות.

קביעת מעברי מים וניקוי בברכות שחיה מבטון

 

מה ההבדל בין ניסור בטון לניסור אבן אחרת?

בשל הרכבו הייחודי של הבטון מתקבל חומר חזק ונוקשה אך גם בעל נטייה להתבקעות ולהתפוררות עם הפעלת לחץ עליו. בניגוד לסוגים אחרים של תשתיות הנוצרים באמצעות יחידות של אבן, לבנים או אריים, הבטון מגיע כמקשה אחידה וכדולה. יצירת שינוי במשטח מחייבת תכנון מוקדם והיכרות עם התשתית על מנת להימנע מפגיעה במעברי חשמל, אינסטלציה ותקשורת, ידע הנדסי והיכרות עם החומר.

על מנת לבקוע את משטח הבטון ולנסר אותו יש צורך בראשי קידוח או דסקיות העשויות מחומר עוצמתי וחזק במיוחד, הנשלט על ידי מנגנון המספק מהירות גבוהה במיוחד. אופי הכלי נקבע על פי עובי המשטח המיועד לניסור בטון, כאשר מלבד כלי הקידוח והניסור חייב הקבלן לצייד את העובדים גם בכלים ייחודיים לשמירה על בטיחות באתר. ניסור בטון היא פעולה היוצרת אבק ושבבים הנעים במהירות גבוהה, ובעת הפעולה על העובדים והשוהים באתר להיות מוגנים בכל מאת האחוזים, החל מביגוד והנעלה מתאימים, וכלה במשקפיי כיסוי לעיניים ובקסדה. לצד אלו יתווספו הנחיות בטיחות מוקפדות נוספות הנוגעות לעבודות ניסור בטון בגובה, במים, ובנסיבות חריגות אחרות.

איך בוחרים קבלן ניסור בטון בפתח תקווה

כאמור במקרים רבים מי שיזמין את קבלן ניסור הבטון הוא הקבלן הראשי לביצוע העבודות בשטח, אשר ייעזר בקבלן ניסור בטון המומחה בתחומו.

בפניה אל קבלן ניסור בטון בפתח תקווה יש לוודא כי מדובר בקבלן מוכר ורשום, בעל ניסיון ובעל המלצות. נין לפנות אל הממליצים באופן ישיר או לחפש חוות דעת והמלצות על הקבלן בקרב קבוצות מקצועיות ברשתות החברתיות.

חשוב לשאול את הקבלן המיועד האם מבצע את כל סוגי העבודות בתחום ניסור הבטון, מהי זמינותו לעבודהמרבית עבודות ניסור הבטון מתבצעות בתוך שעות אחדות ואין צורך בעבודה תהליכית המתפרסת על פי ימים. חשוב לבחור בקבלן זמין לביצוע העבודה, שכן מדובר בעבודה אחת בתוך תהליך ועיכוב עבודות הניסור יעכב גם את העבודות הבאות אחריה.

עלות ניסור בטון בפתח תקווה ובכלל נקבעת על עלות למ"ר, בהתאם לאופי המשטח וסוג הבטון, עובי והיקף העבודה הכוללת.

חברת בטון טופ מבצעת עבודות ניסור בטון מקצועיות ביעילות ובאיכות, בפריסה ארצית מלאה.

יש שלושה סוגים של מסורים בעלי להב יהלום המשמשים אותנו לניסור הבטון, מסור מלבני, מסור עגול ומסור רצועה. הבחירה בסוג של המסור נקבעת בהתאם לסוג העבודה, לסוג הפתח, לעובי הבטון ולצורה שלו. המסור הנפוץ ביותר בתעשיית הבניין הוא המסור העגול.

החברות מספקות שירותים לעבודות שיפוצים כמו פתיחה של דלתות, חלונות, רצפות ותקרות. הריסת מבנים, ניסור של חדרי ביטחון, עליות גג, מרתפים, ניסור משטחים קשים כמו סלעים, כבישים ומדרכות וקידוחי בטון ליצירת תשתיות למזגן, לצנרת מים, חשמל, לביוב, למכונת כביסה ועוד.

זוהי עבודת ניסור שבה אנו משתמשים במסורים מיוחדים כדי לחתוך בטון. יש סוגים שונים של מסורים, אך המכנה המשותף לכולם הוא שימוש בחומר הגלם החזק בטבע, ביהלום. מאחר ובטון הוא חומר חזק, רק להבים המצופים ברסיסי יהלומים יצליחו לנסר אותו.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן