ניסור בטון במעלה אדומים

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר במעלה אדומים

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור מעלה אדומים. זמינות 12 שעות ביממה.

מעלה אדומים זוהי עיר השוכנת ממזרח לירושלים, בצפון מדבר יהודה. היא קרובה לעיר הבירה ירושלים מצד אחד ומהצד השני היא צופה על מדבר אדומים הגובל בשטחה.

בשנת 1975 החליטה ממשלת ישראל על הקמת העיר ותוך שנים ספורות היא הפכה לעיר סואנת ותוססת. הרחובות המוריקים, הבניינים נמוכי הקומה המסוגננים, מגוון השירותים הקהילתיים, הקרבה לירושלים והנוף המדברי העוצר נשימה משכו אל העיר זוגות צעירים ומשפחות שחיפשו לשפר את איכות החיים שלהן.

באוקטובר 2017 ביקר בעיר ראש הממשלה בנימין נתניה והכריז על בנייה של אלפי יחידות דיור נוספות בעיר, ואכן כבר כעבור חודש הביקור הניב פרי, ומועצת התכנון העליונה של המנהל האזרחי אישרה שורה ארוכה של יוזמות דיור, לא עברו ימים רבים ואדריכלים, קבלנים ופועלי בניין הפשילו שרוולים והחלו לעבות את העיר.

גם חברת "בטון טופ" לוקחת חלק בפיתוח העיר. החברה עוסקת בניסור בטון ומעניקה שירותים מקצועיים הן לקבלנים הבונים את העיר והן לתושבים המשפצים את ביתם, מוסיפים יחידות דיור, יוצרים פתחים לחלונות ולדלתות, יוצרים פתחים למערכות מיזוג האוויר, מפרקים פרגולות בטון, מאחדים חללים ועבודות נוספות.

קצת עלינו

חברת "בטון טופ" מחזיקה צוות עובדים מיומן ומקצועי אשר צבר ניסיון רב ועושה שימוש בשיטות ובכלים טכנולוגיים חדישים ועדכניים. החברה מבצעת מגוון עבודות של ניסור בבטון במעלה אדומים ובמקומות נוספים החל מעבודות מורכבות כמו ניסור גשרים, הריסת מבנים, ניסור כלונסאות ויסודות של בניין ועד עבודות פחות מורכבות כמו ניסור כספות, קידוח של תעלות להעברת תשתיות של כבלי תקשורת, חשמל, מיזוג אוויר, ניסור פתחים לדלתות וחלונות ועוד.

צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור מעלה אדומים חייגו 050-9990592

ניסור בטון במעלה אדומים – אתם שואלים, המומחים של " "בטון טופ"" עונים

שאלה: איך מנסרים בבטון?

תשובה: חברת "בטון טופ" פיתחה מיומנות בתחום ניסור הבטון, צברה ידע רב ורכשה ציוד מקצועי עדכני. החברה מבצעת את עבודות הניסור בטכניקה של ניסור היהלום. היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע והתקנתו על גבי הכליים המשמשים לעבודת הניסור מאפשרת ניסור בטון בכל עובי, ללא גרימה של נזקים לקירות ולמבנים סמוכים, ללא אבק ולכלוך רב וברמת גימור גבוהה.

שאלה: למה כדאי להזמין חברה לניסור בטון ולא לבצע את העבודה לבד?

תשובה: אומנם, אתם יכולים לנסות לשבור את קירות הבטון בעצמכם, אך העבודה תימשך זמן רב, היא תהיה מלווה באבק ולכלוך רב, התוצאות לא יהיו אסתטיות וייתכנו נזקים רבים. ועוד, השימוש בכלי הניסור החדים עלולים להיות מסוכנים ולגרום לפגיעה ברכוש ובנפש. רק חברה אשר מצוידת בכליים ייעודיים המשמשים לניסור הבטון ואשר צברה ידע וניסיון בתחום תדע לבצע את העבודה ביעילות, ללא גרימת נזקים וברמת גימור גבוהה.

משה רומי, מנכל חברת "בטון טופ" הוא איש מקצוע מוביל בתחום. הוא ואנשי הצוות העובדים אתו צברו ניסיון רב ויודעים לתת מענה לכל סוג של ניסור בטון ובכל עובי של בטון.

מחפשים חברה מומלצת לניסור בטון במעלה אדומיםצרו קשר, אנחנו כבר מגיעים!

שאלה: כמה זמן נמשכות עבודות הניסור?

תשובה: משך זמן העבודה תלוי בסוג העבודה ובעובי הבטון. יש עבודות העשויות להימשך מספר שעות ויש הנמשכות מספר שבועות עד חודשים.

שאלה: האם עבודות הניסור גורמות לרעש וללכלוך?

תשובה: כן, אך במידה מועטה. יחסית לשיטות הישנות שבהן השתמשנו בפטיש חציבה או בקונגו כדי לנסר את הבטון, שיטות שגרמו ללכלוך ולאבק רב, השימוש בכלי הניסור המבוססים על חומר היהלום לא גורם לרעש רב ולא לאבק ולכלוך רב.

ושימו לב: צוות העובדים בחברת "בטון טופ" מתחייב בסיום העבודה לפנות את הפסולת ולהשאיר את מתחם העבודה נקי.

שאלה: מה התפקיד של המים בניסור הבטון?

תשובה: לשימוש במים בעת תהליך הניסור יש שני תפקידים. הראשון, לצנן את מכונות החיתוך לאחר עבודה ממושכת ומאומצת ולאפשר להם להמשיך לבצע עבודה מקצועית ודייקנית והשני, להגביל את התפשטות האבק ואת הפיזור שלו באזור שבו מתבצעת העבודה.

שאלה: אלו סוגי יהלומים נמצאים במכונות הניסור?

תשובה: היהלומים הנמצאים במכונות הניסור הם יהלומים המיועדים לתעשייה. אלו לא היהלומים הנוצצים והיקרים שאותם משבצים בתכשיטים, אלא יהלומים תעשייתיים הזולים בהרבה מהיהלומים המשובצים בתכשיטים. ליהלומי התעשייה יש יכולות לחתוך כל דבר, גם את הבטון הנחשב לחומר החזק ביותר בענף הבנייה.

אינספור לקוחות מרוצים ישמחו העיד על עבודת מקצועית וללא נזקים של צוות העובדים בחברת "בטון טופ". מחפשים את הטובים ביותר בתחום, מצאתם. צרו קשר, אנו מגיעים לכל רחבי הארץ.

שאלה: האם יש צורך בחשמל מיוחד כדי לבצע את העבודה?

תשובה: לא. אומנם רוב המכונות המשמשות לניסור בטון פועלות על חשמל תלת פאזי, אך אם אין חשמל תלת פאזי אנו משתמשים בגנרטור המספק לנו את כוח החשמל הנדרש.

יש מספר סוגים של דיסק יהלום, קבלן ניסור מקצועי ידע לבחור את הדיסק המתאים לכל עובי של הבטון ולכל סוג של עבודה.

עבודה רשלנית ולא מדויקת עלולה לגרום להיווצרות סדקים בקירות הסמוכים ואף במבנים הסמוכיםבמקרים חמורים העבודה עלולה לערער את יסודות המבנה ואף להביא לקריסתו.

כמו בכל עבודות הבנייןגם בעבודת הניסור קיים סיכוןאך כאשר משתמשים בכלים ייעודיים וחדשנים וכאשר קבלו הניסור צבר ידע וניסיון רב בתחוםהסיכוי לנזקים הוא מזערי.

מסור היהלום זהו מסור שבקצה הלהב שלו משובצים יהלומים לתעשייהאת יהלומי התעשייההנחשבים לחומר הקשה ביותר בטבעמצמידים אל משטח הניסורהם מסתובבים במהירות וכך הם יוצרים חתכים מדויקים ואסתטיים

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן