ניסור בטון בירושלים

ניסור בטון בירושלים על ידי חברת בטון טופ

מחפשים עבודות ניסור בטון בירושליםניסור בטון הוא חלק בלתי נפרד מתהליך שיפוץ ובנייהרק בעל מקצוע מורשה יכול לבצע עבודות בטוןנדרש היתר בנייה לרוב סוגי העבודותריכזנו עבורכם את המידע המקיף לגבי שירותי ניסור בטוןמה זה ניסור בטוןלמי זה מתאיםמחירים ואיך בוחרים חברה מקצועית.

קצת עלינו

אנו בחברת בטון טופ מספקים שירותי ניסור בטון מקצועיים בירושלים והסביבה עם בטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו

בטיחות מעל הכל – אנו מתייחסים לבטיחות ברצינות רבה ועומדים בכל כללי הבטיחות, משתמשים בציוד המיגון הנדרש, ויש לנו את הביטוחים הדרושים לעובדים ולצדדים שלישיים.

מחירים הוגנים ומשתלמיםאנו מתגאים בהגינות ובמחיר סביר בכל הנוגע לתמחור באזור ירושלים. אנו מבינים כי המחיר הוא גורם מפתח בבחירת נותן שירות, ולכן אנו שואפים להציע מחירים תחרותיים מבלי להתפשר על האיכות.

תכנון וקפדנותאנו מתכננים מראש ומונעים כל נזק פוטנציאלי שעלול להתרחש לחוזק המבנה או כל תשתיות חשמל, מים, ביוב או גז. הצוות המנוסה שלנו לוקח את הזמן כדי להבטיח שהכל נעשה נכון מתחילתו ועד סופו.

צוות מקצועי ואמיןצוות המומחים המקצועי שלנו נותן שירותים איכותיים למאות לקוחות מרוצים בירושלים וסביבתה מזה שנים רבות. אנחנו מהירים, אמינים ותמיד שואפים לספק שירות לקוחות מעולה.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור ירושלים חייגו 050-9990592

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון היא טכניקה לשיפוץ הביתלרוב משתמש בעל המקצוע במסור בטון אשר על הדיסק שלו יש אבקת יהלום או חלקיקי יהלוםיהלום הוא חומר הגלם החזק ביותר ולכן הוא מדויק ועובד כראוי עם חיתוך בטוןהעבודה מתבצעת לרוב בשלט רחוקהיא חלק בלתי נפרד מתהליך שיפוץ הבית ובניית יסודות הביתבעבר היו משתמשים בפטישים בצורה ידניתפטישי אווירמקדחים או מסורי דיסקכל השיטות האלו כן יכולות לשבור את בטוןאבל לא בצורה מדויקתמהירה ונקייה כמו ניסור בטון יהלום.

מה כלול בשירות ניסור בטון?

שירות ניסור בטון בירושלים כולל מגוון רחב של פעולותניסור קורות בטוןניסור קירות בטוןקידוחי בטון לתשתיותצינורות ומעברים שוניםניסור גגותניסור רצפות ולמעשה כל חומר גלם עשוי בטון יהיה ניתן לשינוי באמצעות ניסור בטוןעבודות שיפוץ תמיד יכללו מעורבות של בטוןלכן כאשר אנחנו בוחרים בעל מקצוע נרצה לוודא שיש לו את כלי הציוד המוביל – ניסור בטון יהלום שנחשב למדויקיעיל ואינו יוצר לכלוך ובלאגן.

ניסור בטון בירושלים – מחירון

עבודות ניסור בטון בירושלים הן מגוונותהמחיר לרוב ייקבע לפי שטח עבודה ובהתאם לעובי בטוןמעבר לכךיש עלויות נוספות שכלולות במחיר לרוב כמו פינוי בטוןטווח המחירים משתנה בהתאם לכמות העבודהככל שכמות העבודה נרחבת כך המחיר למטר פוחת.

היקף פרויקט (עובי בטון) 1-25 מטר רץ 25-40 מטר רץ
15-20 ס"מ 200-400 ש"ח 150-220 ש"ח
25-30 ס"מ 220-400 ש"ח 200-250 ש"ח
35-40 ס"מ 300-560 ש"ח 220-300 ש"ח
45-50 ס"מ 420-800 ש"ח 320-400 ש"ח

למה משתמשים בניסור בטון?

ניסור בטון בירושלים הוא תהליך המבוצע במגוון רחב של מקרים. המקרים הנפוצים ביותר הם בשלבי בניית יסודות המבנה או לצורך שיפוצים. מעוניינים להרחיב את חלל הבית? מעוניין להוריד קיר בטון בבית כדי להרחיב חדר? מעוניינים להרחיב את המשרד? בשביל לעשות את הדברים האלה אנחנו חייבים להשתמש בניסור בטון ביהלום כדי לקבל את התוצאה המדויקת ביותר.

עבודות ניסור מדויקות יכולות לתת לכם להנות משינויים מהותיים בחלל הבית. מוטב להדגיש, בשביל לבצע ניסורים לצורך הרחבת החדר או כל הורדה של בטון בבית יש צורך באישור קונסטרוקטור. חברת בטון טופ מציעה את שירותיה בליווי של קבלני ניסור בטון מורשים אשר מבצעים את העבודה הנדרשת בהתאם לתקנות הכתובות בחוק. שימו לב שהחברה אותה אתם בוחרים שתעבוד לצידכם מחזיקה בכל האישורים, פעולה ללא רישיון והיתר מסכנת חיים.

איך תתכוננו לעבודות ניסור?

תוכנית העבודה מבוצעת ברובה על ידי בעלי המקצוע, מהנדס וקבלן ניסור בטון. כמובן שגם לכם יש חלק בבחירה, אתם בוחרים את העיצוב הסופי אליו אתם מצפים. בשביל להכין את הבית לעבודות ניסור יש מספר דברים שאתם צריכים לוודא:

 

  1. ניסור בטון מחייב אותנו להשתמש בחיבור חשמל תלת פאזי, אם אין לכם אפשרות לחיבור כזה עליכם יהיה לדאוג למחולל חשמל או גנרטור. תוכלו לדאוג בעצמכם לציוד הזה או להתעדכן מול החברה ובתוספת מחיר היא תדאג לזה.

 

  1. אם אין לכם חיבור למים בבית (לדוגמא כאשר מדובר על מבנה שנמצא בשלבי בניית יסודות) יהיה עליכם לדאוג למים. מסור בטון עובד עם מערכת קירור מתקדמת אשר מתיזה מים בכל פעם כדי לשמור על המנוע ועל חומר הגלם עצמו המיועד לחיתוך

 

  1. בטיחות לפני הכל. כל חברה שמכבדת את עצמה דואגת לכל אמצעי הבטיחות וכמובן שגם אתם נדרשים לשמור על עצמכם. אין להתקרב לאזור העבודה, בדרך כלל הפעולות יתבצעו בשלט רחוק ובנוסף, כפי שכבר ציינו חובה לקבל אישור קונסטרוקטור לפני ביצוע המלאכה. האישור הוא על ידי מהנדס שבוחן לפי תשתיות המבנה האם השינויים כשירים או לא

על חברת בטון טופ

חברת בטון טופ הינה חברה מובילה בתחום ניסור בטון בירושלים ובכלל בפריסה ארצית. החברה בעלת ניסיון של 15 שנה, בראשה עומדים קבלני ניסור בטון מקצועיים אשר יפרטו לכם בצורה ברורה על כל שלב בתהליך. הדגש המרכזי של החברה הוא בטיחות ומקצועיות

שירותי ניסור בטון מיועדים לרוב לקבלני שיפוצים, קבלני הריסות וקבלני בינוי בפרויקטים שונים. בעלי מקצוע שונים עשויים להזדקק לשירותי ניסור בטון בנסיבות מסוימות, ואף צרכנים פרטיים המבצעים שיפוץ, שינוי וחידוש במבנה ביוזמה עצמית.

 

קביעת עלות עבודה בתחום ניסור בטון מושפעת ממספר משתנים בניהם היקף העבודה, גודל השטח הנדרש לניסור ולפינוי, הכלים המכניים הנדרשים וכמות העובדים. המחיר עומד על בין 400 שקל למטר במשטחי בטון עד 20 סנטימטר ומגיע ל-800 שקל למטר במשטחי בטון עבים יותר. המחיר נקבע על פי מטרים רבועים ומגלם בתוכו את כל ההוצאות הנלוות.

 

ניסור בטון הוא שירות פרטי אשר ניתן על ידי קבלנים מומחים בתחום ללקוחות מתעשיית הבינוי ולפרטיים. כל השירותים הנלווים מבוצעים על פי המוסכם בין הצדדים מומלץ לעבוד עם קבלן ניסור טון אשר מספק את כל השירותים מא' ועד ת', ומתחייב בהסכם כתוב על פינוי הפסולת מן האתר.

 

עבודת ניסור בטון ניתנת ליישום בכל אר ובכל גובה, על פי רישיון הקבלן והאמצעים העומדים לרשותו. כאשר נדרשת עבודת ניסור בטון בגובה חשוב לציין זאת, ולאפשר לקבלן המבצע לבחון את האתר ולתכנן את העבודה ואת כלי הנגישות (לרבות מנוף במקרה הצורך) מבעוד מועד.

 

קיימים מגוון רחב של סוגי מקדחים ודסקיות המיועדים לניסור בטון, כאשר התאמה מתבצעת בהתאם לעובי המשטח, לחוזק הבטון היצוק ולהיקף העבודה. מקדחים ודסקיות מסוג יהלום הם השם המוביל בתחום ניסור בטון, עמידים לעומסים ובלחץ גבוה במיוחד ומאפשרים ניסור בטון מדויק ברמת גימור גבוהה במיוחד.

תוכן עניינים
4.8/5 - (25 votes)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן