ניסור וקידוח בטון – הדגשים החשובים

של ניסור בטון שמעתם? על פניו הטכניקה נשמעת די פשוטה ועם זאת, היא דורשת הסמכה מקצועית של קבלן מורשה. לרוב מי שמבצע את עבודות ניסור וקידוח בטון הוא קבלן חיצוני המגיע אליכם בזמן שיפוץ, בניית מבנה או לכל צורך אחר כמו העברת צנרת מזגן בבטון. כדי להבין למה אתם צריכים שירותי קידוח וניסור בטון ריכזנו עבורכם בדיוק מה זה אומר, ומהם היתרונות של הטכניקה הזאת.

מה זה בעצם?

ניסור וקידוח בטון מבוצעים על ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך. מדובר על כלי עבודה יוקרתיים ועוצמתיים אשר בראשם יש ציפוי יהלום החומר החזק ביותר בטבע. השימוש בניסור יהלום מיועד לביצוע עבודות מדויקות הדורשות עוצמה גבוהה. ניסור בטון הוא שונה מקידוח בטון, ניסור בטון הוא ייעודי לעבודות גדולות כמו יצירת פתחים (חלונות, דלתות, קיצור דלתות ממ"ד) ואילו קידוח בטון הוא נקודתי ונעשה על ידי חורים. כל כלי העבודה נעים על ציר בעזרת חיבור לחשמל (תלת פאזי), הוא מאובטחים לרצפה כדי לא לאבד שליטה ורק לאחר כל דגשי הבטיחות ניתן להפעיל את המסור בדרך כלל בשלט רחוק.

ניסור וקידוח בטון יתרונות

עד היום ניסור וקידוח בטון היא השיטה הפופולרית ביותר וגם המשתלמת ביותר אם אנחנו מסתכלים על התמונה הכוללת. האם באמת השיטה מתאימה לכם? ריכזנו את כל היתרונות שיש בניסור וקידוח בטון:

  1. דיוק היתרון המובהק ביותר הוא דיוק. מכונות ניסור וקידוח בטון מדויקות להפליא, ניתן לייצר קווים ישרים כדי לבנות מסגרת, ניתן לנסר במרצפות בטון, ניתן לייצר חורים בגדלים מדויקים וכן הלאה. הדיוק הוא קריטי, מכיוון שבעבר לא הייתה לנו שיטה שמספקת לנו אפשרות לקבל דיוק כל כך גבוה
  2. זמן עבודה זמני העבודה מתקצרים משמעותית כאשר מדובר על ניסור וקידוח בטון. ניקח דוגמא פשוטה, אם בעבר בשביל להגיע לצנרת היינו צריכים לשבור את הקיר, היום כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להגיע עם מצלמה תרמית, לזהות היכן יש תקלה בצנרת ואפשר באמצעות קידוח או ניסור להגיע למקום שנדרש בטיפול ללא הרס, ובדיוק רב
  3. בטיחות ניסור וקידוח בטון נחשבת לשיטה הכי בטוחה מבין כל השיטות הנוגעות בשינוי תצורת בטון. הטכניקה בטוחה כל כך שהיא גם עובדת בשלט רחוק. זאת אומרת שלאחר שלבי התכנון, כל מה שנותר לעשות הוא למקם את המסור במקום הייעודי והמפעיל (קבלן מורשה) מבצע את העבודה מרחוק
  4. שמירה ניסור וקידוח בטון מסייע לנו לשמור על המבנה. מכיוון שמדובר על פעילות נקודתית אנו לא פוגעים בחוסן המבנה, בתוצרת המבנה או בנראות שלו. מלבד לכך, השיטה הרבה יותר נקייה מאשר כל שיטה אחרת הקשורה בבטון. שימוש בכלים אחרים כמו פטיש 5 ק"ג עשוי לגרום לפגיעה בצורה של הברזלים היצוקים בקיר ולגרום לחוסר איזון.

למחירון בנושא ניסור וקידוח בטון >

מי זאת חברת בטון טופ?

חברת בטון טופ עוסקת בתחומי הבנייה. החברה בעלת מוניטין חיובי של מעל 15 שנה, היא מתמחה בקידוח וניסור בטון. החברה פועלת בסטנדרטים גבוהים כאשר היא מציבה לעצמה תנאים מאוד גבוהים לעמידה בכל תקנות הבטיחות. החברה מבצעת עבודות קטנות וגדולות כאחד, היא מומלצת על ידי מגוון רחב של לקוחות אשר אצלם בוצעו עבודות בטון

היחס הבין אישי הוא מה שמייחד את החברה מחברות אחרות בתחום. החברה עובדת בשקיפות מלאה מול הלקוח, היא מבצעת את העבודות עם הכלים מקצועיים ביותר וברמת גימור יוצאת דופן. החברה כמובן עובדת לפני זמנים מוגדרים מראש ועובדות בזמנים בתחום הבנייה פיגור בזמן עשוי להוביל להוצאות כלכליות עבור הלקוח. בתום העבודה החברה שומרת על סביבה נקייה ובוחנת אם נדרשים תיקוני טיח.

תוכן עניינים

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן