ניסור בטון בחיפה

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בחיפה

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור חיפה. זמינות 12 שעות ביממה.

ראשית העיר של חיפה, עינת קליש רותם, היא אדריכלית במקצועה, ומיד עם היבחרה לתפקיד היא הכריזה על פרויקטים של התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות של חיפה במטרה להעלות את חיפה על מפת הנדל"ן הארצי.

במהלך כהונתה וגם לאחרונה בחודש ינואר 2020 בישרו כותרות העיתונים על אישור של תכניות לפינוי בינוי והתחדשות של שכונות נוספות בעיר, בת גלים וקריית חיים. שתי השכונות שוכנות על שפת הים ובמסגרת תכניות הפיתוח, מתכננת עיריית חיפה להשקיע לשדרג בהן גם את הטיילת שעל שפת הים, לבנות שבילי הליכה ושבילי רכיבה, שטחים ירוקים לצד חופי רחצה פעילים.

בכל תכניות הפיתוח שולט מלך בלתי מעורער והוא קבלן הניסור. חומר בטון נמצא בכל פינה בעיר, במבנים ישנים העתידים להיהרס, במבנים לשימור, בגשרים, בתעלות, בתשתיות האינסטלציה, באבני השפה שבצד הרחובות ועוד. אין כמעט תכנית אדריכלית לחידוש פני העיר שאינה דורשת עבודות של ניסור בטון.

קצת עלינו

אנו בחברת "בטון טופ" מעסיקים צוות עובדים מיומן הלומד להפעיל בבטיחות ובמקצועיות את כלי הניסור הייעודיים. רק מיומנות, מקצועיות וניסיון רב שנים מאפשר לנו לשלוט על הכלים הייעודים ולבצע את העבודה בהצלחה. במצבים שבהם נדרש חיתוך או ניסור בטון בגובה, אנו מעסיקים עובדים המצוידים ברישיון עבודה לגובה.

חברת "בטון טופ" צברה ידע וניסיון רב בתחום. אנו חותכים את הבטון בצורה מדויקת ונשלטת ולא פוגעים בחלקים אחרים של המבנה. אנו נוקטים בכל כללי הזהירות לפני שאנו מנסרים את משטחי הבטון ולא אחת נעזרים בפיקוח ובליווי של מהנדס בניין מוסמך.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור חיפה חייגו 050-9990592

ניסור בטון – הכוכב העולה בענף השיפוצים והבנייה

ניסור בטון זהו אחד אחת העבודות הנהנות מביקוש גובר כתוצאה מאחוזי הבטון הגבוהים המרכיבים את ענף הבנייה.

חומר הבטון הוא אחד החומרים הקשים ביותר מבין חומרי הבנייה האחרים וכדי לנסר אותו בהצלחה יש צורך בשיטות ובטכניקות חדישות.

בעבר, כאשר רצו לחתוך את קירות הבטון השתמשו בפטיש אוויר, בקונגו או בכלים ידניים אחרים. העבודה הייתה מתישה, היא נמשכה זמן רב, היא יצרה אבק ולכלוך והתוצאות לא היו מדויקות ולא אסתטיות.

ניסור בטון היא שיטת ניסור וחיתוך של משטחי הבטון העושה שימוש בחומר היהלום. חומר היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע ורק חומר חזק ועצמתי מסוגל להתמודד בהצלחה עם החיתוך של משטחי הבטון.

חיתוך משטחי הבטון מתבצע באמצעות מסורים מיוחדים שבהם מורכבים להבים המצופים בשביבי יהלומים לתעשייה. הסיבוב המהיר של להב המסור והעוצמה של היהלום מביאים לכך שחיתוך הבטון מתבצע בקלות, במהירות, בדייקנות, בלי לגרום נזק למשטחים קרובים ובלי ליצור אבק ולכלוך רב.

יש סוגים שונים של מסורים וסוגים שונים של להבים כאשר ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בהספק, בקוטר המסור ובגודל הלהבים. את סוג המסור ואת גודל הלהב יש להתאים למשטח שאותו צריך לנסר בהתאם לסוג המשטח, לקיר, לרצפה , לתקרה, לגשר בטון ועוד ולעובי המשטח.

ניסור הבטון משמש אותנו למגוון של עבודות

כאשר אנחנו מעוניינים להכין תשתיות למערכת האינסטלציה, הגז, הכבלים, החשמל או התקשורת אנו מנסרים ומבצעים פתחים שיאפשרו לנו להעביר צינורות או כבלים כדי לבנות את התשתיות האלו.

כאשר אנו מעוניינים להתקין מזגן בקיר הבטון, כמו למשל בחדרי הממ"ד, כאשר אנו מעוניינים לפתוח פתח כדי להתקין דלת או חלון בקיר בטון או כדי להגדיל פתח קיים, כאשר מעוניינים לנסר קיר בטון כדי לשנות את התכנית הפנימית של הדירה או כאשר אנו מעוניינים לפתוח פתח בתקרה כדי לבנות עליית גג או יחידית דיור על הגג. בכל המצבים האלו ועוד, מסור היהלום יאפשר לנו לחדור בעוצמה את משטח הבטון ולנסר בצורה מדויקת ומקצועית בלי לגרום נזק לקירות או למבנים צמודים.

ניסור בטון משמש אותנו לניסור גשרים, עמודי בטון, כבישים ומדרכות ומשטחי בטון נוספים הנמצאים במרחב הציבורי.

מהן הסכנות האורבות לנו בעת ביצוע העבודה ואיך חברת "בטון טופ" מתגברת עליהן?

ניסור הבטון דורש כלים ייעודיים וידע מקצועי איך להשתמש בהם. לעתים אף נדרשת עבודה בגובה ותהליך הניסור הופך להיות מורכב יותר.

במהלך העבודה נוצר אבק רב העלול לפגוע בעובדים ובכל מי שנמצא בסביבה. האבק עלול לחדור לדרכי הנשימה ולגרום לזיהום ולקשיי הנשימה.

כדי להמעיט עד כמה שאפשר את פיזור האבק, אנו משתמשים בשיטת הניסור הרטוב. אנו מלווים את עבודת הניסור בהזרקת מים על המשטח המנוסר ובכך אנו מצליחים להמעיט את פיזור האבק ולמזער עד למינימום את הסכנות שהוא עלול לגרום.

סכנה נוספת היא תכנון הנדסי לקוי. כאשר מנסרים קיר או פתח במקום לא נכון או כאשר חותכים עמודי בטון בשלד המבנה, תכנון לקוי עלול לערער את יציבות המבנה ובמקרים חמורים אף להביא להתמוטטות המבנה.

חברת "בטון טופ" צברה ידע וניסיון רב בתחום. אנו חותכים את הבטון בצורה מדויקת ונשלטת ולא פוגעים בחלקים אחרים של המבנה. אנו נוקטים בכל כללי הזהירות לפני שאנו מנסרים את משטחי הבטון ולא אחת נעזרים בפיקוח ובליווי של מהנדס בניין מוסמך.

חתיכות הבטון המנוסרות הן לעתים חתיכות קטנות ולעתים חתיכות גדולות וחדות. כאשר חתיכות הבטון מתפזרות הן עלולות לפגוע בעוברים והשבים ובכל מי שנמצא בסביבת העבודה.

ניסור רצפת בטון היא עבודה מורכבת המצריכה בחינה של התשתיות והנדסת המבנה לצורך חיתוך מדויק ללא פגיעה בתשתיות וללא סיכון מיותר. בחירת קבלן ניסור בטון בחיפה חייבת להתבצע ממאגר קבלנים מורשים ומנוסים בלבד העובדים עם ציוד מתאים ומחויבים לבטיחות מלאה.

עבודות ניסור בטון הן מגוונות וכוללות למעשה את כל העבודות הנדרשות על גבי משטחי בטון, לרבות קידוח, רביעת חורים מבוקרים, יצירת מעברים ותעלות לתשתיות תקשורת וכבלים.

ניסור מדרגות בטון מצריך תכנון קפדני ועבודה מקצועית ומדויקת שתיצור מעבר בטיחותי ויציב. כאשר מדובר בשטח משותף לדיירים פרטיים נדרשת הסכמה של כלל הדיירים והשתתפות של כולם במימון. כאשר מדובר בשטח המצוי בשליטה מוניציפלית יש לפנות לרשות המקומית.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן